Τι θα κάνατε αν σας έπαιρνε ο ύπνος και δεν είχατε τελειώσει με το παγωτό σας;

Τι θα κάνατε αν σας έπαιρνε ο ύπνος και δεν είχατε τελειώσει με το παγωτό σας; Facebook Twitter
5

5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ ΧΑΡΙ ΜΕΓΚΑΝ ΜΑΡΚΛ

It's Viral / Πρίγκιπας Χάρι και Μέγκαν Μαρκλ στη Βρετανία μετά από 4 χρόνια: Οι φήμες για διαμονή στο σπίτι της Νταϊάνα

Στο επίκεντρο των δημοσιευμάτων βρίσκεται το Άλθορπ, το κτήμα της οικογένειας Σπένσερ στο Δυτικό Νορθάμπτονσαϊρ όπου μεγάλωσε η πριγκίπισσα Νταϊάνα
THE LIFO TEAM

σχόλια

3 σχόλια
Ακριβώς το ίδιο έχω πάθει με τρίωρο ιστορικό ντοκιμαντέρ στον κινηματογράφο. Είχα να κοιμηθώ δυο μέρες, και αρχικά γλάρωσα μες στο σκοτάδι - συνέτεινε και η ρυθμική φωνή του αφηγητή που με νανούριζε -, στη συνέχεια αντιστεκόμουν, με τον ίδιο τρόπο όπως ο μπόμπιρας στο video, και στο τέλος ενέδωσα και έκανα έναν γλυκό ύπνο... Όταν ξύπνησα, λίγο πριν το τέλος, συνειδητοποίησα ότι τελικά το μισό σινεμά κοιμότανε (και γαμώ τις πετυχημένες προβολές!). Και η πλάκα είναι ότι, από όσο είχα προλάβει να δω πριν τον πάρω, ήταν πραγματικά πολύ ενδιαφέρον εκείνο το ντοκιμαντέρ. Για το παγωτό δεν ξέρω.
Το ιδιο επαθα κι εγω παλι σε σινεμα αλλα οχι ντοκιμαντέρ στην ταινια της Madonna το w/e.. ηταν απαισιο και τεραστια ταινια οποτε παλι καλα που δεν ροχαλιζω :p