ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Tα τέρατα και οι ήρωες του σινεμά όπως τους πρωτοαγαπήσαμε και πώς επέστρεψαν

Tα τέρατα και οι ήρωες του σινεμά όπως τους πρωτοαγαπήσαμε και πώς επέστρεψαν Facebook Twitter
6

 

Tα τέρατα και οι ήρωες του σινεμά όπως τους πρωτοαγαπήσαμε και πώς επέστρεψαν Facebook Twitter
O πρώτος "Κακός" στο Jurassic Park

 

To 1993 το Jurassic Park προκάλεσε ουρές στις αίθουσες και θεωρείται πως δημιούργησε κινηματογραφική σχολή. Ο πρωταγωνιστής της ταινίας, ένα Τυραννόσαυρος, ήταν σίγουρα το καλύτερο κινηματογραφικό τέρας της χρονιάς. Φέτος το Jurassic Park επιστρέφει με την τέταρτη ταινία της σειράς η οποία είναι σαν συνέχεια της πρώτης και μοιάζει να αγνοεί τελείως τις ιστορίες από τα δύο προηγούμενα και μάλλον μέτρια, έργα. Ωστόσο η συνταγή ήθελε φρεσκάρισμα προκειμένου να φέρει και πάλι κόσμο στα ταμεία και να μη μοιάζει μια από τα ίδια. Τη θέση του Τ-Rex στο μακελειό που γίνεται στο νησί παίρνει ένας νέος δεινόσαυρος ο οποίος είναι υβρίδιο, φτιαγμένο σε εργαστήρι και θεωρείται νέο είδος. Πιο μεγάλος και πιο επικίνδυνος, αναφέρει το πρόμο της ταινίας. Σίγουρα διαφορετικός από τον πρώτο δεινόσαυρο που όλοι αγαπήσαμε σαν παιδιά.

Λίγες εικόνες και μερικά στιγμιότυπα από το τέρας έχουν διαρρεύσει από τρέιλερ, promo, κτλ.

Tα τέρατα και οι ήρωες του σινεμά όπως τους πρωτοαγαπήσαμε και πώς επέστρεψαν Facebook Twitter
O νέος Indominus rex
Tα τέρατα και οι ήρωες του σινεμά όπως τους πρωτοαγαπήσαμε και πώς επέστρεψαν Facebook Twitter
O νέος Indominus rex

Έχετε αναλογιστεί τι αλλαγές έχουν υποστεί θρυλικοί ήρωες και τέρατα του σινεμά κατά τη διάρκεια των χρόνων; Το στοίχημα για κάθε τέτοια ταινία ήταν πάντα το πώς θα υποδεχτεί το κοινό το ανανεωμένο πρωταγωνιστή. Συχνά το πείραμα αποτυγχάνει...

 Αυτές είναι 11 απόπειρες:

