Σε λάθος χρήση αλγόριθμου αποδίδει το υπ. Παιδείας την αποτυχία στις προαγωγικές

Σε λάθος χρήση αλγόριθμου αποδίδει το υπ. Παιδείας την αποτυχία στις προαγωγικές Facebook Twitter
3

Σε λάθος χρήση αλγόριθμου που χρησιμοποιούν οι καθηγητές για να διορθώσουν τα γραπτά αποδίδεται από το υπ. Παιδείας, το θέμα που προέκυψε στις προαγωγικές εξετάσεις της Α’ Λυκείου με την πολύ χαμηλή βαθμολογία των μαθητών.

Πλέον οι καθηγητές καλούνται να επαναξιολογήσουν ιδιοχείρως τα γραπτά ενώ πηγές του υπουργείου Παιδείας τονίζουν ότι δεν θα υπάρξει καθυστέρηση στην έκδοση των αποτελεσμάτων.

Το ποσοστό αποτυχίας έφτασε σύμφωνα με πληροφορίες ακόμη και στο 40% ενώ ως αιτία της χαμηλής βαθμολογίες θεωρήθηκε η Τράπεζα Θεμάτων από την οποία αντλήθηκε για πρώτη φορά φέτος το 50% των ερωτημάτων στις εξετάσεις.

Πάντως η πολιτική ηγεσία του υπουργείου ενώ κάνει σαφές ότι αν χρειαστεί να προχωρήσει σε διορθώσεις, αποκλείει την κατάργηση του θεσμού.

3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

3 σχόλια
Νομίζω ότι όλη η συζήτηση περί αλγορίθμου είναι επιεικώς γελοία. Το κεντρικό πρόβλημα στο εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας είναι ότι ξεκινά απ' την βάση ότι η παπαγαλία (αλλιώς "ψιττακισμός") είναι αποδεκτή επειδή έτσι επιτυγχάνεται η αντικειμενική (γραπτή) βαθμολόγηση.Όμως αυτό αντικρούεται απ' το πολύ απλό ότι όταν δεν είναι επαρκής η αξιολόγηση της παιδείας δεν καταργείς την ίδια την παιδεία όπως ακριβώς όταν σου πονάει το πόδι δεν το κόβεις.Αντίθετα, καταβάλλεις κάθε δυνατή προσπάθεια να βελτιώσεις την παιδεία με την εστίαση στην καλιέργεια της κριτικής ικανότητας, της διαχείρισης πρακτικών προβλημάτων και την ομαλή προετοιμασία για την μετέπειτα (ενήλικη, φοιτητική, επαγγελματική) ζωή των μαθητών αλλά και την καλύτερη επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, και κυρίως την ειλικρινέστερη εμπιστοσύνη προς τους τελευταίους. Όπως ακριβώς θα προσπαθήσεις να γιατρέψεις τόσο το πόδι σου με κάθε τρόπο όσο και τις ικανότητές να σου να το γιατρεύεις αλλά και την ψυχολογία σου.Πρέπει κάποτε να καταλάβουμε ότι αυτό το σαχλό σύστημα του "εγχειριδίου-αυθεντείας" το απορρίπτουν όλοι, από τον Πλάτωνα μέχρι τους Διαφωτιστές και από τον Κομφούκιο μέχρι τον Κοραή και τον Καζαντζάκη. Και να πω όντως ότι από τα κόμματα, αυτό του Θεοδωράκη όντως το καταδικάζει προτείνοντας μάλιστα και μια αξιόπιστη εναλλακτική.Το μόνο που εξυπηρετεί η διατήρησή του είναι η εξυπηρέτηση των τεράστιων συμφερόντων αφενός ως γνωστόν των φροντιστιρίων στην Ελλάδα, αφετέρου των ελλιπών γνώσεων και ικανοτήτων (τα "σκιλς" όπως τα λέμε και στο χωριό μου) και με κομματικά κριτήρια διορισμένων εκπαιδευτικών.Ενώ η συγκεκριμένη ενίσχυσή του που ξεκίνησε φέτος με την Α' Λυκείου είχε στόχο να διώξει εντελώς άτσαλα και ανορθόδοξα τους μαθητές από τα Ενιαία προς τα Τεχνικά Λυκεια. Κάτι καταρχήν ωφέλιμο που θα μπορούσε άνετα να επιτευχθεί με την βελτίωση της παιδείας που ακριβώς πρότεινα παραπάνω. Γιατί η Παιδεία (που σαφώς δεν διδάσκεται στα σχολεία των κλειστών βιβλιοθηκών) είναι πάντα δύσκολη.Μάλιστα δεν ειναι τυχαίο που αυτή η "διόρθωση" (?) αφόρα μόνο το Λύκειο, ενω μια οργανωμένη δουλειά απαιτεί (και μάλιστα εδώ και τώρα) το γκρέμισμα του συγκεκριμένου (με βάση τελευταία έρευνα χειρότερου στην Ευρώπη για να μην ξεχνιόμαστε -και η Ευρώπη περιλαμβάνει την Ουκρανία, το Κόσοβο και όλες τις πρώην ΕΣΣΔ χώρες) συστήματος που είναι στην ιδια λογική με πριν από μισό αιώνα και την άμεση ανόθωση ενός νέου και σύγχρονου.(Από έναν προσφάτως αποφοιτήσαντα από την β'βάμθια εκπαίδευση αν κάτι τέτοιο έχει σημασία -αν και εμείς δεν το αντιλαμβανόμαστε έτσι αλλά απλώς διαχωριζόμαστε σε "αυτούς που θα δώσουν" και σε "αυτούς που έδωσαν")
Μάλλον πήραμε την απάντηση για το επίπεδο γνώσεων των μαθητών της 1ης Λυκείου και επίσης γιατί πατώνουν οι μισοί μόλις μπουνε στα πανεπιστήμια.