Ο συγκυβερνήτης ξεκίνησε σκόπιμα την πορεία καθόδου

Ο συγκυβερνήτης ξεκίνησε σκόπιμα την πορεία καθόδου Facebook Twitter
8

Ο συγκυβερνήτης του μοιραίου Airbus της Germanwings, το οποίο συνετρίβη στις γαλλικές Άλπεις, ήθελε «να καταστρέψει το αεροσκάφος»,  σύμφωνα με Γάλλους ερευνητές, όπως μεταδίδει το BBC.

Γάλλοι εισαγγελείς, επικαλούμενοι πληροφορίες από το μαύρο κουτί, είπαν ότι ο συγκυβερνήτης πήρε τον έλεγχο του αεροσκάφους και ξεκίνησε σκόπιμα την πορεία καθόδου. Πρόσθεσαν ότι ο πιλότος είχε μόλις βγει κόκπιτ και κλειδώθηκε απ΄έξω.  Ο συγκυβερνήτης, ο οποίος αναγνωρίστηκε ως ο Andreas Lubitz, ήταν ζωντανός μέχρι τη συντριβή, σημείωσαν.

Ο συγκυβερνήτης ξεκίνησε σκόπιμα την πορεία καθόδου Facebook Twitter

Στα τελευταία 10 λεπτά, από τα συνολικά 30, που έχουν καταγραφεί στο μαύρο κουτί, ακούγονται πολυάριθμες εκκλήσεις του κυβερνήτη, που ζητά να επιστρέψει στο κόκπιτ, αλλά δεν τα καταφέρνει. Ο Lubitz πίεσε κουμπί που επιτάχυνε την κάθοδο του Airbus A320.

Ακούγεται ο πιλότος να χτυπά την πόρτα, αλλά να μην παίρνει απάντηση. Ωστόσο, ο συγκυβερνήτης ακούγεται να αναπνέει κανονικά, μέσα στο πιλοτήριο. Δεν είπε ούτε μία λέξη, αφότου βγήκε ο πιλότος. Δεν απάντησε ούτε στις κλήσεις του πύργου ελέγχου της Μασσαλίας. Τα προηγούμενα 20 λεπτά καταγράφουν φιλικές συνομιλίες ανάμεσα στους δύο άντρες.

Ο εισαγγελέας της Μασσαλίας, Brice Robin, αρνείται ωστόσο να χαρακτηρίσει ως αυτοκτονία την πράξη του συγκυβερνήτη, όπως μεταδίδει ο Guardian, πρόσθεσε όμως ότι είναι μία «δικαιολογημένη ερώτηση». «Δεν είχε λόγο να απενεργοποιήσει την επικοινωνία με άλλα αεροσκάφη», είπε. Σημείωσε ακόμα ότι δεν υπάρχουν στοιχεία ότι πρόκειται για τρομοκρατική ενέργεια.

Στο «μαύρο» κουτί ακούγονται επίσης κραυγές επιβατών λίγο πριν αυτό προσκρούσει στις Άλπεις. Ο εισαγγελέας ανέφερε ότι ο θάνατός τους ήταν ξαφνικός και άμεσος.

8

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Επιβιώνουμε από τύχη»: Οι γυναίκες που γεννούν μόνες στα βουνά του Κασμίρ

Διεθνή / «Επιβιώνουμε από τύχη»: Οι γυναίκες που γεννούν μόνες στα βουνά του Κασμίρ

Ζώντας σε απομακρυσμένες περιοχές χωρίς πρόσβαση σε νοσοκομεία, οι γυναίκες νομάδες συχνά αναγκάζονται να γεννούν μόνες τους κατά τις μεγάλες εποχικές μετακινήσεις των ποιμενικών ομάδων τους, με αποτέλεσμα πολλές να χάνουν τη ζωή τους στη διαδρομή.
LIFO NEWSROOM
Πόσο αντισυστημικός είναι τελικά ο Ζοχράν Μαμντάνι;

LiFO politics / Πόσο αντισυστημικός είναι τελικά ο Ζοχράν Μαμντάνι;

