Γαλλία: 15χρονος σκότωσε την 11χρονη αδελφή του

Γαλλία: 15χρονος σκότωσε την 11χρονη αδελφή του Facebook Twitter
10

Ένας 15χρονος από χωριό κοντά στα γαλλοισπανικά σύνορα κατηγορείται για τη δολοφονία της 11χρονης αδελφής του και τον σοβαρό τραυματισμό του 8χρονου αδελφού του.

Το άψυχο σώμα του κοριτσιού και το σώμα του μικρού αδελφού βρέθηκαν μαχαιρωμένα το βράδυ της Τρίτης, την ώρα που οι γονείς απουσίαζαν σε μάθημα γιόγκα.

Ο 15χρονος είχε αναλάβει να προσέχει τα αδέλφια του και κάποια στιγμή βγήκε από το σπίτι γεμάτος αίματα και σε κατάσταση σοκ και ειδοποίησε για το έγκλημα τους γείτονες. Στην αστυνομία ισχυρίστηκε ότι κάποιος εγκληματίας εισέβαλλε στο σπίτι.

Η εκδοχή του θεωρήθηκε από την αστυνομία ότι περιείχε ασυναρτηρίσες. Τελικά του απαγγέλθηκαν κατηγορίες με τον εισαγγελέα να δηλώνει ότι υπήρχε στην πράξη του το στοιχείο της προμελέτης.

Ο 15χρονος κρατείται σε ειδικές συνθήκες και παρακολουθείται από γιατρό.

10

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στη Βουδαπέστη, το Pride επιστρέφει μετά τον Όρμπαν αλλά ο φόβος δεν έφυγε ακόμα

Διεθνή / Στη Βουδαπέστη, το Pride επιστρέφει μετά τον Όρμπαν αλλά ο φόβος δεν έφυγε ακόμα

Το πρώτο Budapest Pride μετά την πτώση του Βίκτορ Όρμπαν δεν είναι ακόμη γιορτή νίκης. Η queer κοινότητα της Ουγγαρίας επιστρέφει στους δρόμους με ελπίδα, αλλά και με τους νόμους της προηγούμενης 16ετίας ακόμη ζωντανούς.
THE LIFO TEAM
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ ΣΥΝΟΔΟΙ ΚΟΡΥΦΗΣ INFLUENCERS

Διεθνή / Politico: Η Ευρωπαϊκή Ένωση καλεί influencers να καλύπτουν τις συνόδους κορυφής της

Οι δημιουργοί περιεχομένου θα προσκαλούνται σε κορυφαίες συναντήσεις της ΕΕ, υπό την προϋπόθεση όμως ότι θα σέβονται τις αξίες της Ένωσης και δεν θα επιδιώκουν να ασκήσουν πολιτική
THE LIFO TEAM
ΣΕΙΣΜΟΙ ΒΕΝΕΖΟΥΕΛΑ

Διεθνή / Σεισμοί στη Βενεζουέλα: Τουλάχιστον 920 νεκροί και 50.000 αγνοούμενοι - Αποδοκιμασίες κατά της Ροντρίγκες

Οι σεισμοί μεγέθους 7,2 και 7,5 βαθμών που έπληξαν τη Βενεζουέλα την Τετάρτη, με διαφορά λίγων δευτερολέπτων, ισοπέδωσαν χιλιάδες κτίρια, κυρίως στη Λα Γουάιρα, κοντά στο Καράκας
THE LIFO TEAM

