Έχουμε συμφωνία!

Έχουμε συμφωνία! Facebook Twitter
7

Ολοκληρώθηκε λίγο μετά τις 10 το βράδυ η συνεδρίαση του Eurogroup στις Βρυξέλλες για το πρόγραμμα στήριξης της Ελλάδας. Αναμένονται μέσα στην επόμενη ώρα δηλώσεις του υπουργού Οικονομικών Ευκλείδη Τσακαλώτου, αλλά και η συνέντευξη Τύπου του Γερούν Ντάισελμπλουμ.

Σύμφωνα με πληροφορίες υπήρξε συμφωνία για τα πρώτα 26 δις που θα δοθούν στην Ελλάδα για να πληρωθούν δάνεια, τράπεζες και ληξιπρόθεσμες οφειλές. 

Οι υπουργοί Οικονομικών της Ευρωζώνης έδωσαν το πράσινο φως σε ένα τρίτο πρόγραμμα στήριξης της ελληνικής οικονομίας, μετέδωσε το Γαλλικό Πρακτορείο επικαλούμενο πηγές της Ευρωπαϊκής Ένωσης.


"Έχουμε συμφωνία" ανέφεραν τρεις πηγές στο Γαλλικό Πρακτορείο. 

 

 

 

7

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΕΝΤΑΛΜΑ ΣΥΛΛΗΨΗΣ QATARGATE

Πολιτική / Αβραμόπουλος για Qatargate: «Δεν θα κάνω χρήση της βουλευτικής μου ασυλίας»

Ο πρώην Ευρωπαίος επίτροπος χαρακτηρίζει αβάσιμες τις αναφορές που επιχειρούν να τον συνδέσουν με την υπόθεση και προειδοποιεί ότι θα κινηθεί νομικά απέναντι σε οποιαδήποτε προσπάθεια εμπλοκής του ονόματός του
THE LIFO TEAM
ΑΝΝΑ ΜΙΣΕΛ ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ EMAIL ΑΠΟΔΗΜΟΙ

Πολιτική / Διαρροή email αποδήμων: Φυλάκιση έως 20 μήνες στην Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου και στους συγκατηγορούμενούς της

Το δικαστήριο που αναγνώρισε και στους τέσσερις κατηγορούμενους το ελαφρυντικό του σύννομου βίου, έδωσε τριετή αναστολή στην έκτιση των ποινών
THE LIFO TEAM
ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ

Πολιτική / Κυριάκος Μητσοτάκης: Ο Παρθενώνας, το posokanei, τα εργασιακά και η Μέση Ανατολή στο κυριακάτικο μήνυμά του

«Η δυτική όψη του Παρθενώνα αποκτά ξανά την πληρέστερη δυνατή μορφή της», ανέφερε στην αρχή του μηνύματός του και «έκλεισε» με ευχές για την Ημέρα του Πατέρα
THE LIFO TEAM

σχόλια

4 σχόλια
Καλά το υποπτεύτηκα. Έριξα μία ματιά στα θέματα τα οποία σχολιάζεις. Έχεις ένα... κολληματάκι... Πλην των πολιτικών θεμάτων, με ελάχιστες εξαιρέσεις, δεν σχολιάζεις (σχεδόν) τίποτα άλλο. Και μάλιστα χωρίς προτάσεις ή καθαρή άποψη αλλά μονίμως χλευάζοντας δογματικά, παρωπιδικά, κουτοπόνηρα, εμμονικά, εγκάθετα (νομίζοντας πως κάνεις και πνεύμα...), σχεδόν ηδονισμένος από τα πολιτικά παραπατήματα και όχι μόνο, εκείνων που τόοσο (ξεκάθαρα) αντιπαθείς. Χαλάρωσε και λιγάκι. Δύσκολο θα μου πεις, αλλά προσπάθησε... Διάβασε ή σχολίασε και κάτι διαφορετικό. Τόση θεματολογία έχει η Lifo. Έτσι για να καταλάβουμε αν διαθέτεις ένα κάποιο εύρος σκέψης, γούστου, ευρείας προτιμήσεως.Και άλλοι έχουμε αντιπάθειες και διαφωνίες αλλά δεν κάνουμε και έτσι. Που και που με κάτι συμφωνούμε και λέμε και ένα «μπράβο του» σε εκείνον με τον οποίο διαφωνούμε. Η μόνιμη άρνηση, διαφωνία, εμπάθεια κάτι συμβολίζει (αρνητικά).Ξέρω... ξέρω (περίπου) τι θα μου απαντήσεις (αν μου απαντήσεις), αλλά δεν πειράζει...Αναμενόμενο.Εκτός και αν κάνεις την διαφορά... Καλοδεχούμενη!... : )Υ.Γ.: Δεν σε είπα και καμπούρη...