Το λίγο υποκριτικό ενδιαφέρον της κ. Ρεπούση για τους ομοφυλοφίλους

Το λίγο υποκριτικό ενδιαφέρον της κ. Ρεπούση για τους ομοφυλοφίλους Facebook Twitter
15

Από το Απέναντι Πεζοδρόμιο

 

Κρούει των κώδωνα του κινδύνου για τις αυξανόμενες επιθέσεις κατά ομοφιλοφιλων η βουλευτής της ΔΗΜΑΡ Μαρία Ρεπούση με ερώτηση που κατέθεσε στη βουλή προς τον υπουργό Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη. «Τελευταία όμως πολλοί πολίτες γίνονται έρμαιο επιθέσεων βίας, ρατσιστικών και φασιστικών ομάδων. Πρώτα ήταν οι μετανάστες και οι πρόσφυγες, τώρα οι ομοφυλόφιλοι. Αύριο κανείς δεν ξέρει. Η ιστορία μας διδάσκει ότι αν δεν αντιδράσουμε τώρα, αύριο ενδέχεται να είναι πολύ αργά»αναφέρει η κ. Ρεπούση.


Στην ερώτηση που απευθύνει στον κ. Δένδια, η κ. Ρεπούση επικαλείται έκθεση που που καταγράφει περιστατικά βίας: «Σε έκθεση που δημοσίευσε το Δίκτυο Καταγραφής Περιστατικών Ρατσιστικής Βίας για την ραγδαία αύξηση των ομοφοβικών επιθέσεων αναφέρεται χαρακτηριστικά ότι «Μετανάστες και πρόσφυγες είναι οι "Εβραίοι" της σύγχρονης Ελλάδας, αλλά δεν είναι μόνον αυτοί. Είναι και οι γκέι, οι Ρομά και άλλες ομάδες». Φοβόμαστε ότι το ελληνικό κράτος δεν μπορεί να τους παράσχει το αυτονόητο επίπεδο ασφάλειας». Η βουλευτής της ΔΗΜΑΡ καταλήγει με δύο ερωτήματα προς τον υπουργό:


«-Ποια η θέση του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη για τις αυξανόμενες ομοφοβικές επιθέσεις και σε ποιες ενέργειες προτίθεται να προβεί για την αντιμετώπιση του φαινομένου;
-Ποιος ο αριθμός των συλληφθέντων για τέτοιες επιθέσεις;»

Και αναρωτιέμαι: Αν την κα Ρεπούση την έπιασε ο πόνος για τους ομοφυλόφιλους, γιατί δεν φροντίζει το κόμμα της, ή η ίδια, για την αποκατάσταση της πλήρους ισονομίας αυτού του τμήματος των Ελλήνων πολιτών; Αυτή, άλλωστε, θα ήταν και η καλύτερη προστασία τους.
Διότι, αν θυμάμαι καλά, για τη ΔΗΜΑΡ η κοινωνική "κόκκινη γραμμή" ήταν το οικογενειακό επίδομα στα ετερόφυλα παντρεμένα ζευγάρια.
Ιδού η Βουλή, ιδού και το πήδημα!

15

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 Αν δεν μπορείς να μας νικήσεις, θα μας κοιτάς/ από τον Πάνο Μιχαήλ

ΟΑΣΗ / Αν δεν μπορείς να μας νικήσεις, θα μας κοιτάς/ από τον Πάνο Μιχαήλ

Στην εποχή όπου η πρόοδος μιμείται την ευαισθησία για να επιβιώσει,το queer βλέμμα γίνεται η μόνη αξιόπιστη μέθοδος διάκρισης. Από την Ελεωνόρα Μελέτη και τη Τζένη Χειλουδάκη, δύο καθρέφτες μιας κοινωνίας που φοβάται να ρευστοποιηθεί ως τη σιωπηλή αξιοπρέπεια του Orlando, τη Róisín Murphy, τον Daniel Obasi, το t-fags και τη Δήμητρα της Λέσβου, οι εικόνες του κόσμου αποκαλύπτουν το αόρατο ρεύμα που τις διαπερνά: την πειθαρχία της τρυφερότητας.
ΠΑΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
*Να γυρνάς προς το αληθινό αφού έχεις καεί από το ωραίο/ από τον Πάνο Μιχαήλ

