Η γυναίκα που έσπρωξε το μετανάστη στο θάνατο χλευάζει το θύμα της

Η γυναίκα που έσπρωξε το μετανάστη στο θάνατο χλευάζει το θύμα της Facebook Twitter
16

H  Erika Menendez είναι σύμφωνα με τις αμερικανικές αρχές ο άνθρωπος που έσπρωξε έναν 46χρονο Ινδό στις ράγες του Μετρό της Νέας Υόρκης με αποτέλεσμα αυτός να βρει τραγικό θάνατο.

Όταν η Μενέντεζ εμφανίστηκε στο δικαστήριο προκειμένου να της απαγγελθούν κατηγορίες δεν σταμάτησε να γελάει. Κατά τη διάρκεια της ανάγνωσης  του κατηγορητηρίου ξέσπασε σε άγρια γέλια, αναγκάζοντας το δικαστή να πει στον συνήγορο της ότι η πελάτισσα του πρέπει να σταματήσει να γελάει. Επανειλημμένως κατά τη διάρκεια της ανάγνωσης η Μενέντεζ ξεσπούσε σε γέλια και φωνές ενώ όταν ρωτήθηκε γιατί το έκανε, απάντησε, σύμφωνα με τη New York Post: «Δεν υπήρχε κάποιος λόγος. Τον έσπρωξα γιατί πίστευα ότι ήταν cool.» Ο δικαστής διέταξε να υποβληθεί η κατηγορούμενη σε ψυχιατρικές εξετάσεις.

Η Μενέντεζ ισχυρίστηκε στις αρχές ότι μετά την επίθεση τους δίδυμους πύργους μισεί τους μουσουλμάνους και τους Ινδουιστές και θέλει να πάρει εκδίκηση. Αν καταδικαστεί κινδυνεύει με 25 χρόνια φυλάκιση.

16

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

26 λεπτά αρκούν για να σου προτείνει ο αλγόριθμος μισογυνικό περιεχόμενο

Διεθνή / 26 λεπτά αρκούν για να σου προτείνει ο αλγόριθμος μισογυνικό περιεχόμενο

Νέα έκθεση της Γαλλικής Γερουσίας προειδοποιεί για την άνοδο αντιφεμινιστικών ανδρικών δικτύων, που εξαπλώνονται μέσα από TikTok, YouTube Shorts, memes, influencers, incel κοινότητες και ακροδεξιές αναφορές.
THE LIFO TEAM
Δύο τρανς άνδρες απέναντι στην απαγόρευση Τραμπ στον αμερικανικό στρατό

Διεθνή / Δύο τρανς άνδρες απέναντι στην απαγόρευση Τραμπ στον αμερικανικό στρατό

Ο Λόγκαν Άιρλαντ αποστρατεύεται μετά από 15 χρόνια στην Πολεμική Αεροπορία, ενώ ο Κλέιτον ΜακΚάλιστερ συνεχίζει να διεκδικεί μια θέση στη στολή. Δύο τρανς άνδρες δείχνουν τι σημαίνει να έχεις αποδείξει ότι μπορείς να υπηρετήσεις και να σου ζητούν ξανά να το αποδείξεις.
THE LIFO TEAM
«Ένα χάπι την ημέρα»: Η μάχη των ανθρώπων με HIV για μια θέση στον αμερικανικό στρατό

Διεθνή / «Ένα χάπι την ημέρα»: Η μάχη των ανθρώπων με HIV για μια θέση στον αμερικανικό στρατό

Μια δικαστική ανατροπή άνοιξε προσωρινά την πόρτα του αμερικανικού στρατού σε ανθρώπους που ζουν με HIV. Η υπόθεση δείχνει πόσο πιο γρήγορα έχει προχωρήσει η επιστήμη από τους θεσμούς και το στίγμα.
THE LIFO TEAM