Θα καταφέρει ο χαρισματικός, νεοεκλεγείς δήμαρχος της Νέας Υόρκης να υλοποιήσει τις σημαντικές εξαγγελίες του; Είναι πράγματι αντισυστημικός, όπως παρουσιάζεται, και ποιες θα είναι οι πρώτες του αποφάσεις; Στο σημερινό επεισόδιο του πόντκαστ της LiFO Politics, η Βασιλική Σιούτη συζητά με τον Θοδωρή Καρναβά, καθηγητή Γενετικής και απόφοιτο του τμήματος Διεθνών Σχέσεων του Πανεπιστημίου Κολούμπια, που ζει στη Νέα Υόρκη, για τα αισιόδοξα μηνύματα της εκλογής του αλλά και για τις επιφυλάξεις που εκφράζονται.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Ο Ζελένσκι δεσμεύεται για αναδιοργάνωση του ενεργειακού τομέα μετά το σκάνδαλο διαφθοράς ύψους 100 εκατ. δολαρίων

Διεθνή / Ο Ζελένσκι δεσμεύεται για αναδιοργάνωση του ενεργειακού τομέα μετά το σκάνδαλο διαφθοράς ύψους 100 εκατ. δολαρίων

Ο Ουκρανός πρόεδρος έχει δηλώσει πως θα συνεργαστεί πλήρως με κάθε είδους έρευνα, τη στιγμή που οι εμπλεκόμενοι στο σκάνδαλο είναι ή υπήρξαν στενοί συνεργάτες του
LIFO NEWSROOM

σχόλια

6 σχόλια
Δεν είμαι εννοείται ειδικός,αλλά έχω μια απορία.Όταν κλείνει η πόρτα του πιλοτηρίου,ο άλλος που μένει έξω,δε μπορεί να ξαναμπεί αν δεν του ανοίξει ο άλλος που είναι μέσα; Μου φαίνεται εντελώς ηλίθιο αν ισχύει κάτι τέτοιο
Άμα το πάρεις απο άλλη σκοπιά ειναι απόλυτα λογικό .... Διότι δεν ξέρεις τι επιβάτες έχεις μέσα όποτε ο μόνος που πρέπει σίγουρα να έχει τον έλεγχο του αεροπλάνου ειναι ο πιλότος.κλειδωνει και δεν μπορεί κανένας άλλος να μπει μέσα ( και εγώ δεν είμαι ειδική απλά υποθέτω ότι ο κυριότερος λόγος ειναι αυτός ´η κάτι παρόμοιο )
Έχει ξανασυμβεί πιλότος να ρίξει το επιβατικό αεροπλάνο αυτοκτονώντας κ να παιρνει στο θάνατο μαζί του τόσες ψυχέςΠαρακολουθώ μανιωδώς τη σειρα mayday στο Μακεδονία tv που ασχολείται με πτώσεις αεροπλάνωνΜου κανει εντύπωση όμως που οδηγήθηκαν τόσο νωρίς σε πόρισμα...συνήθως μέχρι να αποφανθούν κανουν τουλαχιστον έρευνα μηνώνΌπως κ να χει τραγικο ...
Είναι τραγικό το γεγονός, εάν αληθεύει. Μετά την 11/9/2001 εφαρμόστηκε από όλες τις αεροπορικές εταιρείες η ασφάλιση του κόκπιτ των πολιτικών αεροπλάνων κατά την διάρκεια της πτήσης. Αυτό όμως που αναρωτιέμαι μετά την ανάγνωση αυτού του άρθρου είναι εάν οι αεροπορικές εταιρείες υποβάλλουν τους πιλότους τους σε ψυχομετρικά τεστ, ανά ακανόνιστα διαστήματα, για όσο διάστημα εργάζονται σε αυτές.
Οσες εικασιες κ να κανουμε ποτε δεν θα μαθουμε τι ακριβως συνεβει σε εκεινα τα λεπτα...Μηχανικη βλαβη?Τρομοκρατια?Αυτοκτονια(ευκολο να ριξεις το βαρος σε εναν νεκρο για να μην χασεις πελατεια,θα μπορουσε να ειναι κ ενα σεναριο αυτο!)?...Παντως μου φαινεται τρελο ενας ανθρωπος να θελει να παρει μαζι του κ ενα καρο αθωες ψυχες,για τα δικα του ψυχολογικα,οχι ομως κ αδυνατο...Κριμα σε αυτους που εμειναν πισω....