27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν;

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter
13

 

1. Ένα από τα δύο παιδιά κρατάει στα χέρια του κάτι που στην Αμερική απαγορεύτηκε για να το προστατεύσει. Μπορείτε να μαντέψετε ποιο από τα δύο;

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

2. Λιγότερο χαρτί, περισσότερος πλανήτης

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

3. 46 μέρες στο νοσοκομείο

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

4. Η βία της οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

5. Όλοι είμαστε εν δυνάμει θύματα

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

6. Aυτό που βλέπουν οι άλλοι όταν καπνίζεις

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

7. To πλαστικό που σκοτώνει

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

8. Ποια εικόνα είναι πιο τρομαχτική;

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

9. Όταν το χρώμα του δέρματος καθορίζει το μέλλον

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

10. To ίδιο ζώο, διαφορετικός ιδιοκτήτης

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

11. Σουβενίρ από εξωτικά ζώα

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

12. Tα like δεν προσφέρουν καμία βοήθεια

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

 

13. Πριν να είναι πολύ αργά

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

14. Mη μιλάτε στον οδηγό

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

15. Δεν είστε σκίτσα

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

16. To κάπνισμα προκαλεί πρόωρο γήρανση

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

17. Όταν ο κυνηγός κρύβεται καλά

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

18. Kάθε λεπτό που περνάει, ένα είδος εξαφανίζεται

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

19. Όταν τρως τόνο, σκέψου αρκούδες Πάντα

 

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

20. What goes around comes around στο πιάτο σου

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

21. Aν δεν το μαζέψεις εσύ, θα το κάνει αυτός που δεν πρέπει

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

22. H λογοκρισία μεταφέρει την ιστορία λάθος

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

23. Tελικά πώς βλέπουμε τις γυναίκες;

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

24. Η νύστα είναι πάντα πιο δυνατή από σένα

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

25. Πόσο δύσκολο είναι δώσεις φαγητό σε κάποιον που πεινάει;

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

26. Tα παραμελημένα παιδιά γίνονται αόρατα

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

27. Mπορεί να μην συμβαίνει εδώ, αλλά συμβαίνει τώρα

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

Design
13

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Hôtel de la Marine, ένα μουσείο για το lifestyle στο Παρίσι του 18ου αιώνα

Design / Hôtel de la Marine, ένα μουσείο για το lifestyle στο Παρίσι του 18ου αιώνα

Το hotspot της γαλλικής αριστοκρατίας των δεκαετιών πριν από τη Γαλλική Επανάσταση ζωντανεύει έναν τρόπο ζωής υψηλής τέχνης και μια καθημερινότητα γεμάτη ακραία εξωπραγματική πολυτέλεια. Τώρα είναι και πάλι ανοιχτό για το κοινό. 
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα διαμέρισμα με ανθρώπινη υπόσταση

Interiors / Ένα διαμέρισμα με ανθρώπινη υπόσταση στο Παγκράτι

Ο φωτογράφος μόδας Θανάσης Κρίκης ζει σε ένα διαμέρισμα που το αισθάνεται σαν προέκταση του εαυτού του. Σε αυτό κυριαρχούν οι φωτογραφίες μόδας, τα ζωγραφικά του έργα και τα design έπιπλα, μα, πάνω απ’ όλα, η ικανότητά του να τα συνθέτει όλα αυτά και να δημιουργεί ένα καλαίσθητο σύμπαν.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Πώς είναι να ζεις μέσα σε ένα dream house

Design / Πώς είναι να ζεις μέσα σε ένα σπίτι σαν γκαλερί γλυπτών

Η Τζούλη Αγοράκη επισκέπτεται ένα αθηναϊκό σπίτι γεμάτο με έργα Ελλήνων γλυπτών, που όλα του τα πράγματα μένουν πάντα στη θέση τους, και μιλά με τον αρχιτέκτονα ιδιοκτήτη που δεν συνηθίζει να σχεδιάζει σπίτια γιατί «αισθανόταν ότι θα έπρεπε να κάνει και τον διαπραγματευτή της οικογένειας»
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Crini & Sophia: Εκεί που η art de la table συναντά τα έργα καταξιωμένων σύγχρονων καλλιτεχνών 

Design / Crini & Sophia: Εκεί που η art de la table συναντά τα έργα καταξιωμένων σύγχρονων καλλιτεχνών 

