Δένδιας: O Θεός να βάλει το χέρι του με τις δηλώσεις Βαρουφάκη

Δένδιας: O Θεός να βάλει το χέρι του με τις δηλώσεις Βαρουφάκη Facebook Twitter
12

Τις δηλώσεις του υπουργού Οικονομικών, Γιάνη Βαρουφάκη από την συνάντησή του με τον πρόεδρο του Eurogroup, Γερούν Ντάισελμπλουμ, σχολίασε, στο twitter, ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, Νίκος Δένδιας.

«Οι δηλώσεις Βαρουφάκη υπονομεύουν ευθέως την ευρωπαϊκή προοπτική της χώρας. Ο Θεός να βάλει το χέρι του!», σχολίασε ο κ. Δένδιας.

12

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΕΝΤΑΛΜΑ ΣΥΛΛΗΨΗΣ QATARGATE

Πολιτική / Αβραμόπουλος για Qatargate: «Δεν θα κάνω χρήση της βουλευτικής μου ασυλίας»

Ο πρώην Ευρωπαίος επίτροπος χαρακτηρίζει αβάσιμες τις αναφορές που επιχειρούν να τον συνδέσουν με την υπόθεση και προειδοποιεί ότι θα κινηθεί νομικά απέναντι σε οποιαδήποτε προσπάθεια εμπλοκής του ονόματός του
THE LIFO TEAM

σχόλια

6 σχόλια
Ο Θεός, έβαλε ήδη το ένα δαχτυλάκι του και έδιωξε εσάς και τους άλλους ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ, με το άλλο δαχτυλάκι του έφερε το ΣΥΡΙΖΑ στην κυβέρνηση και με τα υπόλοιπα δαχτυλάκια (μας έχουν μείνει άλλα οκτώ) θα φτιάξει σιγά...σιγά το μέλλον της Ελλάδος, εσείς όμως στο μεταξύ εκτός από τις απόψεις σας, μάθετε να κάνετε το σταυρό σας και να ανάβετε και κανά κεράκι
Αγαπητέ Κε Δένδια, οταν εσείς ακόμα υιοθετείτε την προεκλογική αντίληψη του "να βάλει ο Θεός το χέρι του" άλλοι φαίνεται να έχουν προχωρήσει στο "συν Αθηνά και χείρα κίνει".
Το πρόβλημα σας δεν είναι που έριξε τη χυλόπιτα ο Βαρουφάκης στους Ευρωπαίους,το πρόβλημα σας και ανέκαθεν ήταν που δε θέλατε να πάρει ο λαός μια ανάσα ελευθερίας!Άντε στα τσακίδια λοιπόν...