ΟΑΣΗ / Να γυρνάς προς το αληθινό αφού έχεις καεί από το ωραίο/ από τον Πάνο Μιχαήλ

Κάθε εποχή χτίζει τα φώτα της για να φωτίσει τον τρόμο της. Η Fruit Gillette τραγουδά μέσα απ’ το εργοτάξιο, η Vaginal Davis εισβάλλει στο μουσείο, ο Λάνθιμος αναζητά χαρά, ο Χόκνεϊ καπνίζει σαν να κρατά ακόμη το χρώμα του κόσμου. Ο Πάνος Μιχαήλ κοιτάζει την Ελλάδα όπως κοιτάς ένα φλας που σε τυφλώνει.
ΠΑΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
*Αναγνωρίζωντας σε σένα τον ωραιότερο ευατό σου/ από τον Πάνο Μιχαήλ

ΟΑΣΗ / Αναγνωρίζοντας σε σένα τον ωραιότερο εαυτό σου/ από τον Πάνο Μιχαήλ

Ο θάνατος του Διονύση Σαββόπουλου δεν ήταν απλώς ένα πολιτισμικό γεγονός. Ήταν η τελετή λήξης ενός αιώνα που πίστεψε πως η Ελλάδα μπορούσε να εξηγηθεί μέσα από τους μύθους της. Αυτό το πολυπόστ της ΟΑΣΗΣ χαρτογραφεί τη χώρα που επέμενε να υπάρχει μέσα του, από τις εθνικές κηδείες των ’90s μέχρι τη διάχυτη queer Ελλάδα του 2025, από τον Bowie και τη Μελίνα μέχρι τα σημερινά queer σώματα που χορεύουν μέσα σε pixels και φως. Μια αφήγηση για το πένθος, τη μνήμη και την επιμονή μιας χώρας να επιβιώνει μέσα από τη συγκίνηση.
ΠΑΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
Ο ευά παπαδάκης φέρνει την ποίηση στα Ζαγοροχώρια

Εικαστικά / Ο ευά παπαδάκης φέρνει την ποίηση στα Ζαγοροχώρια

Το πρώτο διεθνές πολυθεματικό φεστιβάλ ποίησης «Σολοικισμός», έρχεται το Σάββατο 25 και την Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2025 στον Ελαφότοπο, στα Ζαγοροχώρια. Ο εμπνευστής και καλλιτεχνικός διευθυντής του μίλησε στη LifO.
M. HULOT
*Η θαυμάσια απειλή του να υπάρχεις χωρίς να απολογείσαι/ από τον Πάνο Μιχαήλ

ΟΑΣΗ / Η θαυμάσια απειλή τού να υπάρχεις χωρίς να απολογείσαι/ από τον Πάνο Μιχαήλ

Η θεία Σταματίνα είπε intersex και η Ελλάδα σώπασε για ένα δευτερόλεπτο, όσο χρειάζεται για να αλλάξει εποχή. Ο Γιώργος Καπουτζίδης δεν έκανε επανάσταση, έκανε κάτι πιο σπάνιο: έμαθε σ’ ένα έθνος να μιλά με τρυφερότητα. Κι αυτό, σε μια χώρα που ακόμη συγχέει τη φωνή με τη βία, είναι σχεδόν θαύμα.
ΠΑΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
Marwan Kaabur: «Αγωνιζόμαστε και στον αραβικό κόσμο για δικαιώματα κι ελευθερίες, αλλά προκρίνουμε τον δικό μας τρόπο, στο πλαίσιο της δικής μας κουλτούρας»

Lgbtqi+ / Κι όμως υπάρχουν και «αραβικά καλιαρντά»!