σχόλια

2 σχόλια
Δεν γνωριζω λεπτομερειες αλλα εκεινοι οι γονεις ηταν τοσο απορροφημενοι απο τη γιογκα που δεν ειχαν μυριστει την ψυχικη ασταθεια του παιδιου τους? Και οπως και να-χει, αφηνουν ενα 15χρονο παιδι να φυλαει τα ακομη μικροτερα αδελφια του? Μια γυναικα να τα κρατησει δεν ειχαν αυτοι οι, κατα πως φαινεται, οπαδοι του New Age γονεις?
Συγγνωμη για την απορια αλλα οι σοφοι εκεινοι αναγνωστες που ψηφισαν αρνητικα στο σχολιο μου βρισκουν φυσιολογικη τη συμπεριφορα αυτων των γονεων? Δεν τους κανει τιποτε εντυπωση σε αυτη την ιστορια? Απορω δηλαδη!
Ένα 15χρονο δεν είναι μωρό να μην μπορεί να προσέχει τα αδέρφια του. 3 χρόνια μετά του θέτεις το ερώτημα τι θέλει να κάνει στο υπόλοιπο της ζωής του, του δίνεις όπλο και το στέλνεις στο στρατό, γενικά το θεωρείς ενήλικα. Και μην παίρνεις τα πράγματα προσωπικά. Η άποψή σου δεν είναι αρεστή σε ανθρώπους με διαφορετική άποψη από εσένα. Δεν ήρθε το τέλος του κόσμου.
Πιστεύω ότι οποιοσδήποτε γονέας θα άφηνε το 15χρονο παιδί του να προσέχει τα δύο μικρότερα αδελφάκια του, χωρίς να ανησυχεί.. Το συγκεκριμένο παιδί προφανώς είχε ψυχολογικά και άλλα προβλήματα, αλλά στην εφηβεία τα παιδιά δεν είναι και πολύ ανοιχτά στο να μιλήσουν στους γονείς τους.. Σίγουρα υπάρχουν ευθύνες αλλά δεν νομίζω πως είναι τόσο επιφανειακό το θέμα.
Δεν ξέρω με την πρώτη σου απορία συμφωνώ, τώρα για τη δεύτερη πρόταση... ένα παιδί 15 χρονών δεν το θεωρώ τόσο μικρό ώστε να μη μπορεί να προσέξει τα αδέρφια του. Μιλάμε για ένα παιδί που αντίστοιχα στην Ελλάδα θα πήγαινε πρώτη λυκείου. Σκέψου ότι στο εξωτερικό συνηθίζεται μέχρι και να προσλαμβάνουν για νταντάδες κορίτσια στις τελευταίες τάξεις στου σχολείου..στα 16 τους οδηγούν και αυτοκίνητο...το περίεργο άμα όντως το έκανε το παιδί είναι που δεν είδαν τα σημάδια στη συμπεριφορά του...
Αγαπητοι συν/σχολιαστες, στα περισσοτερα που λετε συμφωνειτε με αυτα που λεω. Στα περισσοτερα σας σχολια απορειτε κι εσεις με τους γονεις που δεν προσεξαν τιποτε στη συμπεριφορα του παιδιου τους. Εκτος απο τον κο ντολμα, μηπως εσεις εχετε πληροφοριες που δεν ξερουμε οι υπολοιποι?Οσο για την ηλικια, σαφως στα 15 καποιος δεν ειναι μωρο αλλα ειναι σε θεση να προσεξει μικροτερους ανηλικους, ειδικα οταν, κατα πως φαινεται, ειναι διαταραγμενος? Γονεις που ασχολουνται με θεματα οπως η γιογκα υποτιθεται οτι ειναι πιο συνειδητοποιημενοι και καταλαβαινουν 5 πραγματα περισσοτερα, δικαιολογημενη λοιπον η απορια μου και για το οτι δεν προσεξαν τιποτε στη συμπεριφορα του παιδιου τους και για το οτι αφησαν εναν ανηλικο να φυλαει ακομη μικροτερους ανηλικους. Εσεις, κοι σχολιαστες, τι θα κανατε? Εχετε αφησει πολλες φορες τα 14/15 χρονων παιδια σας, αν εχετε, να προσεχουν τα ακομη μικροτερα αδελφακια τους?
17χρονη εδω με αδερφια 13 και 7 χρονων...ναι στα 15 μου προσεχα τα αδερφια μου, δεν καταλαβαινω γιατι το θεωρεις αδιανοητο. Παρ' ολα αυτα οι γονεις του παιδιου θα μπορουσαν να κατηγορηθουν για την αγνοια της καταστασης του παιδιου τους αλλα, οπως ειπες κι εσυ, δεν γνωριζουμε λεπτομερειες.
Γιατί να μην φυλάει ένας δεκαπεντάχρονος τα αδέρφια του;Εσένα οι γονείς σου δεν θα σου εμπιστευόντουσαν τα μικρότερα αδέρφια σου;Νομίζω ότι τα περισσότερα μεγαλύτερα αδέρφια φύλαξαν τα μικρότερα αδέρφια τους τουλάχιστον μια φόρα στην ζωή τους.Βέβαια στην προκειμένη περίπτωση μας λείπουν βασικές πληροφορίες για την υπόθεση όπως αν ο δεκαπεντάχρονος είχε δείξει σημάδια διαταραχής και το αν οι γονείς του γνωρίζοντας την κατάσταση,συμπεριφέρθηκαν τόσο ανεύθυνα ώστε να μην ζητήσουν βοήθεια από ειδικούς.