Πόσο κοστίζει να είσαι γυναίκα;

Πόσο κοστίζει να είσαι γυναίκα; Facebook Twitter
21

Το Glamour δημιούργησε αυτό το βίντεο για να συγκρίνει το κόστος της πρωινής ρουτίνας μιας γυναίκας και ενός άνδρα.

Τα ποσά υπολογίστηκαν σύμφωνα με τα στοιχεία που δείχνουν το μέσο όρο εξόδων αντρών και γυναικών ετησίως. Αυτό που επίσης σημειώνεται και καθορίζει το βίντεο είναι το γεγονός πως πρόσφατα διεθνείς μελέτες έδειξαν πως τα γυναικεία προϊόντα είναι πιο ακριβά από αυτά που προσδιορίζονται ως αντρικά.

Αν και το βίντεο είναι σε δολάρια και προφανώς είναι προσαρμοσμένο στα ξένα δεδομένα, θα δείτε πως σίγουρα ανταποκρίνεται και στα ελληνικά δεδομένα, τουλάχιστον ως προς ένα μεγάλο κομμάτι.

21

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Η κούραση των alert»: Γιατί πολλοί διαγράφουν εφαρμογές ειδήσεων από τα κινητά τους

Διεθνή / «Η κούραση των alert»: Γιατί πολλοί διαγράφουν εφαρμογές ειδήσεων από τα κινητά τους

Οι συνεχείς ειδοποιήσεις ειδήσεων προκαλούν «κόπωση» στους χρήστες. Τι δείχνει νέα παγκόσμια έρευνα για τις ειδοποιήσεις στα κινητά και πώς οι ειδησεογραφικοί οργανισμοί ρισκάρουν να χάσουν το κοινό τους
LIFO NEWSROOM
Πώς οι οικιακές κάμερες ασφαλείας έγιναν όπλο στα χέρια Ιράν και Χαμάς - Το διπλό πρόσωπο της τεχνολογίας

Διεθνή / Πώς οι οικιακές κάμερες ασφαλείας έγιναν όπλο στα χέρια Ιράν και Χαμάς - Το διπλό πρόσωπο της τεχνολογίας

Χάκερ της Χαμάς χρησιμοποίησαν προσωπικές κάμερες ασφαλείας για να παρακολουθούν κινήσεις στρατευμάτων - Πώς τα έξυπνα συστήματα ασφαλείας έγιναν εργαλείο κατασκοπείας στην καρδιά της σύγκρουσης
LIFO NEWSROOM
Βρετανία: Φιλοπαλαιστίνιοι ακτιβιστές εισέβαλαν σε βάση της RAF - Έριξαν μπογιά σε δύο αεροσκάφη

Διεθνή / Βρετανία: Ακτιβιστές εισέβαλαν σε βάση της RAF - Έριξαν μπογιά σε δύο αεροσκάφη

Το Υπουργείο Άμυνας καταδίκασε έντονα τον «βανδαλισμό των περιουσιακών στοιχείων της Βασιλικής Αεροπορίας» και δήλωσε ότι συνεργάζεται στενά με την αστυνομία, η οποία διεξάγει έρευνα
LIFO NEWSROOM
Ιστορικής κλίμακας διαρροή: 16 δισ. κωδικοί Apple, Google, Facebook και άλλων στη «φόρα»

Διεθνή / Ιστορικής κλίμακας διαρροή: 16 δισ. κωδικοί Apple, Google, Facebook και άλλων στη «φόρα»

Η μεγαλύτερη παραβίαση κωδικών στην ιστορία επιβεβαιώθηκε – Πρόκειται για νέο, μη ανακυκλωμένο υλικό από πολλαπλές πηγές, με κωδικούς για Apple, Facebook, Google, GitHub και κυβερνητικές υπηρεσίες
LIFO NEWSROOM
Ο CEO της Klarna θέλει να μετατρέψει την πλατφόρμα σε «super app» με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης

Διεθνή / Ο CEO της Klarna θέλει να μετατρέψει την πλατφόρμα σε «super app» με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης

Ο Σεμπάστιαν Σιεμιατκόφσκι οραματίζεται την Klarna ως έναν «ψηφιακό χρηματοοικονομικό βοηθό» – Νέες υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας στις ΗΠΑ και επενδυτικά εργαλεία στα σκαριά
LIFO NEWSROOM
 Ροκ συγκρότημα απαγόρευσε στους υποστηρικτές του Ντόναλντ Τραμπ να παρακολουθούν συναυλίες του

Διεθνή / Ροκ συγκρότημα απαγόρευσε στους υποστηρικτές του Ντόναλντ Τραμπ να παρακολουθούν συναυλίες του