Σε μια υπερυψωμένη βιτρίνα στο Κολωνάκι συναντάμε μια σειρά από έργα τριών καλλιτεχνών οι οποίοι δεν είχαν μιλήσει μεταξύ τους πριν τελειώσει το κατάστημα, που απ’ έξω δεν μαρτυρά τι ακριβώς κρύβει μέσα του. 
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Η χρυσή σχεδιάστρια που μάγεψε το Χόλιγουντ

Design / Συνεργάτις του Ντε Κίρικο. Κολλητή του Νουρέγιεφ. Επίσκεψη στο απίθανο σπίτι της εικαστικού Lisa Sotilis

Η Τζούλη Αγοράκη επισκέπτεται το σπίτι της εικαστικού Lisa Sotilis, που ήταν στενή φίλη του Ιόλα, συνεργάτιδα του Ντε Κίρικο και κολλητή φίλη του Νουρέγιεφ. Και εντυπωσιάζεται με την κινηματογραφική της ζωή.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Kyr Lakis: Ένα νέο αθηναϊκό brand αναβιώνει την τέχνη των ηπειρώτικων σταμπωτών

Design / Kyr Lakis: Ένα νέο αθηναϊκό brand αναβιώνει την τέχνη των ηπειρώτικων σταμπωτών

Ένα νέο concept store εμφανίστηκε στα Εξάρχεια από τη γλύπτρια Αντιγόνη MacLellan και τον designer Χαρίλαο Κουρτίνο Πάλλα, το Αphilo, που συγκεντρώνει τη δουλειά πολλών ντόπιων artisans. Εκεί βρίσκουμε και τα χρηστικά αντικείμενα του brand τους, Kyr Lakis, που αξιοποιεί τα σχέδια από ξυλόγλυπτες μήτρες οι οποίες άντεξαν στον χρόνο, όπως μια γοργόνα που μετρά εκατό χρόνια ζωής.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Mέσα στο boho διαμέρισμα της σχεδιάστριας Σήλιας Δραγούνη

Design / Mέσα στο boho διαμέρισμα της σχεδιάστριας Σήλιας Δραγούνη

Ένα σταντ με ρούχα δίπλα στην τραπεζαρία, μια σανίδα του skate στη μέση του καθιστικού, το πιο ιδιαίτερο πλακάκι που έχει μπει ποτέ σε τζάκι. Το διαμέρισμα της σχεδιάστριας στην Κηφισιά είναι μποέμ και boho, σαν την ίδια.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Έλενα Ναβροζίδου: Νομίζω πως η πολιτική τους ορθότητα είναι μια εισβολή ασκήμιας

Design / Έλενα Ναβροζίδου: «Λογοκρίθηκαν πολλές από τις εικόνες μου, γιατί φαινόταν λίγο στήθος»

Η ξεχωριστή εικαστική καλλιτέχνις και δημιουργός της θρυλικής Λουντμίλα, της ηρωίδας κόμικς που ζούσε σουρεαλιστικές ερωτικές ιστορίες στο «Παρά Πέντε» και στη «Βαβέλ», μας ανοίγει το ειδωλολατρικό, πληθωρικό σπίτι της και μας δείχνει τη δική της Παραμυθία.
M. HULOT
Deplot Architects: Προσδίδοντας υπεραξία με την αρχιτεκτονική σε μη αναμενόμενες τοποθεσίες

Design / Deplot Architects: Προσδίδοντας υπεραξία με την αρχιτεκτονική σε μη αναμενόμενες τοποθεσίες

Η αυθεντικότητα είναι ο πυρήνας της κουλτούρας των Deplot. Δημιουργώντας αξία μέσα από το design σε μη αναμενόμενες τοποθεσίες, διατηρούν τις ρίζες τους στην αυθεντική αισθητική και κουλτούρα της Μεσογείου, ενσωματώνοντας σύγχρονα στοιχεία που παραμένουν πιστά στην αυθεντική ουσία της περιοχής.
ΘΑΝΑΣΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ
Αντώνης Βαβαγιάννης: Ο κομίστας πίσω από τα «Κουραφέλκυθρα», που δεν είναι καν λέξη

Οι Αθηναίοι / Κουραφέλκυθρος: «Αν δεν σε μισήσουν οι φασίστες, τι κάνεις σε αυτήν τη ζωή;»

Ο Αντώνης Βαβαγιάννης, ο κομίστας πίσω από τα «Κουραφέλκυθρα», που κάποτε τα είχαν απορρίψει όλα τα έντυπα ενώ τώρα έγιναν ταινία στο Cinobo, λαμβάνει για τα πολιτικά του σκίτσα μηνύματα σύμφωνα με τα οποία κάθε εβδομάδα τα παίρνει από άλλο κόμμα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ

σχόλια

5 σχόλια
Οι περισσότερες είναι πολύ ωραίες, αλλά είπαμε πια με την υπερβολή...Δεν νομίζω ότι όποιος κάνει like έχει την ψευθαίσθηση ότι βοηθά στο να λυθεί κάποιο πρόβλημα, και τί συναισθηματικός εκβιασμός είναι και αυτός με τις αρκούδες πάντα (και το λέω εγώ, που δεν τρώω τόνο)....Με την ίδια έννοια βάλτε και μία διαφήμιση με παγώνια στη θέση κοτόπουλων, και δείξτε τί συμβαίνει στα πτηνοτροφεία. Για να μην σχολιάσω το χουφτο-smartphone, που τί μήνυμα υποτείθεται ότι δίνει; Μπράβο, γονείς, παρανοήστε κι άλλο, συνεχίστε να έχετε φοβία με την τεχνολογία; Οι αντικαπνιστικές διαφημίσεις είναι απλά τόσο κακόγουστες, και υπερβολικές που περισσότερο πεθαίνεις, ενώ αν θες να μην ξοδεύουν χαρτί στην τουαλέτα σου, βάλε πετσέτες μιας χρήσης. Ή, τύπωσε και την ίδια αφίσα και επάνω στο χαρτί υγείας, με τον πλανήτη να εξαφανίζεται λίγο λίγο ενώ χέζεις...(πόσο αλήθεια)! Ναι, ο ανεπτυγμένος κόσμος έχει πολλά στραβά, αλλά λίγο κράτει με την επιλεκτική συναισθηματικότητα και την εμπορευματοποίηση των ενοχών μας...
Δεν μπορώ να συμφωνήσω για όλα τα λεγόμενα σου αγαπητή Τσούχτρα, αλλά σίγουρα με το μεγαλύτερο μέρος του σχολίου σου. Το μέτρο είναι κάπου στη μέση τελικά...! :)
σχετικά με το χουφτο-smartphone- ο ψηφιακός αναλφαβητισμός που υπάρχει και η άγνοια κινδύνου από γονείς και παιδιά είναι τεράστια. Σε όποιον προκαλέσει φοβίες, καλά να πάθει. Αν έστω και ένας ενδιαφερθεί να ψάξει τι θέλει να πει ο ποιητής, και τι μπορεί να κάνει για αυτό τότε η καμπάνια είναι πετυχήμένη
Αν εννοείς τη φωτό με το σούσι, έχει να κάνει με την προστασία της θάλασσας. Αντί για φύκια, το σούσι περιβάλλεται από κομμάτια πλαστικών σακούλων κλπ - αν δεις το caption της εικόνας λέει "keep the seas clean".
To sushi είναι τυλιγμένο σε πλαστική σακούλα, όχι φύκη. Τα σκουπίδια-απόβλητα καταλήγουν σε ακτές, πελάγη, ωκανούς μέχρι και πίσω σε μας, στο πιάτο μας. Σκέψου πχ βαρέα μέταλλα που ανιχνεύονται σε ψάρια, ραδιενεργά ισότοπα κτλ
"It never ceases to amaze me which species get picked for special attention. The reasons are easy enough to understand; either they are magnificent, attractive, cuddly, intelligent, or perhaps have some form of cultural significance as a national symbol. The giant Panda and Polar Bear are classic examples of this phenomenon of bias towards saving species that seem ready-made for conservation campaigns on account of their being so photogenic."Ο τονος ειναι εξαιρετικα απειλουμενο ειδος. Αυτος που εχει φτιαξει την εικονα προσπαθει να σε σε αποτρεψει απο το να φας τονο γιατι η εικονα της πλαστικης σακουλας ειναι απωθητικη, οπως στην φωτογραφια πιο πανω. Ή, αμα σκεφτεις οτι αυτο που ψαρευουν δεν ειναι ενα οποιοδηποτε νοστιμο και λιγουρευτο ψαρι αλλα ενα χνουδοτο, γλυκουτσικο αρκουδακι παντα, τοτε ισως να μη το φας.
είναι στο concept της επόμενης φωτογραφίας (20) : όσο μολύνεται το περιβάλλον γύρω σου (και συγκεκριμένα οι θάλασσες) μην περιμένεις πως αυτά που τρως θα είναι καθαρά και αμόλυντα.