Οι πωλήσεις βινυλίου ξεπερνούν το ένα εκατομμύριο για πρώτη φορά εδώ και είκοσι χρόνια

Οι πωλήσεις βινυλίου ξεπερνούν το ένα εκατομμύριο για πρώτη φορά εδώ και είκοσι χρόνια Facebook Twitter
5
Οι πωλήσεις βινυλίου ξεπερνούν το ένα εκατομμύριο για πρώτη φορά εδώ και είκοσι χρόνια Facebook Twitter

Οι ετήσιες πωλήσεις βινυλίου στην Μεγάλη Βρετανία έχουν ξεπεράσει το ένα εκατομμύριο για πρώτη φορά από το 1996.


Σύμφωνα με τον οργανισμό που εκπροσωπεί τις δισκογραφικές εταιρείες του Ηνωμένου Βασιλείου η αύξηση των πωλήσεων ενισχύθηκε φέτος από το "Endless River" των Pink Floyd, το οποίο πούλησε περισσότερα από έξι χιλιάδες αντίτυπα την πρώτη εβδομάδα κυκλοφορίας του και έγινε το πιο γρήγορα ευπώλητο άλμπουμ αυτού του αιώνα.

Το άλμπουμ με τις μεγαλύτερες πωλήσεις της χρονιάς παραμένει το AM των Arctic Monkeys.


Ο διευθύνων σύμβουλος των βρετανικών charts, Μάρτιν Τάλμποτ, μίλησε την τεράστια εξάπλωση που βινυλίου τα τελευταία χρόνια:
"Σε μια εποχή που όλοι μας μιλάμε για την ψηφιακή μουσική, το γεγονός ότι αυτά τα όμορφα δείγματα τέχνης είναι ακόμη τόσο δημοφιλή είναι φανταστικό.

Πριν μόλις πέντε χρόνια η βιομηχανία του βινυλίου είχε αξία τριών εκατομμυρίων λιρών, και φέτος υπολογίζεται να αξίζει είκοσι εκατομμύρια."


Οι πωλήσεις βινυλίου εξακολουθούν να αντιπροσωπεύουν μόνο το 2% των πωλήσεων στη μουσική βιομηχανία, τα CD το 64%, και η ψηφιακή μουσική το 35 περίπου τις εκατό.

5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Περιμένοντας την Αποκάλυψη σε πολυτελή πυρηνικά καταφύγια / Περιμένοντας το τέλος του κόσμου σε καταφύγια που μοιάζουν με σουίτες

Living / Περιμένοντας την Αποκάλυψη σε πολυτελή πυρηνικά καταφύγια

Η ζήτηση για υπερπολυτελή πυρηνικά καταφύγια έχει αυξηθεί κατακόρυφα. Αν και εξακολουθούν να απευθύνονται σε λίγους, τα σύγχρονα κρησφύγετα, θυμίζουν περισσότερο δωμάτια πεντάστερων ξενοδοχείων παρά ζοφερά bunkers κι εκτός από ασφάλεια παρέχουν άνεση υψηλής ποιότητας.
THE LIFO TEAM
Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ ομολογεί ότι τα social media έχουν τελειώσει

Living / Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ ομολογεί ότι τα social media έχουν τελειώσει

Καταθέτοντας στη δίκη της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Εμπορίου κατά των μονοπωλιακών πρακτικών της εταιρείας του, ο ιδιοκτήτης της Meta παραδέχτηκε ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ελάχιστη σχέση έχουν πια με τη διαπροσωπική επικοινωνία.
THE LIFO TEAM
Παχύφυτα και κάκτοι: Πού θα βρεις τα καλύτερα και τα πιο σπάνια;

