Tα τέρατα και οι ήρωες του σινεμά όπως τους πρωτοαγαπήσαμε και πώς επέστρεψαν

Tα τέρατα και οι ήρωες του σινεμά όπως τους πρωτοαγαπήσαμε και πώς επέστρεψαν Facebook Twitter
6

 

Tα τέρατα και οι ήρωες του σινεμά όπως τους πρωτοαγαπήσαμε και πώς επέστρεψαν Facebook Twitter
O πρώτος "Κακός" στο Jurassic Park

 

To 1993 το Jurassic Park προκάλεσε ουρές στις αίθουσες και θεωρείται πως δημιούργησε κινηματογραφική σχολή. Ο πρωταγωνιστής της ταινίας, ένα Τυραννόσαυρος, ήταν σίγουρα το καλύτερο κινηματογραφικό τέρας της χρονιάς. Φέτος το Jurassic Park επιστρέφει με την τέταρτη ταινία της σειράς η οποία είναι σαν συνέχεια της πρώτης και μοιάζει να αγνοεί τελείως τις ιστορίες από τα δύο προηγούμενα και μάλλον μέτρια, έργα. Ωστόσο η συνταγή ήθελε φρεσκάρισμα προκειμένου να φέρει και πάλι κόσμο στα ταμεία και να μη μοιάζει μια από τα ίδια. Τη θέση του Τ-Rex στο μακελειό που γίνεται στο νησί παίρνει ένας νέος δεινόσαυρος ο οποίος είναι υβρίδιο, φτιαγμένο σε εργαστήρι και θεωρείται νέο είδος. Πιο μεγάλος και πιο επικίνδυνος, αναφέρει το πρόμο της ταινίας. Σίγουρα διαφορετικός από τον πρώτο δεινόσαυρο που όλοι αγαπήσαμε σαν παιδιά.

Λίγες εικόνες και μερικά στιγμιότυπα από το τέρας έχουν διαρρεύσει από τρέιλερ, promo, κτλ.

Tα τέρατα και οι ήρωες του σινεμά όπως τους πρωτοαγαπήσαμε και πώς επέστρεψαν Facebook Twitter
O νέος Indominus rex
Tα τέρατα και οι ήρωες του σινεμά όπως τους πρωτοαγαπήσαμε και πώς επέστρεψαν Facebook Twitter
O νέος Indominus rex

Έχετε αναλογιστεί τι αλλαγές έχουν υποστεί θρυλικοί ήρωες και τέρατα του σινεμά κατά τη διάρκεια των χρόνων; Το στοίχημα για κάθε τέτοια ταινία ήταν πάντα το πώς θα υποδεχτεί το κοινό το ανανεωμένο πρωταγωνιστή. Συχνά το πείραμα αποτυγχάνει...

 Αυτές είναι 11 απόπειρες:

Tα τέρατα και οι ήρωες του σινεμά όπως τους πρωτοαγαπήσαμε και πώς επέστρεψαν Facebook Twitter
Το πρώτο Mad Max του 1979 είχε σκηνοθέτη τον George Miller και πρωταγωνιστή τον Mel Gibson. 25 χρόνια αργότερα ο σκηνοθέτης παραμένει ο ίδιος, αλλά τον Max ενσαρκώνει ο Tom Hardy
Tα τέρατα και οι ήρωες του σινεμά όπως τους πρωτοαγαπήσαμε και πώς επέστρεψαν Facebook Twitter
Η πρώτη ταινία Χελωνονιντζάκια προεβλήθη το 1990 ενώ οι φιγούρες είχαν δημιουργηθεί από ρομποτικά κουστούμια του καταστήματος Jim Henson. Αντίθετα, στο remake της ταινίας το 2014 οι χελώνες μαχητές δημιουργήθηκαν εξ ολοκλήρου από γραφικά ηλεκτρονικού υπολογιστή
Tα τέρατα και οι ήρωες του σινεμά όπως τους πρωτοαγαπήσαμε και πώς επέστρεψαν Facebook Twitter
Το 1987 ήταν η πρώτη φορά που ο RoboCop καταδίωξε τους εγκληματίες στο Ντιτρόιτ. Από τότε επανακυκλοφόρησε το 2014
Tα τέρατα και οι ήρωες του σινεμά όπως τους πρωτοαγαπήσαμε και πώς επέστρεψαν Facebook Twitter
Το 1995 ο Sylvester Stalone ως Δικαστής Dredd κέρδισε το Χρυσό Βατόμουρο ως ο χειρότερος ηθοποιός. Το remake της ταινίας το 2012, με πρωταγωνιστή τον Karl Urban παρότι δεν εισέπραξε πολλά έσοδα, έλαβε τουλάχιστον καλύτερες κριτικές
Tα τέρατα και οι ήρωες του σινεμά όπως τους πρωτοαγαπήσαμε και πώς επέστρεψαν Facebook Twitter
Η ταινία Batman προεβλήθη για πρώτη φορά το 1989 από τον Tim Burton με πρωταγωνιστή το Μichael Keaton. Το 2005 το Batman Begins σκηνοθετήθηκε από το Christopher Nolan με πρωταγωνιστή το Christian Bale
Tα τέρατα και οι ήρωες του σινεμά όπως τους πρωτοαγαπήσαμε και πώς επέστρεψαν Facebook Twitter
Το Star Trek με τον William Shatner στο ρόλο του Captain James Tiberius Kirk και ο νέος ήρωας το 2009 Chris Pine
Tα τέρατα και οι ήρωες του σινεμά όπως τους πρωτοαγαπήσαμε και πώς επέστρεψαν Facebook Twitter
Η αυθεντική ταινία 'Πλανήτης των Πιθήκων' δημιουργήθηκε το 1968 με τον Charlton Heston στο ρόλο του αστροναύτη George Sailor. Το 2011 γυρίστηκε το reboot της ταινίας και πριν από περίπου ένα χρόνο οι πίθηκοι επέστρεψαν και πάλι .
Tα τέρατα και οι ήρωες του σινεμά όπως τους πρωτοαγαπήσαμε και πώς επέστρεψαν Facebook Twitter
O πρώτος Godzilla του 1954 και η σύγχρονη ( αμερικάνικη) εκδοχή του από το 2014
Tα τέρατα και οι ήρωες του σινεμά όπως τους πρωτοαγαπήσαμε και πώς επέστρεψαν Facebook Twitter
To 1933 εμφανίστηκε σε ένα πρωτοποριακό τεχνικά φιλμ ο King Kong. Το 2005 έγινε το reboot της ταινίας από το Peter Jackson.
Tα τέρατα και οι ήρωες του σινεμά όπως τους πρωτοαγαπήσαμε και πώς επέστρεψαν Facebook Twitter
Το 1990 πρωταγωνιστούσε στο επιστημονικής φαντασίας φιλμ ο Arnold Schwarzenegger, ενώ το 2012 η ταινία 'Ολική Επαναφορά' είχε πρωταγωνιστή τον Collin Farrell
Tα τέρατα και οι ήρωες του σινεμά όπως τους πρωτοαγαπήσαμε και πώς επέστρεψαν Facebook Twitter
Ο Christopher Reeve ήταν ο υπερήρωας του φιλμ Superman τo 1989. Το 2006 γυρίστηκε η ταινία Superman Returns, ενώ το 2013 γυρίστηκε ένα ακόμη remake της ταινίας με τίτλο Man Steel με πρωταγωνιστή τον Henry Cavill
6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Γιάννης Φάγκρας: «Το μικρόβιο της απληστίας μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Οθόνες / Γιάννης Φάγκρας: «Η απληστία μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Την ανθρώπινη απληστία με φόντο το προσφυγικό διαπραγματεύεται η ταινία «Μικρός Ανθρωποφάγος», μια «πανκ περιπέτεια», σύμφωνα με τον σκηνοθέτη της, που συμμετέχει στο φετινό 66ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις ήθελε να γίνει στρατιώτης αλλά τελικά έμαθε να κατασκευάζει βιολιά

Pulp Fiction / Ντάνιελ Ντέι Λιούις, μας έλειψες

Ο διάσημος ηθοποιός ήρθε στην Αθήνα και μας μίλησε αποκλειστικά για την επεισοδιακή πρώτη του επίσκεψη στην Ελλάδα, όταν ακόμη ήταν μακρυμάλλης έφηβος στα χρόνια της χούντας, και για την επάνοδό του στα πλατό μαζί με τον γιο του, Ρόναν, μαζί με τον οποίο έγραψε για πρώτη φορά σενάριο για την ταινία «Ανεμώνη».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ντέπυ Γοργογιάννη: «Ο intimacy coordinator θα ενταχθεί και στη δική μας κουλτούρα»

