27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν;

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter
13

 

1. Ένα από τα δύο παιδιά κρατάει στα χέρια του κάτι που στην Αμερική απαγορεύτηκε για να το προστατεύσει. Μπορείτε να μαντέψετε ποιο από τα δύο;

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

2. Λιγότερο χαρτί, περισσότερος πλανήτης

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

3. 46 μέρες στο νοσοκομείο

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

4. Η βία της οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

5. Όλοι είμαστε εν δυνάμει θύματα

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

6. Aυτό που βλέπουν οι άλλοι όταν καπνίζεις

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

7. To πλαστικό που σκοτώνει

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

8. Ποια εικόνα είναι πιο τρομαχτική;

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

9. Όταν το χρώμα του δέρματος καθορίζει το μέλλον

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

10. To ίδιο ζώο, διαφορετικός ιδιοκτήτης

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

11. Σουβενίρ από εξωτικά ζώα

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

12. Tα like δεν προσφέρουν καμία βοήθεια

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

 

13. Πριν να είναι πολύ αργά

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

14. Mη μιλάτε στον οδηγό

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

15. Δεν είστε σκίτσα

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

16. To κάπνισμα προκαλεί πρόωρο γήρανση

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

17. Όταν ο κυνηγός κρύβεται καλά

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

18. Kάθε λεπτό που περνάει, ένα είδος εξαφανίζεται

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

19. Όταν τρως τόνο, σκέψου αρκούδες Πάντα

 

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

20. What goes around comes around στο πιάτο σου

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

21. Aν δεν το μαζέψεις εσύ, θα το κάνει αυτός που δεν πρέπει

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

22. H λογοκρισία μεταφέρει την ιστορία λάθος

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

23. Tελικά πώς βλέπουμε τις γυναίκες;

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

24. Η νύστα είναι πάντα πιο δυνατή από σένα

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

25. Πόσο δύσκολο είναι δώσεις φαγητό σε κάποιον που πεινάει;

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

26. Tα παραμελημένα παιδιά γίνονται αόρατα

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

27. Mπορεί να μην συμβαίνει εδώ, αλλά συμβαίνει τώρα

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

Design
13

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

ADM 2025: The Urban Issue / Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

Ιδέες που ζυμώνονταν αργά εδώ και μερικά χρόνια στον χώρο της εσωτερικής διακόσμησης ωρίμασαν και μας αποκαλύφθηκαν στις αρχές του 2025, ως οδηγός για τους χώρους στους οποίους θα κατοικήσουμε στο μέλλον.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Οbjects of Common Interest: «Θέλουμε να σου κεντρίσουμε το ενδιαφέρον και να κινητοποιήσουμε ένα συναίσθημα»

ADM 2025: The Urban Issue / Κίνηση, ελευθερία, ρευστή ταυτότητα: Το design των Οbjects of Common Interest

Οι αρχιτέκτονες και σχεδιαστές Ελένη Πεταλωτή και Λεωνίδας Τραμπούκης τρέχουν ένα από τα πιο design studios της Ελλάδας. Πώς σκέφτονται και πώς σχεδιάζουν τα φημισμένα projects τους, όπως την εγκατάσταση εικαστικού φωτισμού που λατρεύουμε στην είσοδο της Πειραιώς 260;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Φασιανός στο Svenskt Tenn: Πώς βρέθηκε ο Έλληνας ζωγράφος στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Design / Πώς βρέθηκε ο Φασιανός στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Μια αναπάντεχη πρόταση κατέληξε σε μια έκθεση στο Svenskt Tenn, τον «βασιλιά» του Σκανδιναβικού design, που τιμά τον σπουδαίο Έλληνα καλλιτέχνη. Εκεί, κάτω από την ίδια στέγη, τα έργα του συνομιλούν με αυτά του Γιόζεφ Φρανκ, υμνώντας τη χαρά της ζωής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

ADM 2025: The Urban Issue / Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

Το εμφανές σκυρόδεμα και οι γκρι τόνοι επανέρχονται στον αθηναϊκό αστικό ιστό, μεταφέροντας μαζί τους ένα φορτίο αισθητικής ιστορίας, κοινωνικών μετατοπίσεων και ψηφιακής επιρροής. Από τον μπρουταλισμό στην εποχή των hashtags, πότε η χρήση του γκρι είναι ζήτημα λειτουργίας, πότε συνήθειας και πότε συνειδητής εικόνας για το τι σημαίνει σύγχρονο;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

ADM 2025: The Urban Issue / Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

Μπορούμε να δούμε την Αθήνα ως ένα δίκτυο με «πάρκα», συνεπή όμως απέναντι στη φύση και στην ουσία της πόλης; Πολύ περισσότερο από ένα βιβλίο, το «Για το “αττικό τοπίο” σήμερα» του Δημήτρη Φιλιππίδη είναι μια πηγή έμπνευσης που μας δίνει μια άλλη οπτική για την πόλη και το πράσινό της.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