Tα τέρατα και οι ήρωες του σινεμά όπως τους πρωτοαγαπήσαμε και πώς επέστρεψαν Facebook Twitter
Το πρώτο Mad Max του 1979 είχε σκηνοθέτη τον George Miller και πρωταγωνιστή τον Mel Gibson. 25 χρόνια αργότερα ο σκηνοθέτης παραμένει ο ίδιος, αλλά τον Max ενσαρκώνει ο Tom Hardy
Tα τέρατα και οι ήρωες του σινεμά όπως τους πρωτοαγαπήσαμε και πώς επέστρεψαν Facebook Twitter
Η πρώτη ταινία Χελωνονιντζάκια προεβλήθη το 1990 ενώ οι φιγούρες είχαν δημιουργηθεί από ρομποτικά κουστούμια του καταστήματος Jim Henson. Αντίθετα, στο remake της ταινίας το 2014 οι χελώνες μαχητές δημιουργήθηκαν εξ ολοκλήρου από γραφικά ηλεκτρονικού υπολογιστή
Tα τέρατα και οι ήρωες του σινεμά όπως τους πρωτοαγαπήσαμε και πώς επέστρεψαν Facebook Twitter
Το 1987 ήταν η πρώτη φορά που ο RoboCop καταδίωξε τους εγκληματίες στο Ντιτρόιτ. Από τότε επανακυκλοφόρησε το 2014
Tα τέρατα και οι ήρωες του σινεμά όπως τους πρωτοαγαπήσαμε και πώς επέστρεψαν Facebook Twitter
Το 1995 ο Sylvester Stalone ως Δικαστής Dredd κέρδισε το Χρυσό Βατόμουρο ως ο χειρότερος ηθοποιός. Το remake της ταινίας το 2012, με πρωταγωνιστή τον Karl Urban παρότι δεν εισέπραξε πολλά έσοδα, έλαβε τουλάχιστον καλύτερες κριτικές
Tα τέρατα και οι ήρωες του σινεμά όπως τους πρωτοαγαπήσαμε και πώς επέστρεψαν Facebook Twitter
Η ταινία Batman προεβλήθη για πρώτη φορά το 1989 από τον Tim Burton με πρωταγωνιστή το Μichael Keaton. Το 2005 το Batman Begins σκηνοθετήθηκε από το Christopher Nolan με πρωταγωνιστή το Christian Bale
Tα τέρατα και οι ήρωες του σινεμά όπως τους πρωτοαγαπήσαμε και πώς επέστρεψαν Facebook Twitter
Το Star Trek με τον William Shatner στο ρόλο του Captain James Tiberius Kirk και ο νέος ήρωας το 2009 Chris Pine
Tα τέρατα και οι ήρωες του σινεμά όπως τους πρωτοαγαπήσαμε και πώς επέστρεψαν Facebook Twitter
Η αυθεντική ταινία 'Πλανήτης των Πιθήκων' δημιουργήθηκε το 1968 με τον Charlton Heston στο ρόλο του αστροναύτη George Sailor. Το 2011 γυρίστηκε το reboot της ταινίας και πριν από περίπου ένα χρόνο οι πίθηκοι επέστρεψαν και πάλι .
Tα τέρατα και οι ήρωες του σινεμά όπως τους πρωτοαγαπήσαμε και πώς επέστρεψαν Facebook Twitter
O πρώτος Godzilla του 1954 και η σύγχρονη ( αμερικάνικη) εκδοχή του από το 2014
Tα τέρατα και οι ήρωες του σινεμά όπως τους πρωτοαγαπήσαμε και πώς επέστρεψαν Facebook Twitter
To 1933 εμφανίστηκε σε ένα πρωτοποριακό τεχνικά φιλμ ο King Kong. Το 2005 έγινε το reboot της ταινίας από το Peter Jackson.
Tα τέρατα και οι ήρωες του σινεμά όπως τους πρωτοαγαπήσαμε και πώς επέστρεψαν Facebook Twitter
Το 1990 πρωταγωνιστούσε στο επιστημονικής φαντασίας φιλμ ο Arnold Schwarzenegger, ενώ το 2012 η ταινία 'Ολική Επαναφορά' είχε πρωταγωνιστή τον Collin Farrell
Tα τέρατα και οι ήρωες του σινεμά όπως τους πρωτοαγαπήσαμε και πώς επέστρεψαν Facebook Twitter
Ο Christopher Reeve ήταν ο υπερήρωας του φιλμ Superman τo 1989. Το 2006 γυρίστηκε η ταινία Superman Returns, ενώ το 2013 γυρίστηκε ένα ακόμη remake της ταινίας με τίτλο Man Steel με πρωταγωνιστή τον Henry Cavill
6

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

6 αποκαλυπτικά ντοκιμαντέρ για τη ζωή και τον κόσμο που ζούμε τώρα

Οθόνες / 6 αποκαλυπτικά ντοκιμαντέρ για τη ζωή και τον κόσμο που ζούμε τώρα

Το Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Καστελλορίζου πρόβαλε φέτος ταινίες πολιτικά φορτισμένες που οραματίζονται ένα μέλλον χωρίς σύνορα. Έξι από αυτές έκαναν ιδιαίτερη εντύπωση χάρη στην αισθητική και την προβληματική τους.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Βίκι Κριπς στη LIFO: «Καθένας επιλέγει το δικό του δηλητήριο»

Οθόνες / Βίκι Κριπς: «Καθένας επιλέγει το δικό του δηλητήριο»