Living / Παχύφυτα και κάκτοι: Πού θα βρεις τα καλύτερα και τα πιο σπάνια

Ένα φυτώριο στο Καπανδρίτι, είναι το απόλυτα εξειδικευμένο μέρος για να αποκτήσεις πανέμορφους κάκτους, αγαύες και κρασούλες σε περίεργα σχήματα και χρώματα – φυτά που δεν θα σε ταλαιπωρήσουν με τη φροντίδα τους.
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Living / Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Σύμφωνα με νέες έρευνες, παράγοντες όπως η ηλικία, η ροπή στην ενδοσκόπηση, ακόμα και οι εποχές του χρόνου αποτελούν παράγοντες που επηρεάζουν σημαντικά την ικανότητα να ανακαλούμε τα όνειρά μας.
THE LIFO TEAM
Ο γάτος του μαγαζιού

Living / Ο γάτος του μαγαζιού

Υπεύθυνοι face control, ταμείες, props στη βιτρίνα, support στον πελάτη, επιθεωρητές. Παίρνουν το ρόλο τους στα σοβαρά και είναι φυσικά λόγος για να ξαναπάει κανείς. Γυρίσαμε το κέντρο της Αθήνας, βρήκαμε τις γάτες που ζουν στα μαγαζιά της, τις φωτογραφίσαμε και τις παρουσιάζουμε.
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
«Συστήνεται και η κράτηση τραπεζιού». Τα πιο δημοφιλή Game night events της πόλης.

Living / H Aθήνα παίζει Bingo: Αυτά είναι τα πιο δημοφιλή game night events της πόλης!

Από bingo nights, όπου έχει «εμφανιστεί» η Μπρίτνεϊ Σπίαρς, μέχρι γεωγραφικά κουίζ που μπορεί να καταλήξουν σε ζεϊμπέκικα, αυτές είναι οι πιο παιχνιδιάρικες βραδιές της πόλης – και έχουν και τους μόνιμους θαμώνες τους.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
 Vinted over Instagram: Η μανία του reselling αλλάζει το παιχνίδι στα social media

Living / Η μανία με τα ηλεκτρονικά βιντατζάδικα και η παγίδα της δήθεν «καθαρής» ντουλάπας

Δύο κορίτσια που ξέρουν απ' έξω και ανακατωτά το Vinted και το Vestiaire Collective μας αποκαλύπτουν μυστικά που θα κάνουν τις αγορές μας πιο στοχευμένες και έξυπνες, καθώς και τις αδυναμίες τους που προκύπτουν κατά το κυνήγι του επόμενου θησαυρού.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Living / Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Ζούμε στην εποχή του φυσικού μακιγιάζ, του συνδυασμού αρωμάτων και της σύνθετης ρουτίνας περιποίησης. Από την υπερβολή των ’80s μέχρι το σήμερα, η ομορφιά αποτυπώνει την κοινωνική εξέλιξη και τη μοναδικότητα κάθε γυναίκας.
ΕΦΗ ΑΝΕΣΤΗ
«Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Ζούμε, ρε! / «Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Μπορούν τα τυφλά άτομα να ζήσουν μόνα; Χρειάζονται τα σπίτια τους κάποια ειδική προσαρμογή; Τι είναι η εκπαίδευση στις καθημερινές δεξιότητες; Η Χρυσέλλα Λαγαρία και ο Θοδωρής Τσάτσος συζητούν για το θέμα με την εκπαιδεύτρια κινητικότητας και προσανατολισμού και ιδρυτικό μέλος της ομάδας «Σκύλοι βοηθοί Ελλάδας», Πέννυ Στούμπου.
THE LIFO TEAM