Ο τραγουδιστής του συγκροτήματος «The Red Jumpsuit Apparatus» ανέφερε ότι «στην πραγματικότητα ακολουθώ αυτό που λέει ο Ιησούς. Αν είσαι Χριστιανός και παρακολουθείς αυτό και ψήφισες τον Ντόναλντ Τραμπ, ντροπή σου!»
LIFO NEWSROOM
Ιρανική επίθεση σκότωσε 7χρονη από την Ουκρανία που πήγε στο Ισραήλ για να υποβληθεί σε θεραπεία για καρκίνο

Διεθνή / Ιρανική επίθεση σκότωσε 7χρονη από την Ουκρανία που πήγε στο Ισραήλ για να υποβληθεί σε θεραπεία για καρκίνο

Η Nastya σκοτώθηκε μαζί με τη μητέρα της, τη γιαγιά της και τα δύο ξαδέλφια της όταν ένας πύραυλος χτύπησε την πολυκατοικία όπου διέμενε η οικογένεια στην πόλη Μπατ Γιαμ
LIFO NEWSROOM
Σκάνδαλο με φόντο τη σαμπάνα: Δίκη για εμπορία ανθρώπων στους γαλλικούς αμπελώνες

Διεθνή / Σκάνδαλο με φόντο τη σαμπάνια: Δίκη για εμπορία ανθρώπων στους γαλλικούς αμπελώνες

Περισσότεροι από 50 μετανάστες εργάτες βρέθηκαν υπό απάνθρωπες συνθήκες σε αμπελώνες σαμπάνιας - Άνοιξε δίκη για εμπορία ανθρώπων στη Ρεμς με κατηγορούμενους τρεις διακινητές.
LIFO NEWSROOM

