Τα αποτελέσματα αναζήτησης της Google γίνονται ακόμα πιο "έξυπνα"

Τα αποτελέσματα αναζήτησης της Google γίνονται ακόμα πιο "έξυπνα" Facebook Twitter
3

Ένα νέο, εντυπωσιακό χαρακτηριστικό προσθέτει σταδιακά η Google από σήμερα, όταν κάνουμε αναζητήσεις από την εφαρμογή της για κινητά ή από οποιονδήποτε browser στο smartphone, που την κάνει να φαίνεται ακόμα "εξυπνότερη" και γρηγορότερη προσπαθώντας να μαντέψει την ερώτησή μας.

Όπως αναφέρει το δημοσίευμα του TheNextWeb, η διάσημη μηχανή αναζήτησης ξεκίνησε να εμφανίζει το αποτέλεσμα της αναζήτησής μας εντός του πεδίου κειμένου, μέσω του συστήματος που συμπληρώνει αυτόματα τις πιθανές ερωτήσεις μας (autocomplete), πριν καν ολοκληρώσουμε την πληκτρολόγηση του όρου που ψάχνουμε. 

Τα αποτελέσματα αναζήτησης της Google γίνονται ακόμα πιο "έξυπνα" Facebook Twitter

Παράλληλα με το παραπάνω χαρακτηριστικό η Google ξεκινάει σήμερα να εμφανίζει και εφαρμογές για iOS εντός των αποτελεσμάτων της, που πιθανόν να σχετίζονται με την αναζήτησή μας, κάνοντας την ανακάλυψη νέων εφαρμογών για iPhone ή iPad, ακόμα πιο εύκολη, όπως αναφέρει σε σχετικό blog post.

Τech & Science
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εθιστικό «συμπλήρωμα» με την ονομασία «ηρωίνη του βενζινάδικου» διακινείται παράνομα και προκαλεί σοβαρά περιστατικά

Τech & Science / Εθιστικό «συμπλήρωμα» με την ονομασία «ηρωίνη του βενζινάδικου» διακινείται παράνομα και προκαλεί σοβαρά περιστατικά

Το φαρμακευτικό μόριο τιανεπτίνη, γνωστό και ως «ηρωίνη του βενζινάδικου», κυκλοφορεί ευρέως σε καταστήματα, αν και απαγορεύεται από τον FDA – Τα κρούσματα δηλητηρίασης αυξάνονται ραγδαία στις ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Καρκίνος του αίματος: Το φάρμακο «Δούρειος ίππος» χορηγείται για πρώτη φορά σε ασθενείς

Τech & Science / Καρκίνος του αίματος: Το φάρμακο «Δούρειος ίππος» χορηγείται για πρώτη φορά σε ασθενείς

«Θα αλλάξει η ζωή των ασθενών και των οικογενειών τους» - «Πράσινο φως» από τη NICE για το φάρμακο που μπορεί να σταματήσει το πολλαπλούν μυέλωμα να εξελίσσεται για τριπλάσιο χρονικό διάστημα σε σύγκριση με τις συνήθεις θεραπείες
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Η Google συλλέγει όλες τις αναζητήσεις που χρησιμοποιούν οι χρήστες της μηχανής αναζήτησης της και τις επεξεργάζεται στατιστικά. Όταν λοιπόν πληκτρολογούμε ένα query μας προτείνει το πιο δημοφιλές αντίστοιχο.