σχόλια

5 σχόλια
Καλα.ενταξει.Τωρα αναμενεται και η ανοδος πωλησεων φωτογραφικων μηχανων με φιλμ,μαγνητοφωνων με ταινια,και εντυπων οδηγων/χαρτων.Οποιαδηποτε περιστασιακη ανοδος πωλησεων καποιου ειδους το οποιο η τεχνολογια εχει αντικαταστησει με καποιο καλυτερο σε αποδοση,πιο ευχρηστο και φθηνοτερο,δεν μπορει παρα να ειναι αυτο και μονον.Περιστασιακη.Προιον μοδας η νοσταλγιας(ρετρο),η και των δυο.Και ειναι παντοτε βραχυβια.Εσεις μπορειτε να φαντασθειτε τις σημερινες γενιες που μεγαλωνουν με computers και digital technology "απο την κουνια τους" να χρησιμοποιουν οποιοδηποτε ειδος "παλαιας τεχνολογιας"οταν ενηλικιωθουν και μεταβληθουν σε "καταναλωτες" ;Το 99% απο αυτα τα παιδια ειτε δεν γνωριζουν καν τι ειναι αυτα τα "παραξενα αντικειμενα",ειτε τα αντιμετωπιζουν ως "μουσιακα ειδη",οπως αντιμετωπιζε η δικη μου γενια την "πεννα και το μελανοδοχειο".
Πετάγεται ο κάθε άσχετος και μιλάει για ποιότητα ήχου, απλά επειδή κάπου κάπως κάποτε άκουσε ότι «σαν την ποιότητα του βινυλίου δεν υπάρχει!». Που αν τους βάλεις ένα mp3 σε 128 kBit/s και ένα σε 320, δεν θα καταλάβουν καμμία διαφορά, γιατί έτσι κι αλλιώς τα μισά mp3 τους είναι κατεβασμένα απ' το YouTube. Η ποιότητα ΔΕΝ είναι καλύτερη απ' αυτή ενός CD. Το βινύλιο πέρα από την όλη αισθητική (εμφάνιση, μέγεθος, βάλσιμο βελόνας κτλ.) δεν προσφέρει τίποτα παρά μόνο θόρυβο που προστίθεται κατά την διαδικασία της αναπαραγωγής, και μέσω του οποίου αντιλαμβανόμαστε τον ήχο πιο «ζεστό» (πράγμα που οφείλεται κυρίως σε κακά ηχοσυστήματα).
Αρκετοί ροκάδες/μεταλάδες ανέκαθεν αγόραζαν βινύλια η μοσυική για αυτούς είναι τρόπος ζωής και όχι κάτι που ακούνε κάθε σαββατο που πάνε στα σκυλομάγαζα/καγκουρομάγαζα/χιπστερομάγαζα κτλ Λογικό είναι να πηγαίνουν σε συναυλίες, να αγοράζουν merchandise και φυσικά βινυλια για να στηρίξουν τους καλλιτέχνες που αγαπούν, επίσης το βινύλιο είναι συλλεκτικό σε αντίθεση με το mp3 και συνήθως το cd. Εχω βινύλια αγαπημένων μου συγκροτημάτων χωρίς καν να διαθέτω πικ απ την τελευταία δεκαετία. Αυτά τα άλμπουμ εκτός από βινύλια τα έχω πάντα και σε mp3(παράνομα) αρκετές φορές και σε Cd(αυθεντικό) και αν είναι παλιά αλμπουμ σίγουρα θα βρίσκονται και ανάμεσα στις παλιές μου κασέτες (γραμμένες φυσικά)ότι αξίζει και σας αρέσει πρέπει να το στηρίζεις όσο μπορείτε για να συνεχίσει να υπάρχειαν πάλι ακούτε Παντελίδη, Ρέμο, Τζάστιν Μπίμπερ κτλ συνεχιστε να κατεβάζετε παράνομα αλλά σας θερμοπαρακαλούμε βάλτε ακουστικά γιατί δεν σας φταίμε σε κάτι.\m/
Μέχρι και σήμερα (Κυριακή), γίνεται μια έκθεση AV στο Lydra Hotel. Περάστε στον 1ο όροφο να ακούσετε τα ηχεία μιας Δανέζικης εταιρείας, να παίζουν από cd με ψηφιακό ενισχυτή class D. Αληθοφάνεια σε όλο της το μεγαλείο.Μετά περάστε από τον 3ο όροφο, έχει αρκετούς που παίζουν βινύλιο. Θα καταλάβετε γιατί το βινύλιο είναι μουσειακό είδος...Τώρα νοσταλγοί των νιάτων τους, για λίγο ακόμα θα υπάρχουν.