Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter
9

Ο πλανήτης καταρρέει και η ανθρωπότητα βρίσκεται στο χείλος της εξαφάνισης. Το τοπίο θυμίζει ολέθρια αποκάλυψη και τα πάντα έχουν ερημώσει. 20 χρόνια μετά την απροσδιόριστη καταστροφή, οι πιο εμβληματικές κατασκευές και τα πιο διάσημα μνημεία της ανθρωπότητας έχουν αρχίσει να παρουσιάζουν τα σημάδια της αποσάθρωσης με ανεξέλεγκτους ρυθμούς.

Αυτό είναι το ζοφερό τους μέλλον σύμφωνα με το όραμα του καλλιτέχνη John Walters και του συνεργάτη του, Peter Baustdaeter. Έμπνευση για το πρότζεκτ 'The World of The Last of Us' το σχεδόν ομώνυμο videogame The Last of Us.

Tα κανάλια στο Άμστερνταμ

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter

 

Κεντρικός σταθμός του Βερολίνου

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter

 

 

Το άγαλμα του Ποσειδώνα στα ανάκτορα των Βερσαλλιών 

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter

 

 

Η πύλη του Μπαρμπίκαν στη Βαρσοβία

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter

 

 

Η κρεμαστή γέφυρα της 25ης Απριλίου που συνδέει την Λισσαβόνα με την πόλη Αλμάντα

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter

 

 

Το Κρεμλίνο στη Μόσχα

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter

Ο Καθεδρικός του Βερολίνου

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter

Το γλυπτό του Γκόρμλεϊ, 'Άγγελος του Βορρά' στην Αγγλία

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter

Ο Πύργος του Άιφελ 

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter

 

 

Η Μαρίνα του Μπράιτον

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter

 

 

Ο καθεδρικός ναός της Παναγίας των Παρισιών

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter

 

 

Το Κολοσαίο στη Ρώμη

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter

 

 

Το παλάτι του Μπάκινγχαμ

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter

Η Όπερα του Σίδνεϋ

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter

Ο ουρανοξύστης Shard και το δημαρχείο του Λονδίνου

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter

Design
9

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

ADM 2025: The Urban Issue / Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

Ιδέες που ζυμώνονταν αργά εδώ και μερικά χρόνια στον χώρο της εσωτερικής διακόσμησης ωρίμασαν και μας αποκαλύφθηκαν στις αρχές του 2025, ως οδηγός για τους χώρους στους οποίους θα κατοικήσουμε στο μέλλον.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Οbjects of Common Interest: «Θέλουμε να σου κεντρίσουμε το ενδιαφέρον και να κινητοποιήσουμε ένα συναίσθημα»

ADM 2025: The Urban Issue / Κίνηση, ελευθερία, ρευστή ταυτότητα: Το design των Οbjects of Common Interest

Οι αρχιτέκτονες και σχεδιαστές Ελένη Πεταλωτή και Λεωνίδας Τραμπούκης τρέχουν ένα από τα πιο design studios της Ελλάδας. Πώς σκέφτονται και πώς σχεδιάζουν τα φημισμένα projects τους, όπως την εγκατάσταση εικαστικού φωτισμού που λατρεύουμε στην είσοδο της Πειραιώς 260;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Φασιανός στο Svenskt Tenn: Πώς βρέθηκε ο Έλληνας ζωγράφος στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Design / Πώς βρέθηκε ο Φασιανός στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Μια αναπάντεχη πρόταση κατέληξε σε μια έκθεση στο Svenskt Tenn, τον «βασιλιά» του Σκανδιναβικού design, που τιμά τον σπουδαίο Έλληνα καλλιτέχνη. Εκεί, κάτω από την ίδια στέγη, τα έργα του συνομιλούν με αυτά του Γιόζεφ Φρανκ, υμνώντας τη χαρά της ζωής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

ADM 2025: The Urban Issue / Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

Το εμφανές σκυρόδεμα και οι γκρι τόνοι επανέρχονται στον αθηναϊκό αστικό ιστό, μεταφέροντας μαζί τους ένα φορτίο αισθητικής ιστορίας, κοινωνικών μετατοπίσεων και ψηφιακής επιρροής. Από τον μπρουταλισμό στην εποχή των hashtags, πότε η χρήση του γκρι είναι ζήτημα λειτουργίας, πότε συνήθειας και πότε συνειδητής εικόνας για το τι σημαίνει σύγχρονο;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

ADM 2025: The Urban Issue / Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

Μπορούμε να δούμε την Αθήνα ως ένα δίκτυο με «πάρκα», συνεπή όμως απέναντι στη φύση και στην ουσία της πόλης; Πολύ περισσότερο από ένα βιβλίο, το «Για το “αττικό τοπίο” σήμερα» του Δημήτρη Φιλιππίδη είναι μια πηγή έμπνευσης που μας δίνει μια άλλη οπτική για την πόλη και το πράσινό της.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

ADM 2025: The Urban Issue / Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

Με σεβασμό στον χαρακτήρα του κάθε τόπου και μακριά από την τυποποίηση, το γραφείο gnb architects προτείνει συνθέσεις που ισορροπούν ανάμεσα στη μορφολογική καθαρότητα, τη λειτουργική πληρότητα και την κατασκευαστική ακρίβεια. Η διαρκής αναζήτηση για μια νέα, αυθεντική αφήγηση καθιστά το έργο τους σύγχρονο και βαθιά συνδεδεμένο με τον άνθρωπο και το περιβάλλον.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR

σχόλια

6 σχόλια
Ο Παρθενώνας?Ο Πύργος της Πίζας?Το Άγαλμα της Ελευθερίας?Ο πρώτος μάλλον θα μείνει ανέπαφος (πόση ακόμα καταστροφή?),ο δεύτερος μάλλον θα πέσει τελείως και το τρίτο αρκεί να δει κανείς το "the day after tomorrow".
Οπότε αυτό που μας διδάσκει το άρθρο είναι ότι μετά το τέλος του κόσμου τα φώτα συνεχίζουν να λειτουργούν, σημαίες εμφανίζονται από το πουθενά εκεί που δεν υπήρχαν και τα εργοστάσια αν και κατεστραμμένα λειτουργούν ακόμη;
Το video game "The Last of Us" αποτελεί έμπνευση για αυτές τις φωτογραφίες. Εκεί, 20 χρόνια μετά από μια μόλυνση που οφείλεται σε μια μετάλλαξη ενός παρασιτικού μύκητα, η πλειονότητα του ανθρώπινου πληθυσμού έχει μετατραπεί σε μολυσμένα zombies, και οι επιζώντες ζουν είτε υπό καθεστώς αυστηρού στρατιωτικού νόμου που επιβάλλεται από ότι έχει απομείνει από τις κυβερνήσεις της Γης, είτε σε μικρούς ανεξάρτητους οικισμούς. Έτσι εξηγούνται τα φώτα και τα συρματοπλέγματα σε κάποιες φωτογραφίες.