ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
 
 

Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
30.9.2015 | 16:00

Piercing!

Γεια!Σε 2 μερες θα παω να κανω piercing στο κατω χειλος αριστερά ή δεξια!Θα το κάνω με πιστολακι αφου το μαγαζι με πιστολακι θα το κανει!Θα ηθελα να ρωτησω οποιος εχει αντιστοιχο piercing και το εκανε με πιστολακι ή καποιος που γνωριζει,ποσο ποναει?μου ειπαν θα βαλουν ξυλοκαινη ισχυει οτι δεν ποναει μετα απο αυτο?Οτι πληροφοριες ξερετε σας παρακαλω να μου πειτε!:)Ευχαριστω πολυ!
3
LiFO
LiFO
771K followers
 
 
 
 
σχόλια
Το σκουλαρικι που θελεις να κανεις ΔΕΝ γινεται με πιστολακι,ολοι οι επαγγελματιες piercades εχουν σταματησει να χρησιμοποιουν πιστολακι εδω και αρκετο καιρο.Ειναι εντελως αντιεπαγγελματικο κ επικινδυνο για εσενα. Βελονα και μονο βελονα καινουργια ανοιγμενη μπροστα σου.
Scroll to top icon