Λίγο πριν από την αθηναϊκή παρουσίαση της αγγλόφωνης έκδοσης του «Queer Arab Glossary» μιλήσαμε με τον συγγραφέα του Marwan Kaabur, για τα «αραβικά καλιαρντά», την ομοφυλοφιλία και την queer συνθήκη στον αραβικό κόσμο, το «pink washing», αλλά και τη συχνά παρεξηγημένη πρόσληψή τους από τη Δύση.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ Τι σημαίνει να γεννιέσαι ίντερσεξ;

Athens Pride 2022 / Explainer: Τι σημαίνει να γεννιέσαι ίντερσεξ;

Το γράμμα «Ι» στο αρκτικόλεξο ΛΟΑΤΚΙ+ αντιστοιχεί σε υγιή ανθρώπινα σώματα που μέχρι σήμερα συχνά παθολογικοποιούνται και υποβάλλονται σε επεμβάσεις «κανονικοποίησης» φύλου ερήμην τους. Η Intersex Greece εξηγεί τον όρο, τις δυσκολίες και τις διακρίσεις που αντιμετωπίζουν τα ίντερσεξ άτομα στην Ελλάδα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
*Από τον λαιμό ως την αυγή/ από τον Πάνο Μιχαήλ

ΟΑΣΗ / Από τον λαιμό ως την αυγή/ από τον Πάνο Μιχαήλ

Σε έναν κόσμο που φοβάται τη σιωπή, η ΟΑΣΗ επιμένει να μιλά με ευαισθησία. Δέκα κείμενα–καθρέφτες, από τη Θεία Σταματίνα ως τον Sorour Darabi, για το βλέμμα που δεν ωραιοποιεί, παρατηρεί.Για την ατέλεια που γίνεται φως, και για το queer που επιβιώνει μέσα στην τρυφερότητα.
ΠΑΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
*Nα μένεις μέσα στο φως/ από τον Πάνο Μιχαήλ

ΟΑΣΗ / Nα μένεις μέσα στο φως/ από τον Πάνο Μιχαήλ

Το νέο πολυποστ του Πάνου Μιχαήλ παρακολουθεί το δάκρυ, την έκθεση και την επιείκεια ως μορφές αισθητικής πίστης. Από τον οίκο Dior μέχρι το Eye Filmmuseum του Άμστερνταμ, κι από τα Instagram ban του Slava Mogutin ως την επιμονή της ομορφιάς στο έργο του Παπαϊωάννου, η ΟΑΣΗ σκιαγραφεί τη νέα ηθική του φωτός: πώς η τέχνη, η μόδα και το queer βλέμμα συναντιούνται στην πιο ανθρώπινη τους στιγμή τη στιγμή που ραγίζουν.
ΠΑΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
«Στο θέατρο ο κόσμος θέλει να βλέπει άντρες ή, καλύτερα, “άντρακλες”»

Οι Άλλοι / «Στο θέατρο θέλουν να βλέπουν άντρες ή, καλύτερα, “άντρακλες”»

Ο ηθοποιός και σκηνοθέτης Βασίλης Βηλαράς μιλά για τη σιωπηλή βία των εφηβικών του χρόνων, την αγωνία των γκέι αντρών στη σκηνή, τη φοβική βιομηχανία του θεάτρου και την ανάγκη να μείνουμε άνθρωποι σε μια εποχή που όλα ξεχνιούνται γρήγορα.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Ο ανυπεράσπιστος καημός για ένα ακόμη κράξιμο/από τον Πάνο Μιχαήλ

ΟΑΣΗ / Ο ανυπεράσπιστος καημός για ένα ακόμη κράξιμο/από τον Πάνο Μιχαήλ

Από τον ποταμό της Baarn μέχρι το φιλί στις «Σέρρες», κι από το βλέμμα–countdown του Ren Hang μέχρι τη φάρσα του Μίστερ Μπούτια, η ΟΑΣΗ καταγράφει τα queer ραγίσματα που δεν έγιναν ποτέ ιδιωτικά. Dickpics, cult σώματα, drag spoof βιντεάκια, καμπαρέ φωνές, τηλεοπτικά taboos· όλα στην ίδια καμπύλη: γέλιο, καύλα, πληγή, ανάσα. Το ripology του queer δεν είναι θεωρία· είναι ο ανυπεράσπιστος καημός που μας κρατάει ζωντανούς.
ΠΑΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
*Κάθε τρελό παιδί/ από τον Πάνο Μιχαήλ

