Τι θα κάνατε αν σας έπαιρνε ο ύπνος και δεν είχατε τελειώσει με το παγωτό σας;

Τι θα κάνατε αν σας έπαιρνε ο ύπνος και δεν είχατε τελειώσει με το παγωτό σας; Facebook Twitter
5

5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΤΖΕΝΙΦΕΡ ΛΟΠΕΖ ΜΠΕΝ ΑΦΛΕΚ ΔΙΑΖΥΓΙΟ

It's Viral / Τζένιφερ Λόπεζ: Η αναφορά στο διαζύγιο με τον Μπεν Άφλεκ - «Τα πάντα στη ζωή μου έχουν αλλάξει τα τελευταία δύο χρόνια»

«Τώρα μπορώ πραγματικά να κοιτάξω τη ζωή μου, να την εκτιμήσω για αυτό που είναι και να είμαι πραγματικά ευτυχισμένη», ανέφερε σε πρόσφατη συνέντευξή της
THE LIFO TEAM

σχόλια

3 σχόλια
Ακριβώς το ίδιο έχω πάθει με τρίωρο ιστορικό ντοκιμαντέρ στον κινηματογράφο. Είχα να κοιμηθώ δυο μέρες, και αρχικά γλάρωσα μες στο σκοτάδι - συνέτεινε και η ρυθμική φωνή του αφηγητή που με νανούριζε -, στη συνέχεια αντιστεκόμουν, με τον ίδιο τρόπο όπως ο μπόμπιρας στο video, και στο τέλος ενέδωσα και έκανα έναν γλυκό ύπνο... Όταν ξύπνησα, λίγο πριν το τέλος, συνειδητοποίησα ότι τελικά το μισό σινεμά κοιμότανε (και γαμώ τις πετυχημένες προβολές!). Και η πλάκα είναι ότι, από όσο είχα προλάβει να δω πριν τον πάρω, ήταν πραγματικά πολύ ενδιαφέρον εκείνο το ντοκιμαντέρ. Για το παγωτό δεν ξέρω.
Το ιδιο επαθα κι εγω παλι σε σινεμα αλλα οχι ντοκιμαντέρ στην ταινια της Madonna το w/e.. ηταν απαισιο και τεραστια ταινια οποτε παλι καλα που δεν ροχαλιζω :p