Θέατρο / Πώς γυρίζουμε σήμερα μια σκηνή βιασμού;

Το θέατρο και ο κινηματογράφος διεθνώς επανεξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο στήνονται οι ερωτικές και βίαιες σκηνές: μέχρι ποιο σημείο μπορεί να εκτεθεί ένα σώμα; Η Ντέπυ Γοργογιάννη εξηγεί τον ρόλο του intimacy coordinator και τον τρόπο που τίθενται τα όρια.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Πριν από το break, ο Γιώργος Λάνθιμος τα λέει όλα

Οθόνες / Γιώργος Λάνθιμος: «Το θέμα είναι πώς ξαναβρίσκεις τη χαρά»

Παραδέχεται πως η δημιουργία ενός έργου τέχνης δεν είναι μια ανώδυνη διαδικασία. Και πως χρειάζεται ένα διάλειμμα. Πήρε στάση απέναντι σε όσα συμβαίνουν στη Γάζα γιατί «Αν είσαι άνθρωπος με οποιαδήποτε ενσυναίσθηση, δεν μπορείς να μη μιλήσεις». Λίγο πρίν την κυκλοφορία της ταινίας Βουγονία που σκηνοθετεί, ο Γιώργος Λάνθιμος μίλησε στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Θανάσης Βαλτινός: Η νουβέλα «Η Κάθοδος των Εννιά» του διακεκριμένου συγγραφέα

Οθόνες / «Η Κάθοδος των Εννιά»: Η διάσημη νουβέλα του Θανάση Βαλτινού

Πεθαίνει σαν σήμερα ο διακεκριμένος Έλληνας συγγραφέας. Αυτή είναι η ιστορία ενός από τα εμβληματικότερα βιβλία του και η βραβευμένη μεταφορά της στον κινηματογράφο, το 1984, από τον Χρίστο Σιοπαχά.
ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ
Η Ιζαμπέλ Ιπέρ έπαιξε σε 120 ταινίες. Σε αυτές τις 10 ξεπέρασε τον εαυτό της

Οθόνες / Η Ιζαμπέλ Ιπέρ έπαιξε σε 120 ταινίες. Σε αυτές τις 10 ξεπέρασε τον εαυτό της

Με αφορμή το αφιέρωμα που ετοίμασε το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης για μία από τις σπουδαιότερες ηθοποιούς της εποχής μας, επιλέγουμε 10 ταινίες της, στις οποίες έχει αποτυπωθεί η τεράστια υποκριτική της δυναμική και η ικανότητά της να μεταμορφώνεται εσωτερικά με κάθε ρόλο.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Βιμ Βέντερς: Τι θα δούμε στο μεγάλο αφιέρωμα που έρχεται στη Στέγη

Οθόνες / Βιμ Βέντερς: Τι θα δούμε στο μεγάλο αφιέρωμα που έρχεται στη Στέγη

Ένα μοναδικό μεγάλο αφιέρωμα στον σπουδαίο δημιουργό για ένα τριήμερο σε όλους τους χώρους της Στέγης, με προβολές των ταινιών του, ένα masterclass και μια συζήτησή του με την Αφροδίτη Παναγιωτάκου στην Κεντρική Σκηνή.
M. HULOT
Steve Blame: «Το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή είναι να παραμένεις καλός άνθρωπος»

Οθόνες / Steve Blame: «Το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή είναι η καλοσύνη»

Υπήρξε από τις πιο αναγνωρίσιμες διεθνώς τηλεοπτικές περσόνες, όντας ο κεντρικός παρουσιαστής του MTV. Σήμερα ο 66χρονος τηλεοπτικός παραγωγός, συγγραφέας και σεναριογράφος ζει πλέον μόνιμα στην Αθήνα, όμως ο έρωτας με την Ελλάδα κρατάει από πολύ παλιά. Ο Steve Blame αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