Η ηθοποιός που στάθηκε σαν ίση προς ίσο απέναντι σε ολόκληρο Ντάνιελ Ντέι-Λιούις μιλάει στη LiFO σε μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης με αφορμή την κυκλοφορία του «Hot Milk», που συμπεριλαμβάνει γυρίσματα στη χώρα μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο ξεχασμένος απαγωγέας Τόνι Κυρίτσης, που ενέπνευσε τον Γκας Βαν Σαντ για το Dead Man's Wire

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Dead Man’s Wire»: Η χλιαρή επιστροφή του Γκας βαν Σαντ

Μετά από πέντε χρόνια ο Αμερικανός σκηνοθέτης επανέρχεται με την ξεχασμένη ιστορία ενός απαγωγέα, κάνοντας μια βιογραφία με νόημα, που όμως δεν προσθέτει κάτι στη φιλμογραφία του.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
To αριστουργηματικό Ran του Κουροσάβα και 8 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Οθόνες / To αριστουργηματικό Ran του Κουροσάβα και 8 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Μια ταινία βασισμένη σε βιβλίο του Στίβεν Κινγκ, η επιστροφή του Ντάρεν Αρονόφσκι, η καλύτερη ταινία του Κουροσάβα σε επανέκδοση και το τέταρτο μέρος της σειράς ταινιών θρίλερ «Το Κάλεσμα» – Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
THE LIFO TEAM
«Η φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» ζωντανεύει στη Βενετία

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Η φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» ζωντανεύει στη Βενετία

Έκκληση από τους συντελεστές της ταινίας της Κάουτερ Μπεν Χάνια να σταματήσουν επιτέλους οι δολοφονίες παιδιών στη Γάζα, με αφορμή το σπαρακτικό τηλεφώνημα της 6χρονης Παλαιστίνιας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
A House of Dynamite

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «House of Dynamite»: Η Κάθριν Μπίγκελοου πατάει το κουμπί – και μας κόβει την ανάσα

Με χειρουργική ακρίβεια, η πρώτη γυναίκα που τιμήθηκε με Όσκαρ σκηνοθεσίας μας πείθει ανατριχιαστικά για τον επικείμενο πυρηνικό όλεθρο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο μάγος του Κρεμλίνου

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Ο μάγος του Κρεμλίνου»: Ο ρυθμιστής του Πούτιν δεν χωρά σε ταινία

Πίσω από το ψυχρό πρόσωπο της εξουσίας, κρύβεται ο ψίθυρος ενός σύγχρονου Ρασπούτιν. Ο Ολιβιέ Ασαγιάς τον ακολουθεί – αλλά μήπως τον πρόδωσε η φόρμα;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
No other choice

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «No other choice»: Η ταινία που θα οδηγήσει τον Παρκ Τσαν-γουκ στα Όσκαρ

Ο Κορεάτης σκηνοθέτης παραμένει ένας από τους μεγάλους σύγχρονους κινηματογραφιστές, αν και η αντικαπιταλιστική του σάτιρα «No other choice» δεν είναι η καλύτερή του ταινία.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Είναι σαν να κάνεις τον Δράκουλα χορτοφάγο»: Γιατί το σέξι τέρας του Φρανκενστάιν που παίζει ο Τζέικομπ Ελόρντι είναι λάθος

Οθόνες / Γιατί το σέξι τέρας του νέου «Φρανκενστάιν» είναι λάθος

Στη διασκευή του κλασικού μυθιστορήματος της Μέρι Σέλεϊ από τον Γκιγιέρμο ντελ Τόρο πρωταγωνιστεί ο «εξωφρενικά όμορφος» Τζέικομπ Ελόρντι στον ρόλο του τέρατος – πράγμα που έχει ως αποτέλεσμα μια ταινία χωρίς ειρμό. 
THE LIFO TEAM
O Στίβεν Κινγκ στο σινεμά: Οι 10 καλύτερες μεταφορές

Οθόνες / O Στίβεν Κινγκ στο σινεμά: Οι 10 καλύτερες μεταφορές

Είναι εντυπωσιακός ο αριθμός διασκευών του έργου του δημοφιλούς συγγραφέα που θα δούμε στο πανί, στο γυαλί και στο σανίδι, κι αυτό στάθηκε αφορμή για ένα αφιέρωμα στις καλύτερες ταινίες που ενέπνευσαν τα γραπτά του.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

