Ο ατυχής διαγωνισμός της Malaysia Airlines

Ο ατυχής διαγωνισμός της Malaysia Airlines Facebook Twitter
4

Από το κακό στο χειρότερο φαίνεται να πηγαίνουν τα πράγματα για την Malaysia Airlines, που μετά από δύο πολύνεκρα αεροπορικά δυστυχήματα είχε την ατυχή έμπνευση για έναν διαγωνισμό που θα τόνωνε την εικόνα της.  

Ο διαγωνισμός άρχισε μόλις χθες με τίτλο «η απόλυτη bucket list», ένας τίτλος που ανάγκασε την εταιρεία να αποσύρει κιόλας το διαγωνισμό, αφού, όπως γράφουν οι Times και αναδημοσιεύει η Huffington Post, μια  «bucket list» περιλαμβάνει όσα θέλει κάποιος να κάνει ή να δει πριν πεθάνει. Η ερώτηση ήταν «Τι θα θέλατε να έχετε στη δική σας bucket list και γιατί».

Η αεροπορική εταιρεία ξεκίνησε το διαγωνισμό ως  «παιχνίδι δεξιοτήτων» για τους πελάτες της στην Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία, με δώρα iPad και εισιτήρια οικονομικής θέσης. Μετά όμως τις αντιδράσεις χρηστών στα social media ο σύνδεσμος για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό στην επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας έχει εξαφανιστεί.

4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ισραηλινή καμπάνια εκατομμυρίων σε YouTube και X για να διαψεύσει τον λιμό στη Γάζα

Διεθνή / «Υπάρχει φαγητό στη Γάζα»: Η ισραηλινή καμπάνια εκατομμυρίων που αμφισβητεί τον λιμό

Το Ισραήλ έχει δαπανήσει τουλάχιστον 42 εκατ. ευρώ σε διαφημίσεις σε πλατφόρμες όπως το YouTube και το X, που καταλήγουν με τη φράση: «Υπάρχει φαγητό στη Γάζα. Οποιοσδήποτε άλλος ισχυρισμός είναι ψέμα»
LIFO NEWSROOM
Έξι στους δέκα Ευρωπαίους θέλουν την παραίτηση φον ντερ Λάιεν μετά τη συμφωνία με τον Τραμπ

Διεθνή / Έξι στους δέκα Ευρωπαίους θέλουν την παραίτηση φον ντερ Λάιεν μετά τη συμφωνία με τον Τραμπ

Η κύρια αιτία δυσαρέσκειας είναι η εμπορική συμφωνία Ε.Ε.-ΗΠΑ που ολοκληρώθηκε το καλοκαίρι, μετά την απειλή του Αμερικανού προέδρου ότι θα επέβαλε δασμούς 30% στις ευρωπαϊκές εξαγωγές
LIFO NEWSROOM

σχόλια

4 σχόλια
Είμαι ο μόνος που δεν πιστεύει οτί ήταν δύο ατυχή περιστατικά οι πτώσεις των αεροπλάνων της ίδιας εταιρείας;Όπως και αυτή η διαφημηστική "γκάφα";....