Lufthansa: Δεν είχαμε υποχρέωση να ενημερώσουμε για την κατάθλιψη του Λούμπιτς

Lufthansa: Δεν είχαμε υποχρέωση να ενημερώσουμε για την κατάθλιψη του Λούμπιτς Facebook Twitter
6

Η αεροπορική εταιρεία Lufthansa υποστήριξε τη Δευτέρα ότι δεν ήταν υποχρεωμένη να ενημερώσει τις γερμανικές αρχές πολιτικής αεροπορίας για την κατάθλιψη που είχε στο παρελθόν ο Αντρέας Λούμπιτς, επειδή είχε λάβει πιστοποίηση για πιλότος πριν ισχύσουν οι αυστηρότεροι κανονισμοί το 2013, επισημαίνει το Reuters.

Ο Λούμπιτς, ο συγκυβερνήτης της πτήσης της Germanwings (θυγατρικής της Lufthansa) που συνετρίβη στις γαλλικές Άλπεις, πιστεύεται ότι έριξε σκόπιμα το αεροσκάφος.

Όπως αναφέρει το Reuters, το ερώτημα του τι ακριβώς γνώριζε η Lufthansa για τα ψυχιατρικά προβλήματα του συγκυβερνήτη ενδέχεται να είναι παράγοντας όσον αφορά την ευθύνη της εταιρίας για το δυστύχημα. Η ασφαλιστική εταιρεία Allianz εκτιμά ότι οι ασφαλιστικές θα πληρώσουν περίπου 300 εκατομμύρια δολάρια σε αποζημιώσεις.

Ο Λούμπιτς διέκοψε την εκπαίδευσή του για αρκετούς μήνες το 2009. Όταν επέστρεψε, δήλωσε μέσω email στους εκπαιδευτές της Lufthansa ότι είχε ξεπεράσει μια περίοδο βαριάς κατάθλιψης. Του δόθηκε πιστοποίηση για να πετάξει εμπορικά αεροσκάφη το 2012.

Οι ευρωπαϊκοί κανονισμοί ορίζουν ότι οι πιλότοι με ψυχιατρικά προβλήματα θα πρέπει να αναφέρονται στην υπηρεσία χορήγησης αδειών από τους ιατρικούς εξεταστές, η οποία μπορεί να αποφασίσει πιθανή αναστολή της άδειάς τους. Η Luftfahrtbundesamt (LBA), η γερμανική υπηρεσία, ανέφερε την Κυριακή ότι δεν είχε «καμία πληροφορία» πριν την τραγωδία για την κατάθλιψη του Λούμπιτς.

Η Lufthansa υποστηρίζει ότι μια διάταξη του νέου κανονισμού, που τέθηκε σε ισχύ στη Γερμανία τον Απρίλιο του 2013, προστάτευε ορισμένα προϋπάρχοντα πιστοποιητικά καταλληλότητας των πιλότων και ιατρικά πιστοποιητικά που είχαν εκδοθεί από γιατρούς εξειδικευμένους σε θέματα υγείας των πιλότων. Οι γιατροί θα μπορούσαν κατά συνέπεια να εκδώσουν παράταση αυτών των ιατρικών πιστοποιητικών ακόμη και μετά την εφαρμογή των νέων κανονισμών.

6

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΛΟΑΤΚΙ ΑΚΤΙΒΙΣΤΕΣ ΚΑΡΑΙΒΙΚΗ

Διεθνή / Ακτιβιστές ΛΟΑΤΚΙ+ στην Καραϊβική χαιρετίζουν την ιστορική απόφαση δικαστηρίου που καταργεί νόμους της αποικιακής εποχής

«Προχωράμε προς τη σωστή κατεύθυνση» καθώς το ανώτατο δικαστήριο της Ανατολικής Καραϊβικής κρίνει αντισυνταγματικούς τους νόμους στην Αγία Λουκία για την ομοφυλοφιλική ερωτική επαφή
LIFO NEWSROOM
Νταβίντ Γκρόσμαν: Ο ισραηλινός συγγραφέας κατηγορεί με «ραγισμένη καρδιά» την χώρα του για γενοκτονία στην Γάζα

Διεθνή / Νταβίντ Γκρόσμαν: Ο ισραηλινός συγγραφέας κατηγορεί με «ραγισμένη καρδιά» την χώρα του για γενοκτονία στην Γάζα

«Αρνήθηκα επί χρόνια να χρησιμοποιήσω τον όρο "γενοκτονία". Αλλά τώρα δεν μπορώ να μην τον χρησιμοποιήσω, έπειτα από όσα διάβασα στις εφημερίδες, έπειτα από τις εικόνες που είδα και αφού μίλησα με ανθρώπους που ήταν εκεί» δήλωσε σε συνέντευξή του
LIFO NEWSROOM
Αβάσιμες χαρακτήρισε το Ιράν τις κατηγορίες ότι απεργάζεται σχέδια για τη δολοφονία και την απαγωγή ατόμων στο εξωτερικό

Διεθνή / Αβάσιμες χαρακτήρισε το Ιράν τις κατηγορίες ότι απεργάζεται σχέδια για τη δολοφονία και την απαγωγή ατόμων στο εξωτερικό

«Πρόκειται για προσπάθεια να εκτραπεί η προσοχή του κοινού από τη γενοκτονία στην κατεχόμενη Παλαιστίνη», ανέφερε ο εκπρόσωπος του ιρανικού ΥΠΕΞ
LIFO NEWSROOM
Η μαθηματική εξίσωση της πείνας στη Γάζα: Πώς το Ισραήλ προκάλεσε λιμό στη Γάζα

Διεθνή / Η μαθηματική εξίσωση της πείνας στη Γάζα: Πώς το Ισραήλ προκάλεσε λιμό

Εδώ και δεκαετίες υπολογίζει συστηματικά τις ανάγκες σε τρόφιμα στη Γάζα, ρυθμίζοντας τις παραδόσεις έτσι ώστε να ασκεί πίεση - «Η ιδέα είναι να βάλουμε τους Παλαιστίνιους σε δίαιτα, αλλά να μην πεθάνουν από την πείνα», είχε δηλώσει το 2006 ανώτατος σύμβουλος του (τότε) πρωθυπουργού Έχουντ Ολμέρτ
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Έτσι, έτσι αγαπητή Lufthansa. Τι σημασία έχει ο θρήνος των Γερμανών συμπατριωτών σας; Τα λεφτουδάκια σας να προστατεύσετε, που μπορεί να τα χάσετε πληρώνοντας τεράστιες αποζημιώσεις.
Με αυτο τωρα καθησυχάζει κανενα; Πιο πολυ πανικο προκαλει, αν σκεφτει κανεις τι προβλημα μπορει να εχει ο καθε πιλοτος και οι εταιριες δεν θεωρουν υποχρεωση τους να το αναφερουν εκει που πρεπει...