Η Μέρκελ προσλαμβάνει ψυχολόγους

Η Μέρκελ προσλαμβάνει ψυχολόγους Facebook Twitter
6

Το επιτελείο της Καγκελαρίου της Γερμανίας Άνγκελα Μέρκελ αναζητά για πρόσληψη τρεις ειδικούς στην ψυχολογία, την ανθρωπολογία και τα συμπεριφοριστικά οικονομικά.

Απ' ότι αναφέρουν τα γερμανικά δημοσιεύματα το επιτελείο της Μέρκελ θέλει να δημιουργήσει μια διεπιστημονική ομάδα έργου που θα ονομάζεται "αποτελεσματική διακυβέρνηση" και η οποία θα σκέφτεται και θα δοκιμάζει νέες πολιτικές προσεγγίσεις.

Όπως γράφει Το Βήμα, η Μέρκελ φαίνεται ότι έχει επηρεαστεί από το Nudge, το μπεστ σέλερ του οικονομολόγου Ρίτσαρντ Τέιλερ και του νομικού Κας Σανστάιν σύμφωνα με το οποίο ευαγγελίζεται την "ήπια μέθοδο για να εμπνεύσεις τη σωστή απόφαση", λαμβάνοντας υπόψη ότι ο Homo Sapiens δεν είναι πάντα ορθολογικός. Επομένως πρέπει να βρίσκονται μεθόδους για να παίρνει τις καλύτερες δυνατές αποφάσεις.

6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΙΣΠΑΝΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΠΑΤΙΝΙΑ

Διεθνή / Η Ισπανία αυστηροποιεί τους κανόνες για τα ηλεκτρικά πατίνια - Οι νέοι όροι

H κυβέρνηση ενέκρινε τροποποίηση του Γενικού Κανονισμού Οδικής Κυκλοφορίας, εισάγοντας νέες υποχρεώσεις για τους χρήστες οχημάτων προσωπικής κινητικότητας (PMVs), στα οποία περιλαμβάνονται τα ηλεκτρικά πατίνια
THE LIFO TEAM
ΚΑΥΣΩΝΑΣ ΕΥΡΩΠΗ ΓΑΛΛΙΑ ΩΜΕΓΑ

Διεθνή / Omega Block: Το ατμοσφαιρικό «μπλόκο» που κρατά την Ευρώπη στον κλοιό του καύσωνα

Από τη Γαλλία και την Ισπανία έως την Ιταλία και τη Βρετανία, ο ατμοσφαιρικός σχηματισμός που μοιάζει με το γράμμα Ω βρίσκεται πίσω από τις ακραίες θερμοκρασίες που πλήττουν την Ευρώπη
THE LIFO TEAM

σχόλια

3 σχόλια
Το καλύτερο θα ήταν να ψυχαναλύσουν τους ψηφοφόρους της - ακόμα δεν έχω καταλάβει γιατί εκλέγεται, να παραιτηθεί, να διαλυθεί και το κόμμα της για να ησυχάσει όλη η Ευρώπη.
Τι είναι αυτά ρε; Αυτοί δεν χρειάζονται ψυχολόγους, ψυχιάτρους χρειάζονται. Ορθολογισμός, ορθολογισμός... αλλά αυτοί πάνε να το τερματίσουν. Από την Άρια φυλή, στην... Άρια σκέψη... Αρχίζουν να ξεφεύγουν πάλι οι Γερμανοί...
Το γεγονός πάντως πως και οι ψυχολόγοι, άνθρωποι και αυτοί που ανήκουν στο είδος Homo Sapiens και όχι σε κάποιο "ανώτερο είδος", αυτούς ποιός θα τους κουράρει ώστε να παίρνουν τις καλύτερες ιατρικές αποφάσεις για τους εξεταζόμενους;;;.....φαύλος κύκλος!...