ΟΑΣΗ / *Κάθε τρελό παιδί/ από τον Πάνο Μιχαήλ

Η ελληνική ψυχανάλυση κρύβει ακόμα τα queer σώματα στις σκιές: από τα τηλεοπτικά δικαστήρια της Τατιάνας μέχρι τα hashtags των θεραπευτών–influencers. Σπαράγματα μνήμης, media τραύματος και επιβίωσης συνθέτουν μια ιστορία που ποτέ δεν ειπώθηκε ολόκληρη.
ΠΑΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
Οι εκδόσεις που απευθύνονται στο LGBTQ+ κοινό αντιμετωπίζουν διακρίσεις από τους διαφημιστές, προειδοποιούν οι εκδότες

Διεθνή / Τα περιοδικά που απευθύνονται στο LGBTQ+ κοινό αντιμετωπίζουν διακρίσεις από τους διαφημιστές, προειδοποιούν οι εκδότες

Η αντι-DEI εκστρατεία στις ΗΠΑ και οι διαφημιστές που αποφεύγουν να συνεργαστούν με τα έντυπα που απευθύνονται στην LGBTQ+ κοινότητα και άλλες μειονότητες
LIFO NEWSROOM

σχόλια

13 σχόλια
Δεν είμαστε συνηθισμένοι σε επερωτήσεις που αφορούν τους ομοφυλόφιλους. Η επερώτηση είναι πρωτογενώς καλή. Δεν βλέπω καμιά ανάγκη επίθεσης στη Ρεπούση. Όντως το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η περιθωριοποίηση και η βία στο σχολείο, την οικογένεια και το κοινωνικό περίγυρο. Η Ελλάδα είναι ούτως ή άλλως θεσμικά πολύ πίσω και από την Ιταλία ακόμα.Στις αρχές του 2013 η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ετοιμάζει μια έκθεση για το στάτους των δικαιωμάτων των ομοφυλοφίλων στις χώρες της ΕΕ, όπως διάβασα στο site της ilga-europe. H Eλλάδα (κοινωνία και πολιτεία) πρέπει να αφυπνισθεί και να μη μας λένε όσοι θέλουν την Ελλάδα να είναι Ουγκάντα, ότι μας οδηγούν στον Ευρωπαϊκό δρόμο.Στο Χυτήριο πήγα στις 11/12 και όχι στις 12/12, που δόθηκε η παράσταση. Στις 11/12 ήταν η παράσταση του Παππά και του Παναγιώταρου, μπροστά στις κλειστές πόρτες, σα σκηνικό. Τραμπούκοι-πορτιέρηδες που έκλειναν την πόρτα. Εγώ είχα την αφέλεια να πάω, γιατί είχε επιτραπεί από τα ασφαλιστικά μέτρα η παράσταση. Τί αφέλεια, όταν ζεις στην Ελλάδα...
κοροιδευομαστε ε; εμενα σαν ατομο ή συνολικα σαν κοινωνια τι με ενδιαφερει αν το καθε ετεροφυλοφιλο ή ομοφυλοφιλο ζευγαρι αποφασισει να παντρευτει και να θελει και επιδομα γαμου ή συμβιωσης; σαν ανυπαντρο με προσβαλει αυτος ο διαχωρισμος!το μοναδικο τετοιο επιδομα που εχει νοημα ειναι επιδομα παιδιων, το οποιο εχει και κοινωνικο νοημα, μιας και θελουμε αυτη η κοινωνια να συνεχισει να αναπαραγεται ή εστω να συνεχισουμε να ελπιζουμε οτι ενα ανθρωπινο καλυτερο μελλον ει ναι δυνατο (εκτος αν συμφωνειτε ολοι εσεις να σταματησουμε την ανθρωπινη κωμωδια τωρα,σε 100-105 χρονια το δραμα θα εχει ληξει για την ανθρωποτητα πληρως:P)
