Προκλητική προβολή της αθεΐας χαρακτηρίζει ο μητροπολίτης Καλαβρύτων Αμβρόσιος την πολιτική ορκωμοσία του Αλέξη Τσίπρα, σημειώνοντας ότι η άλλοτε χριστιανική Ελλάδα και επισήμως πλέον αποβάλλει την χριστιανικήν της ταυτότητα, αποχριστιανίζεται».
Ο Αμβρόσιος «ανέβασε» κείμενο στο προσωπικό του blog στο οποίο αναφέρει: «Όπως λέει ο μητροπολίτης «οι Έλληνες εψήφισαν σαν Πρωθυπουργό της Ελλάδος τον κ. Αλέξη Τσίπρα, δηλαδή ένα πολιτικό πρόσωπο, το οποίο α) ζει και συζεί με την "συντροφό του", όπως έλεγαν τα ΜΜΕ, καί όχι με την "σύζυγό του", δηλ. με μια γυναίκα χωρίς να έχει προηγηθεί θρησκευτικός γάμος, β) δεν έχει βαπτίσει τα παιδιά του με το χριστιανικό βάπτισμα καί γ) ως Πρωθυπουργός, με περισσή υπεροψία δε, αρνείται νά δώσει τόν θρησκευτικό Όρκο! Αυτό συμβαίνει για πρώτη φορά στην νεώτερη ιστορία της Ελλάδος!».
Σημειώνει ακόμη πως «μια νέα εποχή αρχίζει στην Ελλάδα μας! Η παραδοσιακά θρησκευόμενη αυτή Χώρα αποβάλλει τον θρησκευτικό της, τον Ορθόδοξο χριστιανικό, χαρακτήρα της».
Τονίζει επίσης ότι βήματα «αποχριστιανοποίησης» έγιναν και από άλλους Πρωθυπουργούς, υποστηρίζοντας όμως ότι το τρίτο μεγάλο βήμα «για το γκρέμισμα της χριστιανικής Ελλάδος» συμπληρώθηκε με την «προκλητική προβολή της αθεΐας! Ο νέος Πρωθυπουργός κ. Αλέξης Τσίπρας αρνήθηκε να ορκισθή με τον καθιερωμένο τρόπο, με τον χριστιανικό Όρκο! Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Κάρολος Παπούλιας, δυστυχώς, χωρίς να προβάλλει κάποια επιφύληξη, χωρίς κάποια αντίδραση, αποδέχθηκε την πρωτόγνωρη απαίτηση του νέου Πρωθυπουργού!». Και σήμερα, συμπληρώνει ο κ.Αμβρόσιος η χώρα προβάλλει σαν μία χώρα αθέων.
Ελλάδα /
Αμβρόσιος: Προκλητική προβολή της αθεΐας από τον Τσίπρα

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Στάθης Μαντζώρος: «Οι πιθανότητες να ξυπνήσει είναι 50–50» λέει ο πατέρας του ηθοποιού

Η Κίνα χτίζει τη «νέα Διώρυγα του Σουέζ» για να ενώσει την Ευρώπη με την Ασία

Η Άννα Γουίντουρ ανακοίνωσε την Κλόε Μαλ ως τη νέα επικεφαλής της αμερικανικής Vogue

Έλον Μασκ: Το tweet του δισεκατομμυριούχου για τον «θάνατο της Ελλάδας»

Αρχαιολόγοι στο Περού ανακάλυψαν τρισδιάστατη «ψυχεδελική» τοιχογραφία 4.000 ετών

σχόλια