σχόλια

9 σχόλια
Το gender marketing δυστυχώς συνεχίζει να προβάλλει μισογύνικες και μεσαιωνικές αντιλήψεις.Γιατί ΠΡΟΦΑΝΩΣ το να βάψεις ένα ξυραφάκι μίας χρήσης ροζ το κάνει καλύτερο (και πιο ακριβό) από το αντίστοιχο ανδρικό -.-
Μου αρέσει που στο τέλος έβαλαν και τα ηλεκτρικά (πιστολάκι, αυτό που κάνει μπούκλες) για να ανεβεί περισσότερο ο λογαριασμός, λες και είναι κάτι που αγοράζεις μια φορά το χρόνο, κάθε χρόνο.
ή,απλά,μπορείς να του κάνεις ό,τι ζητήσει στο κρεβάτι και να γλυτώσεις χρήμα και άγχος!δεν σας ζήτησε κανείς να βάφετε τα νύχια/μαλλιά/μάτια ή να πηγαίνετε κάθε βδομάδα κομμωτήριο,ούτε προσέχουν οι άνδρες τα χτενίσματα ή τα ρούχα.σε μία κουταλιά νερό πνίγεστε...και η φάση είναι πως τα "ακριβά γυναικεία προϊόντα(σεξισμός)" διαφημίζονται κατά κόρον στο "glamour"!! αλλά πούύύ να ξυπνήσετε εσείς!
Έχεις ανεβάσει πολλές άπλυτες, αχτένιστες και απεριποίητες με σπυριά και τρίχα στο κρεββάτι σου;;; Θές αλήθεια να σου κάνουν ότι σου κάνουν απεριποίητες;;;Για σκέψου...
Έχει να κάνει με τον ορισμό της "περιποίησης":ένα μπάνιο,μία αποτρίχωση,πλυμμένα ρούχα,ένα μινιμαλιστικό,ευπρεπές παρουσιαστικό,βρε παιδί μου, είναι αρκετά για μένα,αλλά,πιστεύω,και για τους άλλους άνδρες.Τα υπόλοιπα είναι περιττά,άσκοπη σπατάλη χρόνου και πόρων.ΌΌΌλη αυτή η πολυδάπανη υπερπαραγωγή που βλέπω πάνω στα μαλλιά,στα ρούχα και στο πρόσωπό σας είναι αστεία και μπορεί να οδηγήσει στα αντίθετα από τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Διαβάζοντας το σχόλιό σου βρε Βασίλη ήμουν σίγουρη ότι θα πέσουν να σε φάνε! Μα πως τα πετάς κι εσύ έτσι βρε παιδι; χαχαχαΠαραδέξου κι εσύ όμως ότι (μετά το κρεββάτι) θέλεις μία περιποιημένη γυναίκα δίπλα σου...(κράξιμο σε 3... 2... 1...)
Ενταξει ορισμενα προϊοντα υπαρχουν και σε πιο φθηνες βερσιον. Επισης αρκετα ειναι unisex πχ το αποσμυτικο και το αν καποιος επιλεγει ακριβοτερο ειναι δικο του θεμα και δεν βλεπω το γυναικειο-αντρικο σε αυτο. Ομοιως και για τα αρωματα... Για τα ρουχα πραγματι οι γυναικες εχουν πολλες περισσοτερες φθηνες επιλογες αν το θελουν ενω οι αντρες εχουν πιο σταθερα υψηλες τιμες. Το επιπλεον εξοδο τελικα νομιζω εγγειται απλα στα επιπλεον προϊοντα που επιλεγει καποιος και συνηθως αυτος ο καποιος ειναι οι γυναικες.
Με το "ούτε που θέλετε να τα ξέρετε" τι εννοεις; δε καταλαβαινω; Μη μπερδευεσαι! Δε μιλαω για προχειρο ντυσιμο του στυλ φανελα-τζιν εικοσαχρονου που αραζει για μπυρες, μιλαω για ντυσιμο ανθρωπου 30+ που θελει να παει στη δουλεια, σε μια σοβαρη περισταση κλπ μια γυναικα μπορει να βρει ενα καλο φορεμα και με 40 ευρω ηή μπλουζα παντελονι με συνολικη αξια 60 ευρω. Δε λεω σουπερ ντουπερ ποιοτητα. Μιλαω για μετριας ποιοτητας ρουχα ομως με στυλ για πιο καλη περισταση. Αντιστοιχη ποιοτητα και στυλ για αντρα με κατω απο 90 δε βρισκεις.
Επίσης... Για να μην συγκρίνουμε ανόμοια. Ας πάμε σε μία μάρκα ακριβών δερματίνων ειδών που φτιάχνει παπούτσια και για τα δύο φύλα. Ας πούμε Ferragamo που είναι διαθέσιμα σε όλα τα καταστήματα Καλογήρου και συνήθως υπάρχουν και στη βιτρίνα και μπορεί να διασταυρωθεί εύκολα ο ισχυρισμός μου. Τα αντρικά παπούτσια είναι σταθερά φθηνότερα από τα γυναικεία, χειμώνα-καλοκαίρι. Ειδικά το καλοκαίρι που γυναικείο παπούτσι είναι δύο λουριά, καταλαβαίνετε υπέρ ποιού φύλου συνηγορεί η μόδα.
Τιμες στον Καλογηρου δε κοιταξα ποτε μου γιατι δε φτανει ο οβολος μου. Ομως για ταυτο που περιγραφεις δε φταιει ο κοσμος της μοδας, αυτοι ειναι εμποροι και θελουν να βγαλουν μεγιστο κερδος. Αν δουν οτι ο κοσμος αγοραζει ακομα και με ψηλες τιμες γιατι να τις ρηξουν; Αν οι γυναικες αγοραζουν σε ψηλες τιμες ενω οι αντρες λενε "αντε γεια" και πανε να παρουν φθηνοτερα.... Ε! Τι λες να κανουν;;
Οι γυναίκες, ωστόσο, έχουν περισσότερες επιλογές σε ρούχα και παπούτσια σε σχέση με τους άντρες. Και ακριβώς λόγω της μεγάλης αυτής προσφοράς, το μέσο γυναικείο αξεσουάρ και είδος ρουχισμού/υπόδησης παραμένει σε φιλικότερες τιμές.
https://thesocietypages.org/socimages/2013/12/31/60871/Indeed, this is why women have so many clothes! We need an all-purpose black skirt that does old fashioned, another one to do proper, and a third to do flirty… at the very least… and all in casual, business, and formal. And we need heels to go with each (stilettos = provocative, high heels = flirty, low heels = proper, etc, plus we need flats for the picnics and beach weddings etc). And we need pants that are hemmed to the right length for each of these pairs of shoes. You can’t wear black shoes with navy pants, so you’ll need to double up on all these things if you want any variety in your wardrobe. I could go on, but you get the picture.Women’s closets are often mocked as a form of self-indulgence, shop-a-holicism, or narcissism. But this isn’t fair. Instead, if a woman is class-privileged enough, they reflect an (often unarticulated) understanding of just how complicated the rules are. If they’re not class-privileged enough, they can’t follow the rules and are punished for being, for example, “trashy” or “unprofessional.” It’s a difficult job that we impose on women and we’re all too often damned-if-we-do and damned-if-we-don’t.
Συμφωνώ απόλυτα. Και η σύγκριση είναι απλούστατη, και όχι βέβαια σε executive brand καταστήματα όπως ο Καλογήρου που αναφέρθηκε... Μπείτε σε οποιοδήποτε κατάστημα διεθνούς αλυσίδας και συγκρίνετε τις τιμές ενός γυναικείου και ενός αντρικού t-shirt ή ενός απλού πουκάμισου. Η "τιμή εκκίνησης" των γυναικείων είναι πάντα αρκετά χαμηλότερη...