Το "κακό παιδί" του μπαλέτου χορεύει το Τake Me to Church

Το "κακό παιδί" του μπαλέτου χορεύει το Τake Me to Church Facebook Twitter
16
Το "κακό παιδί" του μπαλέτου χορεύει το Τake Me to Church Facebook Twitter

Όταν ο ξένος τύπος αναφέρεται στον Sergei Polunin τον χαρακτηρίζει το "κακό παιδί" του μπαλέτου και ξεκαθαρίζει πως αυτός ο καλλιτέχνης δεν έχει καμία σχέση με τους άλλους χορευτές.

Ο 24 ετών χορευτής από την Ουκρανία κατάφερε να γίνει ο νεαρότερος πρωταγωνιστής Royal Ballet της Βρετανίας, λίγο μετά παραιτήθηκε και αμέσως κλήθηκε από το Stanislavsky Music Theatre στο οποίο εξακολουθεί μέχρι και σήμερα να χορεύει. 

Το "κακό παιδί" του μπαλέτου χορεύει το Τake Me to Church Facebook Twitter
Το "κακό παιδί" του μπαλέτου χορεύει το Τake Me to Church Facebook Twitter

Ο Sergei Polunin έχει καταφέρει παρά τα λίγα του χρόνια να συγκεντρώσει δεκάδες διακρίσεις και βραβεία, να ξεχωρίσει στο χώρο και να αγαπηθεί από άλλους καλλιτέχνες που τον χρησιμοποίησαν σαν εικαστικό καμβά για διάφορα πρότζεκτς και βίντεοκλιπ. Μετά τον Marc Jacobs o oποίος τον έκανε πρωταγωνιστή για καμπάνια μόδας και τις φωτογραφίσεις που έκανε με τον Gus Van Sant, σειρά πήρε ο David LaChapelle...

Το "κακό παιδί" του μπαλέτου χορεύει το Τake Me to Church Facebook Twitter

Το τετράλεπτο βίντεο με τον εκπληκτικό Sergei Polunin να χορεύει το "Take Me to Church" του Hozier είναι κατά πολλούς η ιδανική εικόνα για το τραγούδι φαινόμενο.

16

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο ζωοπλάστης γλύπτης Ευριπίδης Βαβούρης (1911-1987) 

Εικαστικά / Ευριπίδης Βαβούρης: Πέρα από το «Λαγωνικό» της Φωκίωνος Νέγρη

Ο δημιουργός του γνωστού αγάλματος της Κυψέλης υπήρξε ένας στοχαστικός γλύπτης της Αθήνας με αξιόλογη πορεία, που απέδιδε πειστικά και με μεγάλη ευαισθησία τα κατοικίδια ζώα. Μια επίσκεψη στο ατελιέ του, που έχει διατηρηθεί σε άψογη κατάσταση, αποτέλεσε το ερέθισμα για να τον ανακαλύψουμε και να τον επανεκτιμήσουμε. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ένας Ιούνιος γεμάτος τέχνη: 28 εκθέσεις που αξίζει να δείτε

Εικαστικά / Ένας Ιούνιος γεμάτος τέχνη: 28 εκθέσεις που αξίζει να δείτε

Μια σειρά από εκθέσεις σημαντικών καλλιτεχνών χαρακτηρίζουν την έναρξη του καλοκαιριού. Από τα Plásmata 3 της Στεγης έως την αναδρομική έκθεση του Takis κι από τη Marlene Dumas έως την Charline von Heyl.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Μαρλέν

Εικαστικά / Marlene Dumas: «Η τέχνη είναι πάντοτε μια πράξη εναντίον της βίας»

Η κορυφαία Νοτιοαφρικανή ζωγράφος παρουσιάζει την πρώτη ατομική της έκθεση στην Ελλάδα, στην οποία τα έργα της διαλέγονται με αρχαιότητες από τις μόνιμες συλλογές του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Πρόδρομος Τσιαβός: «Στην παρουσία μας στον δημόσιο χώρο ο στόχος μας δεν είναι απλά να κάνουμε μια έκθεση αλλά να ακούσουμε, να συζητήσουμε, να αφήσουμε κάτι πίσω μας»

Plāsmata 3 / Πρόδρομος Τσιαβός: «Στόχος μας δεν είναι απλά να κάνουμε μια έκθεση, αλλά να αφήσουμε κάτι πίσω μας»