Η αληθεια ειναι οτι ολοι οσοι κοπτονται για τα γκέι δικαιωματα, και κυριως οι ιδιοι οι γκέι, ελαχιστα ενδιαφερονται να κανουν κατι πρακτικα. Να συμμετασχουν δηλαδη σε εκδηλωσεις, ή να υπερασπιστουν την ελευθερια του λογου στο Χυτηριο, που αφορουσε αμεσα(οχι μονο βεβαια) τους γκέι. Ποσοι γκέι κατεβηκαν τη βραδια που παιχτηκε η παρασταση υπο αστυνομικη προστασια? Το πολυ 100 ατομα! Σε μια πολη 5.000.000 κατοικων (που ειναι το 10%?)Ο Ελληνας (γκέι) αδιαφορει για τα κοινα , μεχρι το κακο να φτασει στο κεφαλι του!Οντως η ΔΗΜΑΡ εχοντας και υπουργο τον Ρουπακιωτη , ελαχιστα εχει βοηθησει το τελευταιο διαστημα.Ειναι ομως αναμφιβολα θετικο να ανκινειται το θεμα στη βουλη, ωστε να αναγκαστει να απαντησει ο Δενδιας...αυτοι αποφευγουν καθε νυξη επι του θεματος. Οι γκέι ΔΕΝ υπαρχουν (ή δε θα πρεπε να υπαρχουν) για τον υπουργο και την κυβερνηση του (σε αντιθεση με ολη την προοδευμενη Ευρωπη).
"Απέναντι Πεζοδρόμιο" δεν φτάνει που μιλάει η γυναίκα, της την λες και από πάνω? Πόσο ανόητος/η είσαι? Αλήθεια εσύ τόλμησες να πας στο Χυτήριο, ή είσαι κριτής των πάντων, από την ασφάλεια του πληκτρολογίου σου?
Δεν ψηφίζω ΔΗΜΑΡ (το διευκρινίζω γιατί οι περισσότεροι έτσι σκέφτονται δυστυχώς) αλλά ούτε εγώ κατάλαβα γιατί το ενδιαφέρον της είναι ντε και καλά υποκριτικό. Συμφωνώ 100% με την συγκεκριμένη παρέμβαση. Και προφανώς και αυτή και το κόμμα της και τα άλλα κόμματα που βρίσκονται στην βουλή και έχουν παρόμοια πολιτική ατζέντα για τα δικαιώματα των λοατ ατόμων δεν έχουμε δει να κάνουν κάτι πιο ουσιαστικό από αυτό. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι τέτοιες κινήσεις είναι υποκριτικές ή δεν έχουν την σημασία τους. Έτσι και αλλιώς αυτή τη στιγμή και ασχέτως του νομικού καθεστώτος που ισχύει για τα ομόφυλα ζευγάρια, η βία είναι ένα πραγματικό πρόβλημα και διαφορετικό από το παραπάνω.
Τουλάχιστον το έθιξε. Μπορεί να είχε δεύτερα κίνητρα, αλλά ακόμη και έτσι ασχολήθηκε. Οι μισοί κάνουν ότι δεν υπάρχουμε και οι άλλοι μισοί εκτοξεύουν ρητορικές μίσους.
Καλος ο gay ακτιβισμος αλλα θα πρεπει να εχουμε και το μυαλο μεσα στο κεφαλι μας! Η Ρεπουση κατεθεσε μια πολυ σωστη και πληρη ερωτηση και εκανε αριστα. Τα επιπλεον δικαιωματα των γκει, ειτε σωστα, ειτε λαθος, θα πρεπει να αναζητηθουν και αναλυθουν σε επιπεδο κομματων και κυβερνησεων. Αλλο το ενα, αλλο το αλλο!
Δεν καταλαβαίνω γιατί σ' αυτή την χώρα, όταν κάνεις κάτι θετικό πρέπει πάντα να σχολιάσει κάποιος ειρωνικά με το ναι μεν αλλά, να μην μπορεί να χαρεί για ένα θετικό βήμα. Και να καταλάβουμε επιτέλους ότι η πολιτική είναι η τέχνη του εφικτού και ούτε ακριβή επιστήμη ούτε η τέχνη του wishful thinking.
