Γιαγιά σέρβιρε στα εγγόνια της σοκολάτα ληγμένη από το 1990

Γιαγιά σέρβιρε στα εγγόνια της σοκολάτα ληγμένη από το 1990 Facebook Twitter
24

Σοκολάτα ληγμένη από το 1990 σέρβιρε γιαγιά στη Βιτσέντζα της Ιταλίας στα εγγόνια, το σύζυγο, το γιό και ένα φίλους τους με αποτέλεσμα να τους στείλει όλους στο νοσοκομείο.

Παρότι το κουτί με τη σοκολάτα βρισκόταν στο ντουλάπι της από τα τέλη της δεκαετίας του ΄80, η γιαγιά δεν σκέφτηκε ότι θα μπορούσε να έχει λήξει και έτσι σέρβιρε ζεστό το ρόφημα στους καλεσμένους της.

Τόσο τα δύο εγγόνια της, 8 και 12 ετών, όσο και ο φίλος τους, όπως και ο σύζυγος της γυναίκας αλλά και ο γιός της  μεταφέρθηκαν στα επείγοντα του νοσοκομείου της περιοχής με διάρροια και δηλητηρίαση. Τελευταία μεταφέρθηκε και η γιαγιά.

Όπως γράφει η εφημερίδα Il Mattino, παρότι επρόκειτο για ατύχημα η γιαγιά κατηγορήθηκε για την ενέργεια της.

24

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στην Αμερική που στοχοποιεί τα τρανς παιδιά, ο Γκράχαμ Πλάτνερ λέει «Protect Trans Kids»

Διεθνή / Στην Αμερική που στοχοποιεί τα τρανς παιδιά, ο Γκράχαμ Πλάτνερ λέει «Protect Trans Kids»

Ο υποψήφιος των Δημοκρατικών για τη Γερουσία στο Μέιν εμφανίστηκε στο Portland Pride με καθαρό μήνυμα υπέρ των τρανς παιδιών, σε μια στιγμή που πολλοί πολιτικοί αντιμετωπίζουν τα τρανς δικαιώματα ως εκλογικό κόστος.
THE LIFO TEAM
Η Τζέσικα Μαν δεν άντεξε τέταρτη δίκη κατά του Χάρβεϊ Γουάινστιν

Ειδήσεις / Η Τζέσικα Μαν δεν άντεξε τέταρτη δίκη κατά του Χάρβεϊ Γουάινστιν

Η τελευταία κατηγορία βιασμού κατά του Χάρβεϊ Γουάινστιν στη Νέα Υόρκη αποσύρθηκε, επειδή η Τζέσικα Μαν δεν άντεχε να καταθέσει ξανά. Το #MeToo συναντά εδώ ένα σκληρό όριο: τη στιγμή που η αναζήτηση δικαιοσύνης γίνεται εξαντλητική επανάληψη του τραύματος.
THE LIFO TEAM

σχόλια

15 σχόλια
Αν είναι να έχει κρατήσει την σοκολάτα για τόσα χρόνια, καλό θα είναι να αρχίσουν να ψάχνουν για χρυσές λίρες στα ντιβανομπάουλα, μαξιλάρια και στρώματα. Αν και πολύ το φοβάμαι ότι θα ξανανοσηλευτούν από τα απανωτά εγκεφαλικά μόλις διαπιστώσουν πως τα εκατομμύρια σε χαρτονομίσματα που βρούνε θα είναι σε ιταλικές λιρέτες (προ ευρώ) και ληγμένων-άκυρων μετοχών…!
Σιγά το τρομερό! Εμένα η γιαγιά μου μου είχε δώσει να φάω ωραιότατο κρασάτο που αντί για κρασί είχε νέφτι! Βάφανε τότε κάτι στο σπίτι και μπέρδεψε τα μπουκάλια. Μιλάμε το θυμάμαι σαν τώρα να τους λέω "δε μ αρέσει" και να μου το δίνουν με το ζόρι γιατί πάντα έτσι έλεγα όταν ήμουν μικρή. Μετά που δοκίμασαν και οι ίδιοι κατάλαβαν αλλά ήταν πολύ αργά...
Εμένα ο παππούς μου είχε κατεβάσει μια ολόκληρη καράφα ούζο που την αραίωνε με καθαρό οινόπνευμα.. Ήταν σε πλαστικό μπουκάλι του νερού και το χανε μπερδέψει με το νερό οπότε το χανε και στο ψυγείο. Περιττό να πω ότι καταλήξαμε στα επείγοντα και προσπαθούσαμε να βρούμε τρόπο να πούμε στο γιατρό τι είχε γίνει.