ADM 2025: The Urban Issue / Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

Με σεβασμό στον χαρακτήρα του κάθε τόπου και μακριά από την τυποποίηση, το γραφείο gnb architects προτείνει συνθέσεις που ισορροπούν ανάμεσα στη μορφολογική καθαρότητα, τη λειτουργική πληρότητα και την κατασκευαστική ακρίβεια. Η διαρκής αναζήτηση για μια νέα, αυθεντική αφήγηση καθιστά το έργο τους σύγχρονο και βαθιά συνδεδεμένο με τον άνθρωπο και το περιβάλλον.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR
«Η Σταδίου χρειάζεται την αναγέννηση»

ADM 2025: The Urban Issue / «Η Σταδίου χρειάζεται την αναγέννηση»

Καθώς η Στοά Αρσακείου αναδύεται ξανά μετά από χρόνια εγκατάλειψης, ο Θωμάς Αμαργιανός, principal architect του γραφείου BETAPLAN, εξηγεί πώς εντάσσεται αυτό το έργο αποκατάστασης σε μια ευρύτερη συζήτηση για το μέλλον του ιστορικού κέντρου της πόλης.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ

σχόλια

5 σχόλια
Οι περισσότερες είναι πολύ ωραίες, αλλά είπαμε πια με την υπερβολή...Δεν νομίζω ότι όποιος κάνει like έχει την ψευθαίσθηση ότι βοηθά στο να λυθεί κάποιο πρόβλημα, και τί συναισθηματικός εκβιασμός είναι και αυτός με τις αρκούδες πάντα (και το λέω εγώ, που δεν τρώω τόνο)....Με την ίδια έννοια βάλτε και μία διαφήμιση με παγώνια στη θέση κοτόπουλων, και δείξτε τί συμβαίνει στα πτηνοτροφεία. Για να μην σχολιάσω το χουφτο-smartphone, που τί μήνυμα υποτείθεται ότι δίνει; Μπράβο, γονείς, παρανοήστε κι άλλο, συνεχίστε να έχετε φοβία με την τεχνολογία; Οι αντικαπνιστικές διαφημίσεις είναι απλά τόσο κακόγουστες, και υπερβολικές που περισσότερο πεθαίνεις, ενώ αν θες να μην ξοδεύουν χαρτί στην τουαλέτα σου, βάλε πετσέτες μιας χρήσης. Ή, τύπωσε και την ίδια αφίσα και επάνω στο χαρτί υγείας, με τον πλανήτη να εξαφανίζεται λίγο λίγο ενώ χέζεις...(πόσο αλήθεια)! Ναι, ο ανεπτυγμένος κόσμος έχει πολλά στραβά, αλλά λίγο κράτει με την επιλεκτική συναισθηματικότητα και την εμπορευματοποίηση των ενοχών μας...
Δεν μπορώ να συμφωνήσω για όλα τα λεγόμενα σου αγαπητή Τσούχτρα, αλλά σίγουρα με το μεγαλύτερο μέρος του σχολίου σου. Το μέτρο είναι κάπου στη μέση τελικά...! :)
σχετικά με το χουφτο-smartphone- ο ψηφιακός αναλφαβητισμός που υπάρχει και η άγνοια κινδύνου από γονείς και παιδιά είναι τεράστια. Σε όποιον προκαλέσει φοβίες, καλά να πάθει. Αν έστω και ένας ενδιαφερθεί να ψάξει τι θέλει να πει ο ποιητής, και τι μπορεί να κάνει για αυτό τότε η καμπάνια είναι πετυχήμένη
Αν εννοείς τη φωτό με το σούσι, έχει να κάνει με την προστασία της θάλασσας. Αντί για φύκια, το σούσι περιβάλλεται από κομμάτια πλαστικών σακούλων κλπ - αν δεις το caption της εικόνας λέει "keep the seas clean".
To sushi είναι τυλιγμένο σε πλαστική σακούλα, όχι φύκη. Τα σκουπίδια-απόβλητα καταλήγουν σε ακτές, πελάγη, ωκανούς μέχρι και πίσω σε μας, στο πιάτο μας. Σκέψου πχ βαρέα μέταλλα που ανιχνεύονται σε ψάρια, ραδιενεργά ισότοπα κτλ
"It never ceases to amaze me which species get picked for special attention. The reasons are easy enough to understand; either they are magnificent, attractive, cuddly, intelligent, or perhaps have some form of cultural significance as a national symbol. The giant Panda and Polar Bear are classic examples of this phenomenon of bias towards saving species that seem ready-made for conservation campaigns on account of their being so photogenic."Ο τονος ειναι εξαιρετικα απειλουμενο ειδος. Αυτος που εχει φτιαξει την εικονα προσπαθει να σε σε αποτρεψει απο το να φας τονο γιατι η εικονα της πλαστικης σακουλας ειναι απωθητικη, οπως στην φωτογραφια πιο πανω. Ή, αμα σκεφτεις οτι αυτο που ψαρευουν δεν ειναι ενα οποιοδηποτε νοστιμο και λιγουρευτο ψαρι αλλα ενα χνουδοτο, γλυκουτσικο αρκουδακι παντα, τοτε ισως να μη το φας.
είναι στο concept της επόμενης φωτογραφίας (20) : όσο μολύνεται το περιβάλλον γύρω σου (και συγκεκριμένα οι θάλασσες) μην περιμένεις πως αυτά που τρως θα είναι καθαρά και αμόλυντα.