«Έφοδος» Κουρουμπλή στο Αττικό Νοσοκομείο – Δεν βρήκε διοικήτρια & υποδιοικητή και τους απομακρύνει

«Έφοδος» Κουρουμπλή στο Αττικό Νοσοκομείο – Δεν βρήκε διοικήτρια & υποδιοικητή και τους απομακρύνει Facebook Twitter
7

Αιφνιδιαστική επίσκεψη στο Νοσοκομείο Αττικό πραγματοποίησε σήμερα ο υπουργός Υγείας Παναγιώτη Κουρουμπλής.

Ο κ. Κουρουμπλής είχε σύντομες συναντήσεις με ασθενείς και προσωπικό του νοσοκομείου, αλλά δεν κατάφερε να δει τη διοίκηση του νοσοκομείου. Όπως ενημερώθηκε τόσο η διοικητής όσο κι η υποδιοικητής απουσίαζαν με άδεια και ο κ. Κουρουμπλής ανακοίνωσε ότι θα αντικατασταθούν άμεσα.

«Είχα πάρει εγκεκριμένη άδεια πέντε ημερών από την Υγειονομική Περιφέρεια» δήλωσε από την πλευρά της στον ΣΚΑΪ η διοικήτρια του Αττικού κ. Γιαννακάκου, καταγγέλλοντας μάλιστα ότι κανείς δεν ήρθε σε επαφή μαζί της για το θέμα.

Ο υπουργός επισκέφθηκε σήμερα Μονάδες ΠΕΔΥ (Πρωτοβάθμιο Εθνικό Δίκτυο Υγείας) στη Δυτική Αττική και πραγματοποίησε συναντήσεις με φορείς των Δήμων, καθώς και με εκπροσώπους ιατρικού και λοιπού προσωπικού των μονάδων.

7

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

THESSALONIKI PRIDE ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Ελλάδα / Θεσσαλονίκη: Καταδικασμένος για ναρκωτικά ο ρασοφόρος που επιχείρησε να διακόψει το Pride

Όπως προέκυψε μετά την προσαγωγή του από τις αστυνομικές αρχές, σε βάρος του εκκρεμούσε καταδικαστική απόφαση για φθορά ξένης ιδιοκτησίας και κατοχή ναρκωτικών ουσιών
THE LIFO TEAM
ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΠΕΡΙΠΟΛΙΚΟ

Ελλάδα / Θεσσαλονίκη: Απείλησαν 25χρονο με πιστόλι για να μεταφέρει 20.000 ευρώ – Στη φυλακή 20χρονος

Ένας 20χρονος και ο 16χρονος αδελφός του κατηγορούνται ότι απείλησαν έναν 25χρονο και τον εξανάγκασαν να μεταφέρει το ποσό των 20.000 ευρώ σε τραπεζικό λογαριασμό που του υπέδειξαν
THE LIFO TEAM

σχόλια

4 σχόλια
Εγώ πιστεύω ότι ήθελε να τις διώξει για να βάλει δικούς του και περίμενε να πάρουν άδεια για να πάει εκεί και να κάνει όλο το θέατρο. Επίσης να θρέψει και το προφίλ του superman.
Ο υποδκτης υπάρχει για να αντικαταστεί τον δκτη.Οπότε το σωστό είναι να αντικατασταθούν αυτοί και αυτός που ενέκρινε και τις 2 άδειες....Όσο για τους λαικισμούς που διαβάζω παραπάνω είναι ανοησίες.Έκανε το σωστό και τίποτα παραπάνω...
Σαφώς και είναι απαράδεκτο, δεν το συζητάμε καν. Από την άλλη κι αυτών τις άδειες κάποιος άλλος τις ενέκρινε. Άσε που η διοικητής ήταν διορισμένη από την προηγούμενη κυβέρνηση...
Είμαστε 100% σύμφωνοι: το να λείπουν και οι δύο, είναι απαράδεκτο.Αλλά, αν ο υπουργός θεωρεί ότι με τέτοιο λαϊκισμό θα αποπροσανατολίσει τον κόσμο, όπως έκανε με το ΠΑΣΟΚ των προηγούμενων δεκαετιών και με το νυν πολιτικό του ghola, πλανάται.Αξιοσημείωτη, τέλος, η ρουφιανιά των συνδικαλιστών.