σχόλια

2 σχόλια
Το μόνο ρημέηκ που μου άρεσε ήταν ο Μπάτμαν του Νόλαν. Κανένα άλλο από τα συγκεκριμένα που αναφέρονται στο άρθρο. To Man of Steel δεν είχε σενάριο... όσο για το Γκοτζίλα, προτιμώ κάτι Μόθρα και κάτι άλλα Γιαπωνέζικα κουκλάκια, παρά αυτή τη βλακεία του 2014.
Τα έχεις δει όλα έτσι? Ακόμα και το νέο τζουράσικ παρκ που βγήκε χθες, οπότε έκανες και το σχόλιο έτσι? Ή είσαι λίγο pretentious/κολλημένος στο παρελθόν? Γιατί? Τι έχει το νέο μαντ μαξ? Βγήκα καυ@@@@@ος από την αίθουσα και δεν θεωρώ ότι έχει κάτι να ζηλέψει από τις παλιές. Δε λέω, μπορεί το τζουράσικ γουορλντ να μην είναι αντάξιο, αλλά 1ον) δες το πρώτα 2ον) δεν είναι απαραίτητο να συμβαίνει με όλες τις αναβιώσεις. Και τι κακό είχε και το μαν οφ στιλ εδώ που τα λέμε? Τουλάχιστον ήταν χίλιες φορές καλύτερο από τα παλιά. Και μην μου πεις για το σούπερμαν του 2005, που μπορεί και να άρεσε επειδή είχε λεξ λούθορ. Δεν έδειξε με ωραίο,διαφορετικό και ευφάνταστο τρόπο τη μυθολογία του σούπερμαν και του γένους και του πλανήτη του η ταινία? Και δράση είχε και κακό ''κακό'' είχε ,αν και με το βιολί του, και δεν ήταν συνεπώς ξέμπαρκο το σενάριο. Αυτή ούτως ή άλλως είναι η ιστορία με τον Ζοντ. Δεν αλλάζει εξαιτίας της ροής των κόμικς και λόγω του ότι για να γίνει πιο ρεαλιστικό έπρεπε να τον σκοτώσει στο τέλος. Αν δεν έκαναν πρώτα adaptation την ιστορία του Ζοντ αλλά δεύτερη ή τρίτη πάλι την ίδια ιστορία θα έπρεπε να επινοήσουν, δίχως την προιστορία του Σούπερμαν φυσικά, αφού θα την έλεγαν στην πρώτη.Γιατί, το Κινγκ Κονγκ? Δεν ήταν ούτε αυτό αντάξιο στα μάτια σου ε? Το Σταρ Τρεκ? Το τζατζ ντρεντ το παλιό ήταν καλύτερο? Είχε Σταλόνε μέσα, οπότε πώς? Εντάξει και τα καινούργιο μας τα έπριξε με τα χίλια σλόου μόσιον αλλά ήταν καλύτερο από το παλιό. Το ρόμποκοπ ήταν αξιοπρεπές χωρίς να φτάνει το πρωτότυπο ως προς το νουάρ στυλ και την απεικόνιση ενός σκοτεινού και πιο διεφθαρμένου Ντιτρόιτ. Αλλά δεν ήταν κακό. Τα άλλα δε με νοιάζουν τόσο μάλλον.
To κόκκινο βρακί δείχνει πόσο κακοσχεδιασμένο κόμικ ήταν ο Σούπερμαν. Και πόσο μεγάλο κάλο στον εγκέφαλο είχαν αυτοί που σκέφτηκαν να το βάλουν από έξω για να φαίνεται. Τώρα θα μου πεις αν ήταν από μέσα μπορεί να μην ήταν και κόκκινο. Μπορεί να ήταν άσπρο. Το θέμα είναι ότι ήταν κιτσαρία και ευτυχώς τη νέα στολή τη σκέφτηκαν αρκετά και την έκαναν έτσι ώστε να ταιριάζει με το κλίμα που ήθελαν να φτιάξουν(σκοτεινό) αλλά και να είναι γουστόζικο(τα λιτά είναι πάντα πιο ελκυστικά και ισχύει και για τις γυναίκες αυτό, θα σου άρεσε μια γυναίκα που θα φορούσε και της παναγιάς τα μάτια?).+1111111111111111 για τη νέα στολή και τα πιο σκοτεινά της χρώματα