Συμφωνώ ότι η χρήση της λέξης "υποκριτικό" από τη σύνταξη της Lifo ίσως να μην απεικονίζει με ακρίβεια το ερώτημα που θέτει ο ιστολόγος του Απέναντι Πεζοδρομίου. Επειδή όμως μάλλον δεν την έχετε διαβάσει, να σας θυμίσω τι αναφέρει στην ερώτησή της η κ. Ρεπούση;"Επειδή ο σεξουαλικός προσανατολισμός και η ταυτότητα του φύλου αποτελούν οικουμενικά δικαιώματα του ανθρώπου και πρέπει να προστατεύονται από κάθε ευνομούμενο κράτος,ΕΡΩΤΑΤΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣΠοια η θέση του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη για τις αυξανόμενες ομοφοβικές επιθέσεις και σε ποιες ενέργειες προτίθεται να προβεί για την αντιμετώπιση του φαινομένου;Ποιος ο αριθμός των συλληφθέντων για τέτοιες επιθέσεις;"Και το ερώτημα που τίθεται είναι: αν δεν υπάρχει καμία ομοφοβική επίθεση στην Ελλάδα ή συλληφθούν όλοι οι δράστες, αυτό σημαίνει ότι το "ευνομούμενο κράτος" εξασφαλίζει τα δικαιώματα που σχετίζονται με τον σεξουαλικό προσανατολισμό όπως αναφέρει στην ερώτησή της η βουλευτής;Να σας θυμίσω ότι η κ. Ρεπούση εκλέχτηκε με τη ΔΗΜΑΡ. Αν ψάξετε στο διαδίκτυο για το πρόγραμμα του κόμματος θα δείτε ότι δεν περιλαμβάνει την παραμικρή πρόταση σχετικά με το πως πρέπει να εξασφαλιστεί η ισονομία των ομόφυλων ζευγαριών, των ομογονεϊκών οικογενειών και των τρανς ατόμων. Επίσης να σας θυμίσω ότι η ΔΗΜΑΡ συμμετέχει στην κυβέρνηση και ότι ο υπουργός Δικαιοσύνης (που είναι υπεύθυνος για την ισονομία όλων των πολιτών) προέρχεται από τη ΔΗΜΑΡ. Είναι εξαιρετικά απλό: αν μας παίρνει ο πόνος που στοχοποιούνται οι ομοφυλόφιλοι, καλό θα είναι πρώτα να έχουμε κάνει ό,τι μπορούμε για να εξασφαλίσουμε την ισονομία τους. Γιατί χωρίς ισονομία προφανώς και μετατρέπονται σε εύκολους στόχους.Σας παραπέμπω και στο σχετικό σχόλιο της αυθεντικής ανάρτησης:http://gaynewsingreek.blogspot.gr/2012/11/blog-post_21.html?showComment=1353559947161#c360762592496365
Προσέξτε επίσης ότι η βουλευτής ρωτάει ποιος είναι ο αριθμός των συλληφθέντων και όχι π.χ. ποια βοήθεια προσφέρθηκε στα θύματα. Φαντάζομαι να καταλαβαίνετε ότι άλλο πράγμα είναι να θέλουμε να προστατεύσουμε τους ομοφυλόφιλους και άλλο πράγμα να θέλουμε να καταγγείλουμε την παραβατικότητα της Χρυσής Αυγής. Στη δεύτερη περίπτωση οι ομοφυλόφιλοι όχι μόνο δεν προστατεύονται, αλλά αντίθετα ίσως στοχοποιηθούν περισσότερο από τους τραμπούκους.Επιπλέον να σας θυμίσω ότι οι ομοφυλόφιλοι δεν κινδυνεύουν από τη βία μόνο εξαιτίας της Χ.Α. Κινδυνεύουν πολλές φορές και μέσα στο ίδιο τους το σπίτι από άτομα του στενού οικογενειακού τους περιβάλλοντος, ακόμα και από άτομα που προέρχονται από βίαια ομοφοβικές κοινωνίες, π.χ. στο Πεδίο του Άρεως και τις γύρω περιοχές. Φαντάζομαι να θυμάστε την περίπτωση Σεργιανόπουλου και άλλες παρόμοιες. Οπότε δεν βλέπω πως η ερώτηση τα καλύπτει όλα αυτά.