Παραιτήθηκε ο Σαμαράς από την ηγεσία της ΝΔ

Παραιτήθηκε ο Σαμαράς από την ηγεσία της ΝΔ Facebook Twitter
16

Την παραίτησή του από την ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας έκανε γνωστή πριν από λίγα λεπτά ο Αντώνης Σαμαράς μιλώντας από τα γραφεία της ΝΔ στη Συγγρού.

Ο κύριος Σαμαράς σε φορτισμένο κλίμα είπε «Από σήμερα παραιτούμαι από το τιμόνι της ΝΔ».

Νωρίτερα είχε γίνει γνωστό το τηλεφώνημα της Ντόρας Μπακογιάννη, με το οποίο ζητούσε από τον πρόεδρο της ΝΔ να παραιτηθεί. Ακολούθησαν, ο πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ, Σάκης Ιωαννίδης αλλά και άλλα στελέχη της Νέας Δημοκρατίας.

16

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΕΝΤΑΛΜΑ ΣΥΛΛΗΨΗΣ QATARGATE

Πολιτική / Αβραμόπουλος για Qatargate: «Δεν θα κάνω χρήση της βουλευτικής μου ασυλίας»

Ο πρώην Ευρωπαίος επίτροπος χαρακτηρίζει αβάσιμες τις αναφορές που επιχειρούν να τον συνδέσουν με την υπόθεση και προειδοποιεί ότι θα κινηθεί νομικά απέναντι σε οποιαδήποτε προσπάθεια εμπλοκής του ονόματός του
THE LIFO TEAM
ΑΝΝΑ ΜΙΣΕΛ ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ EMAIL ΑΠΟΔΗΜΟΙ

Πολιτική / Διαρροή email αποδήμων: Φυλάκιση έως 20 μήνες στην Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου και στους συγκατηγορούμενούς της

Το δικαστήριο που αναγνώρισε και στους τέσσερις κατηγορούμενους το ελαφρυντικό του σύννομου βίου, έδωσε τριετή αναστολή στην έκτιση των ποινών
THE LIFO TEAM
ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ

Πολιτική / Κυριάκος Μητσοτάκης: Ο Παρθενώνας, το posokanei, τα εργασιακά και η Μέση Ανατολή στο κυριακάτικο μήνυμά του

«Η δυτική όψη του Παρθενώνα αποκτά ξανά την πληρέστερη δυνατή μορφή της», ανέφερε στην αρχή του μηνύματός του και «έκλεισε» με ευχές για την Ημέρα του Πατέρα
THE LIFO TEAM

σχόλια

11 σχόλια
Ο Αντωνης παραιτηθηκε.Αναμενομενο και αναποφευκτο.Φευγοντας εκανε το "αποχαιρετιστηριο δωρο"του στην "αγια οικογενεια".Αφησε το "μαγαζι" στον Βαγγελα.Στον τελευταιο που θα ηθελαν να βρουν "μπροστα" τους οι Μητσοτακηδες.Την εβδομαδα που περασε ο Κυριακος "αλωνισε"τα καναλια δινοντας απο το πρωι ως το βραδυ λυσσασμενες μαχες υπερ του ΝΑΙ.Ενω αλλοι,οπως ο Δενδιας,φροντισαν(σωφρωνως ποιουντες)να ειναι σχεδον "εξαφανισμενοι".Σε ποιον νομο το ΟΧΙ ελαβε το υψηλοτερο ποσοστο απο ολους τους νομους της χωρας ; Μα,στα Χανια, φυσικα ! Εχω την εντυπωση οτι ολα αυτα αποτελουν καθε αλλο παρα ευκαταφρονητο πληγμα για την "οικογενεια".
Μη βιάζεστε... Γιατί μπορεί να έρθει μια μέρα που θα λέμε "μια χαρά είχε αρχίσει να στρώνει η κατάσταση επί Σαμαρά"... Κακό σκυλί αλλά αποτελεσματικό σε πολλά.