8 στους 10 Γερμανούς λένε «ναι» στο Grexit

8 στους 10 Γερμανούς λένε «ναι» στο Grexit Facebook Twitter
6

Το Grexit προτιμά η πλειοψηφία των Γερμανών, σύμφωνα με δημοσκόπηση την οποία διεξάγει διαδικτυακά  στην ιστοσελίδα της η εφημερίδα Frankfurter Allgemeine Zeitung.  Το 54% απαντά «Ναι, καλύτερα ένα τέλος με τρόμο παρά ένας τρόμος χωρίς τέλος», ενώ το 27% απαντά «Ναι, δεν πρέπει να επιτρέπουμε στην Ελλάδα να μας εκβιάζει». Το 13% δηλώνει «Όχι, η Ευρωζώνη είναι και μια κοινότητα αλληλεγγύης», ενώ το 6% «Όχι, η Ελλάδα βρίσκεται σε καλό δρόμο». Συνολικά το 81% ζητά την αποχώρηση της Ελλάδας από το ευρώ ενώ αντίθετη άποψη εκφράζει το 19%

6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΗΠΑ ΙΡΑΝ ΝΤΟΝΑΛΝΤ ΤΡΑΜΠ

Διεθνή / Συμφωνία ΗΠΑ-Ιράν: Ολοκληρώθηκε ο πρώτος γύρος συνομιλιών εν μέσω νέων απειλών του Τραμπ

«Όσο κι αν μιλούν, εμείς είμαστε εκείνοι που δρούμε», ήταν η απάντηση του προέδρου του ιρανικού Κοινοβουλίου, Μοχάμαντ Γκαλιμπάφ, στις απειλές του Αμερικανού προέδρου
THE LIFO TEAM
ΝΤΟΝΑΛΝΤ ΤΡΑΜΠ ΗΠΑ ΙΡΑΝ ΛΙΒΑΝΟΣ ΕΛΒΕΤΙΑ

Διεθνή / Τραμπ προς Ιράν: «Θα χτυπήσουμε ξανά πολύ πιο σκληρά» αν δεν σταματήσει τη Χεζμπολάχ

Η προειδοποίηση του Αμερικανού προέδρου ήρθε ενώ βρίσκονται σε εξέλιξη οι συνομιλίες ΗΠΑ - Ιράν στην Ελβετία, με το Λίβανο και τα Στενά του Ορμούζ να κυριαρχούν στην ατζέντα
THE LIFO TEAM
ΤΖΕΙ ΝΤΙ ΒΑΝΣ ΕΛΒΕΤΙΑ ΙΡΑΝ ΗΠΑ

Διεθνή / Στην Ελβετία ο Τζέι Ντι Βανς: «Το πρόβλημα είναι ότι κάποιος θα ανοίξει πυρ και κάποιος θα απαντήσει»

Σήμερα οι διαπραγματεύσεις ΗΠΑ - Ιράν στην Ελβετία με φόντο τον Λίβανο, τα Στενά και τα διόδια Τραμπ - Οι δηλώσεις του αντιπροέδρου των Ηνωμένων Πολιτειών ενόψει των νέων διαπραγματεύσεων με το Ιράν
THE LIFO TEAM
ΚΙΡ ΣΤΑΡΜΕΡ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΒΡΕΤΑΝΙΑ

Διεθνή / Βρετανία: Παραιτείται τη Δευτέρα ο Στάρμερ; - Τι θα ακολουθήσει εάν το κάνει

Πιο έντονη από ποτέ η δυσαρέσκεια των Βρετανών απέναντι στο πολιτικό σύστημα της χώρας, με τις πιέσεις προς τον Κιρ Στάρμερ να αυξάνονται και τα σενάρια για το μέλλον του να πληθαίνουν
THE LIFO TEAM

σχόλια

6 σχόλια
Η δημοσκόπηση της FAZ δεν είναι επιστημονική ούτε στα ερωτήματα ούτε στο δείγμα της και δεν μπορεί να αποτελέσει σοβαρή ένδειξη για την πραγματική στάση της κοινής γνώμης.Εξάλλου τα ερωτήματα είναι άρατα-κούρατα. Τι σημαίνει το σιβυλλικό: "Ναι, καλύτερα ένα τέλος με τρόμο παρά ένας τρόμος χωρίς τέλος"; Αναφέρεται στον τρόμο των Γερμανών; Δεν βγάζει νόημα. Οι Γερμανοί δεν ζουν σε καθεστώς τρόμου.Αναφέρεται στην ανακούφιση των Ελλήνων από τον τρόμο; Αυτό θα άλλαζε πολλά. Γιατί τότε θα σήμαινε απλούστατα ότι βλέπουν το grexit σαν ανακούφισή μας και όχι σαν τιμωρία μας.Σε κάθε περίπτωση αυτοί του 54% δεν μπορούν να αθροιστούν με το 13% που βλέπουν το grexit τιμωρητικά, γιατί αυτό δημοσκοπικά έχει οριστεί ξεκάθαρα με συγκεκριμένο ερώτημα, και στη συγκεκριμένη πρόχειρη σφυγμομέτρηση παίρνει μάλλον χαμηλό ποσοστό.