σχόλια

8 σχόλια
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί όταν γίνεται ένα περιστατικό σαν το παραπάνω ΟΠΥΔΗΠΟΤΕ στον κόσμο πρέπει ΠΑΝΤΑ να αναφέρουμε πως στην Ελλάδα γίνονται τα ίδια και χειρότερα..."Παράλογοοο!Δεν απαντάει, άρα λογικό".
Αν και κατά πάσα πιθανότητα το λες για να κοροϊδέψεις το ύφος και τη στάση της και δεν το εννοείς, είναι πολύ επικίνδυνο αυτό με την θανατική ποινή το οποίο κυκλοφορεί χάρη στους απογόνους του Γκέμπελς. Ούτε για πλάκα αυτά τα πράγματα. Να θυμόμαστε και τον Γκάντι που έλεγε πως το οφθαλμός αντί οφθαλμού θα μας κάνει όλους τυφλούς στο τέλος.
Oι Έλληνες φασίστες θέλουν να μοιάσουν στους Τούρκους φασίστες και τους ισλαμοφασίστες. Δεν εξηγείται αλλιώς το πάγιο επιχείρημα "ξέρεις τί γίνεται στην Τουρκία" τι θα γίνονταν στο Πακιστάν και στο Αφγανιστάν". Μοιάζει οξύμωρο. Εμείς είμαστε 30 χρόνια στην ΕΕ, όχι εκείνοι. Δεν είναι όμως οξύμωρο. Υπάρχουν κοινά στοιχεία ανάμεσα και στους Ταλιμπάν ακόμα, και τους Έλληνες και λοιπούς Ευρωπαίους Νεοναζί. Είναι η άρνηση τψν σύγχρονων αξιών του κράτους δικαίου, η επιθυμία για την επιστροφή σε έναν αρχέγονο άνθρωπο, τον οποίο αναζητούν είτε στο Μεσαίωνα, είτε στην απότατη Αρχαιότητα. Και πιο πίσω ακόμα, στα σπήλαια, άντε με το καλό και στο επίπεδο του ζώου.Δεν έχουμε καμιά ανάγκη να τσαλαβουτάμε σε αυτά τα βάθη του Κτήνους που κρύβεται μέσα μας. Έχουμε σήμερα αρκετές νέες και καλύτερες αξίες. Δε νοσταλγούμε το παρελθόν και δεν το πενθούμε, όταν σβήνει. Με σταθερότητα μπροστά, για μια σύγχρονη, Ευρωπαϊκή Ελλάδα. Δεν υπάρχει δίπτυχο, Ελληνική Παράδοση - Ορθοδοξία, αλλά τρίπτυχο Ελληνική Παράδοση - Ορθοδοξία - Ευρωπαϊκό Κράτος Δικαίου. Μ' αυτό και μόνον μπορεί να νοηθεί νέος (τρίτος) Ελληνικό Πολιτισμός και όχι με τα δύο πρώτα, όπως σκιαγράφησε ο Ελληνικός Συντηρητισμός από τη σύσταση του Νέου Ελληνικού Κράτους και μετά.
Αφου σας μαθανε ορθογραφια εκει στην χ.α, εχετε παρει σβαρνα τα social media,συντονισμενα πλεον,.να μας πεισετε για τις αγνες ελληνορθοδοξες αποψεις σας.Πιανετε στο πληκτρολογιο σας και Ριτσο,Καζαντζακη για να σκεπασετε την γυμνια της ψυχη σας και του μυαλου σας.Στοχευμενα λοιπον,στο λαικο στρωμα που στερειται μορφωσης και παιδειας,που το δερνει η φτωχεια και η ανεχεια,με την απουσια της πολιτικης εξουσιας,σπερνετε το μισος πως πασα κατευθεινση.Απαιτειτε να γυρισει η Ελλαδα στον Μεσαιωνα.Δεν θα σας περασει ομως,αυτος ο τοπος γεννησε τη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ,λεξη απαγορευμενη για εσας.Μια συμμορια ειστε που απαρτιζεται απο τυχοδιωκτες.Καλη ανταμωση....ακομα και στα γουναραδικα εαν χρειαστει να παω.Φασισταριο,ε φασισταριο.
" ....Η Μενέντεζ ισχυρίστηκε στις αρχές ότι μετά την επίθεση τους δίδυμους πύργους μισεί τους μουσουλμάνους και τους Ινδουιστές και θέλει να πάρει εκδίκηση. Αν καταδικαστεί κινδυνεύει με 25 χρόνια φυλάκιση. Πηγή: www.lifo.gr" Κλασσικά γκαιμπελικά βαποράκια τ[ς νέας τάξης ξεφωνίζετε τήν χριστιανοφοβική πραμάτεια σας, πατώντας πάνω σέ πτώματα ἀνισόρροπων θυτῶν, καί τῶν δυστυχῶν θυμάτων τους..."Λέγετε ψέμματα, λέγετε ψέμματα. στό τέλος κάτι θά μείνει"
η δικη σου η πηγη τι αναφερει;οτι η θυτης ειδε το σατανα και της ειπε να σκοτωσει το θυμα; Ανισοροπη τωρα για να γλιτωση την 25τια;το δυστυχο θυμα γιατι εφυγε απ'το χωριο του,να παει στην αμερικη;τι δουλεια ειχε εκει;μηπως το θυμα βρεθηκε την λαθος ωρα,την λαθος στιγμη;μηπως εφταιγε κιολας;Απο λαθος πηγη,πινεις νερο.Μολυσμενη πηγη.
–Σήμερα το πρωί σκότωσα έναν άνθρωπο.–Τι έκανες; Τι έκανες;–Σκότωσα έναν άνθρωπο.–Λέγε μωρή πουτάνα, τι έκανες;–Τον έσπρωξα στις γραμμές του τραίνου. Πέρασε το τραίνο… και τον έλιωσε!–Ποιος ήτανε;–Ούτε που με νοιάζει! Μια πλάτη ήτανε και την έσπρωξα!Διάλογος μεταξύ δύο γυναικών απ' την ταινία «Γλυκιά συμμορία» του Νίκου Νικολαΐδη.
http://www.youtube.com/watch?v=7Wf2BOazE1M&t=54s–Τι έγινε με τη Σοφία;–Η Σοφία πουλάει ένα παραμύθι πως τάχα λέει σκότωσ' έναν άνθρω––Έλα, Αργύρη.–Τι, η Ρόζα; Ντάξει ρε παιδί μου, δικιά μας η Ρό– Ρόζα;–Ντάξει…–Τον έσπρωξε που λες στις γραμμές του ηλεκτρικού και πέρασε το τραίνο από πάνω του, και τον έλιωσε… Πφ… ιστορίες, ιστορίες…–Καλά το 'λεγα εγώ πως η γκόμενα κάπου αερίζεται.
Γιατί το Menendez είναι άκρως αμερικάνικο επώνυμο και οι "κακοί" μετανάστες είναι μόνο οι Ινδοί και αυτούς είναι cool να σκοτώσουμε αυτή τη σεζόν...
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα http://names.mongabay.com/most_common_surnames2.htm το Menendez ήταν το τρισχιλιοστό πεντακοσιοστό ενενηκοστό ένατο πιο κοινόεπώνυμο στην απογραφή του 1990 στις ΗΠΑ.