Ο επικεφαλής Ψηφιακής Ανάπτυξης και Καινοτομίας του Ιδρύματος Ωνάση μιλά με υπόκρουση τα ασταμάτητα τιτιβίσματα των πουλιών που έρχονται από τα σκιερά δέντρα του Πεδίου του Άρεως.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Ραλλού Μάνου, ο Γρηγόρης Σεμιτέκολο και η Ναυσικά Πάστρα σε μια συνάντηση με τη σύγχρονη τέχνη σε ένα εργοστάσιο στον Πειραιά

Εικαστικά / Η Ραλλού Μάνου, ο Γρηγόρης Σεμιτέκολο και η Ναυσικά Πάστρα «συνομιλούν» με τη σύγχρονη τέχνη

Οι τρεις Έλληνες πρωτοπόροι καλλιτέχνες που στιγμάτισαν την ελληνική δημιουργία, σε μια απρόσμενη διαγενεακή συνάντηση με τη Sagg Napoli και τον Mungo Thomson, σε ένα εργοστάσιο στον Πειραιά.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
PLASMATA 3 TOPIC

Plāsmata 3 / Plāsmata 3: «Ο πιο σύντομος δρόμος είναι πάντα ο λιγότερο ενδιαφέρων»

Η Αφροδίτη Παναγιωτάκου, καλλιτεχνική διευθύντρια του Ιδρύματος Ωνάση, επιμελείται μαζί με την ομάδα της Στέγης μια έντυπη «ξενάγηση» στην έκθεση «Plāsmata 3: We’ve met before, haven’t we?», που παρουσιάζεται στο Πεδίον του Άρεως.
THE LIFO TEAM
O Jean Tinguely σατίριζε την εξάρτησή μας από την τεχνολογία πολύ πριν το AI

Εικαστικά / O Jean Tinguely σατίριζε την εξάρτησή μας από την τεχνολογία πολύ πριν το AI

Τα παράξενα μηχανικά γλυπτά του πρωτοποριακού καλλιτέχνη –του οποίου φέτος γιορτάζονται τα 100 χρόνια από τη γέννησή του με εκθέσεις σε όλο τον κόσμο– αποτελούν ένα σαρδόνιο σχόλιο και για τη σύγχρονη κοινωνία.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
2ο κομμάτι Αφροδίτη

Onassis Stegi / Ξενάγηση στα Plāsmata: Κεφάλαιο 2

«Μας αρέσει η παρέκκλιση και η απόκλιση. Στη ζωή, γενικά. Στους ανθρώπους. Και στην τέχνη. Και εδώ. Από τον Ροδώνα στη Γαρδένια, από τις Αριές στο θέατρο Αλίκη. Οι σπείρες έχουν φτιαχτεί για να τις περπατήσεις και τα παρτέρια για να σταθείς».
ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΥ
Αφροδίτη 5.

Onassis Stegi / Ξενάγηση στα Plāsmata: Κεφάλαιο 5

«Και έχεις τόσα να πεις με τα έργα που θα συναντήσεις. Σαν τα ταξίδια. Τα αληθινά ταξίδια, όχι αυτά που κάνεις για δουλειά. Τα άλλα. Εκείνα που κάνεις με παρέα και πιάνετε κουβέντα με αγνώστους χωρίς βιασύνη. Εκείνα που παίρνεις τον χρόνο σου για να χορτάσεις τις λεπτομέρειες».
ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΥ

σχόλια

10 σχόλια
Τι πράγμα κι αυτό με την μόδα. Όχι δεν είναι τρόφιμος του Alcatraz, δεν είναι μούτσος του μαυρογένη, δεν είναι τραγουδιστής των slayer είναι ο νέος Nureyev.
Θαυμάζω το "μπετόν" ως προϊόν σκληρής δουλειάς (προπονήσεως). Με το "λαϊκά" εγώ κατάλαβα ζεϊμπεκιές (σόρρυ!) σε αντιδιαστολή με το μπαλέτο. Όσο για τα οπίσθια του φαλακρού νέου που δουλεύει στο σούπερ μάρκετ, δεν θέλει να μου τα δείξει το κωλόπαιδο, οπότε ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ θα θαυμάσω τον Σεργκέι.
Τα δικα μου, αγάπη μου ειναι made of spaghetti που θα λεγε και η Λόρεν! LMAO! Εξακόλουθω να χω σαν προτυπο τα λαιικά οπίσθια που χει το φαλακρό αγόρι που δουλεύει στο σουπερ μάρκετ της γειτονιάς μου εσυ κράτα το μπετόν αρμέ των χορευτών... γουστα ειν' αυτα!