Ολάντ: Το δημοψήφισμα είναι επιλογή ανάμεσα σε ευρώ ή πιθανό Grexit

Ολάντ: Το δημοψήφισμα είναι επιλογή ανάμεσα σε ευρώ ή πιθανό Grexit Facebook Twitter
10

«Το δημοψήφισμα είναι επιλογή ανάμεσα σε ευρώ ή πιθανή έξοδο» είπε πριν από λίγο ο Γάλλος πρόεδρος Φρανσουά Ολάντ, σε δήλωσή του για την κατάσταση στην Ελλάδα. «Το ελληνικό δημοψήφισμα είναι μια εθνική επιλογή», είπε.

«Ήμασταν κοντά σε συμφωνία με την Ελλάδα» πρόσθεσε, εκτιμώντας ότι σήμερα υπάρχει ακόμα πιθανότητα για συμφωνία. Δήλωσε πως λυπάται για την απόφαση της ελληνικής κυβέρνησης να σταματήσει τις συνομιλίες. Τόνισε ότι υπάρχουν ακόμα λίγες ώρες, πριν εκπνεύσει το πρόγραμμα και πρόσθεσε πως «εύχομαι, εάν η Ελλάδα το αποφασίσει, να συνεχισθούν οι διαπραγματεύσεις». 

Μετά το τέλος ενός μίνι-συμβουλίου με τον πρωθυπουργό και τον υπουργό Οικονομικών που διάρκεσε λιγότερο του ημίωρου, ο Ολάντ πρόσθεσε, σύμφωνα με το ΑΠΕ, πως «ανήκει στους Έλληνες και μόνο σε αυτούς να το πουν (για την συνέχιση). Η Γαλλία είναι πάντα διαθέσιμη για τη συνέχιση του διάλογου σήμερα ή αύριο».

«Σήμερα είναι πάντα δυνατή μια συμφωνία, αύριο θα εξαρτηθεί από την απάντηση των Ελλήνων στο δημοψήφισμα που τους προτείνεται. Η Γαλλία είναι υπέρ της παραμονής της Ελλάδας στην ευρωζώνη, είναι έτοιμη να δράσει, δεν μπορεί όμως να το κάνει παρά μόνο υπάρχει κοινή θέληση για κατάληξη σε λύση», σημείωσε.

Όπως μεταδίδει ο ΑΠΕ, ο Γάλλος πρόεδρος εξήγησε ότι η ΕΚΤ θα τροφοδοτήσει με ρευστότητα την Ελλάδα μέσω του ELA έως τη διεξαγωγή του δημοψηφίσματος.

10

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΕΝΤΑΛΜΑ ΣΥΛΛΗΨΗΣ QATARGATE

Πολιτική / Αβραμόπουλος για Qatargate: «Δεν θα κάνω χρήση της βουλευτικής μου ασυλίας»

Ο πρώην Ευρωπαίος επίτροπος χαρακτηρίζει αβάσιμες τις αναφορές που επιχειρούν να τον συνδέσουν με την υπόθεση και προειδοποιεί ότι θα κινηθεί νομικά απέναντι σε οποιαδήποτε προσπάθεια εμπλοκής του ονόματός του
THE LIFO TEAM
ΑΝΝΑ ΜΙΣΕΛ ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ EMAIL ΑΠΟΔΗΜΟΙ

Πολιτική / Διαρροή email αποδήμων: Φυλάκιση έως 20 μήνες στην Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου και στους συγκατηγορούμενούς της

Το δικαστήριο που αναγνώρισε και στους τέσσερις κατηγορούμενους το ελαφρυντικό του σύννομου βίου, έδωσε τριετή αναστολή στην έκτιση των ποινών
THE LIFO TEAM
ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ

Πολιτική / Κυριάκος Μητσοτάκης: Ο Παρθενώνας, το posokanei, τα εργασιακά και η Μέση Ανατολή στο κυριακάτικο μήνυμά του

«Η δυτική όψη του Παρθενώνα αποκτά ξανά την πληρέστερη δυνατή μορφή της», ανέφερε στην αρχή του μηνύματός του και «έκλεισε» με ευχές για την Ημέρα του Πατέρα
THE LIFO TEAM

σχόλια

2 σχόλια
Δεν είναι μόνο ευρώ ή δραχμή. Δεν υπάρχει δρόμος εκτός της ευρωζώνης αλλά εντός της Ένωσης.Είναι Ευρώπη ή απομόνωση. Προοπτική ή εξαθλίωση.Παραγωγική ανασυγκρότηση ή κατάρρευση των μηδαμινών κρατικών και ιδιωτικών δομών.Ασφάλεια των ανθρωπίνων δικαιωμάτων ή εξωκύλουμε σε τουρκικά-ρωσικά στάνταρ ελευθεροτυπίας, παρρησίας κι ατομικών δικαιωμάτων.
"Δεν είναι μόνο ευρώ ή δραχμή. Δεν υπάρχει δρόμος εκτός της ευρωζώνης αλλά εντός της Ένωσης. Είναι Ευρώπη ή απομόνωση. Προοπτική ή εξαθλίωση. Παραγωγική ανασυγκρότηση ή κατάρρευση των μηδαμινών κρατικών και ιδιωτικών δομών. Ασφάλεια των ανθρωπίνων δικαιωμάτων ή εξωκύλουμε σε τουρκικά-ρωσικά στάνταρ ελευθεροτυπίας, παρρησίας κι ατομικών δικαιωμάτων. Πηγή: www.lifo.gr"Ναι πράγματι. Αυτό κατάλαβα και εγώ από της δηλώσεις Γιουνκερ! «Έλληνες μην αυτοκτονείτε επειδή φοβάστε να πεθάνετε»
Οι οικονομικοί δολοφόνοι δρουν οργανωμένα. Ακόμα και η μαριονέτα Ολάντ παίζει το παιχνίδι τους, στη λογική να βάλουν όλοι ένα χεράκι. Ευρωπαίοι ΣοσιαλΗστές, σου λέει...
Φταίνε οι άλλοι. Οι άλλοι. Ένα συγκεχυμένο , αόριστο χωνευτήρι ανθρώπων, θεσμών, ιδεών a priori καταδικασμένων ως εγκληματιών. Ρητορική ανάλογη της χιτλερικής, αντισημιτικής. Οι άλλοι. Χρήσιμοι, αν μη τι άλλο για να συσπειρωθούμε απέναντι τους, να μη βλέπουμε ότι συστοιχιζόμαστε με χρυσαυγουλα και φασίστες. Χρήσιμοι για να μην αντιμετωπίσουμε τις εσώτερες μας αντιφάσεις. Ο μεγάλος Άλλος, φταίει πάντα, πρέπει το εγώ μας να εξεγερθεί απέναντι του. Και η ρητορική της ποινικοποίησης της άλλης θέσης, εχέγγυο δημοκρατίας. Σόρρυ ρε φίλε για το δασκαλίστικο ύφος, ειλικρινά, αλλά προκαλείς κατάθλιψη.