2 σχόλια
Το μόνο ρημέηκ που μου άρεσε ήταν ο Μπάτμαν του Νόλαν. Κανένα άλλο από τα συγκεκριμένα που αναφέρονται στο άρθρο. To Man of Steel δεν είχε σενάριο... όσο για το Γκοτζίλα, προτιμώ κάτι Μόθρα και κάτι άλλα Γιαπωνέζικα κουκλάκια, παρά αυτή τη βλακεία του 2014.
Τα έχεις δει όλα έτσι? Ακόμα και το νέο τζουράσικ παρκ που βγήκε χθες, οπότε έκανες και το σχόλιο έτσι? Ή είσαι λίγο pretentious/κολλημένος στο παρελθόν? Γιατί? Τι έχει το νέο μαντ μαξ? Βγήκα καυ@@@@@ος από την αίθουσα και δεν θεωρώ ότι έχει κάτι να ζηλέψει από τις παλιές. Δε λέω, μπορεί το τζουράσικ γουορλντ να μην είναι αντάξιο, αλλά 1ον) δες το πρώτα 2ον) δεν είναι απαραίτητο να συμβαίνει με όλες τις αναβιώσεις. Και τι κακό είχε και το μαν οφ στιλ εδώ που τα λέμε? Τουλάχιστον ήταν χίλιες φορές καλύτερο από τα παλιά. Και μην μου πεις για το σούπερμαν του 2005, που μπορεί και να άρεσε επειδή είχε λεξ λούθορ. Δεν έδειξε με ωραίο,διαφορετικό και ευφάνταστο τρόπο τη μυθολογία του σούπερμαν και του γένους και του πλανήτη του η ταινία? Και δράση είχε και κακό ''κακό'' είχε ,αν και με το βιολί του, και δεν ήταν συνεπώς ξέμπαρκο το σενάριο. Αυτή ούτως ή άλλως είναι η ιστορία με τον Ζοντ. Δεν αλλάζει εξαιτίας της ροής των κόμικς και λόγω του ότι για να γίνει πιο ρεαλιστικό έπρεπε να τον σκοτώσει στο τέλος. Αν δεν έκαναν πρώτα adaptation την ιστορία του Ζοντ αλλά δεύτερη ή τρίτη πάλι την ίδια ιστορία θα έπρεπε να επινοήσουν, δίχως την προιστορία του Σούπερμαν φυσικά, αφού θα την έλεγαν στην πρώτη.Γιατί, το Κινγκ Κονγκ? Δεν ήταν ούτε αυτό αντάξιο στα μάτια σου ε? Το Σταρ Τρεκ? Το τζατζ ντρεντ το παλιό ήταν καλύτερο? Είχε Σταλόνε μέσα, οπότε πώς? Εντάξει και τα καινούργιο μας τα έπριξε με τα χίλια σλόου μόσιον αλλά ήταν καλύτερο από το παλιό. Το ρόμποκοπ ήταν αξιοπρεπές χωρίς να φτάνει το πρωτότυπο ως προς το νουάρ στυλ και την απεικόνιση ενός σκοτεινού και πιο διεφθαρμένου Ντιτρόιτ. Αλλά δεν ήταν κακό. Τα άλλα δε με νοιάζουν τόσο μάλλον.
To κόκκινο βρακί δείχνει πόσο κακοσχεδιασμένο κόμικ ήταν ο Σούπερμαν. Και πόσο μεγάλο κάλο στον εγκέφαλο είχαν αυτοί που σκέφτηκαν να το βάλουν από έξω για να φαίνεται. Τώρα θα μου πεις αν ήταν από μέσα μπορεί να μην ήταν και κόκκινο. Μπορεί να ήταν άσπρο. Το θέμα είναι ότι ήταν κιτσαρία και ευτυχώς τη νέα στολή τη σκέφτηκαν αρκετά και την έκαναν έτσι ώστε να ταιριάζει με το κλίμα που ήθελαν να φτιάξουν(σκοτεινό) αλλά και να είναι γουστόζικο(τα λιτά είναι πάντα πιο ελκυστικά και ισχύει και για τις γυναίκες αυτό, θα σου άρεσε μια γυναίκα που θα φορούσε και της παναγιάς τα μάτια?).+1111111111111111 για τη νέα στολή και τα πιο σκοτεινά της χρώματα