Aυτοί είναι οι 10 μεγαλύτεροι Έλληνες εφοπλιστές

Aυτοί είναι οι 10 μεγαλύτεροι Έλληνες εφοπλιστές Facebook Twitter
8

Aυτοί είναι οι 10 μεγαλύτεροι Έλληνες εφοπλιστές Facebook Twitter

 

Η είδηση την περασμένη εβδομάδα επιβεβαίωνε την ηγετική θέση της ελληνόκτητης ναυτιλίας στον κόσμο αφού κατέχει την πρώτη θέση με 4.894 πλοία, 168.922.455 gt και 291.735.318 dwt, αφήνοντας στη δεύτερη θέση τους Ιάπωνες και στην Τρίτη την Κίνα. Σύμφωνα με δηλώσεις του προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών σε γαλλική εφημερίδα, Έλληνες κατέχουν το 16,25% του παγκόσμιου στόλου και σχεδόν το 40% του ευρωπαϊκού.

Τα Νέα σήμερα δημοσιεύουν τη δεκάδα των μεγαλύτερων Ελλήνων εφοπλιστών που σύμφωνα με την εφημερίδα είναι:

  1. Ο Γιάννης Αγγελικούσης των εταιρειών Anangel, Maran Tankers, Maran Gas με 94 πλοία χωρητικότητας 18,3 εκατ. τόνων. Προχώρησε σε παραγγελία 18 πλοίων μεταφοράς LNG (υγροποιημένου φυσικού αερίου)
  2. Ο Γιώργος Οικονόμου των εταιρειών Cardiff kai Dryships με 104 πλοία χωρητικότητας 12,6 εκατ. τόνων. Προχώρησε σε παραγγελία 4 πλοίων και 2 πλατφορμών εξόρυξης πετρελαίου
  3. Γιώργος Προκοπίου των εταιρειών Dynacom και Dynagas με 91 πλοία χωρητικότητας 12,5 εκατ. τόνων. Προχώρησε σε παραγγελία 6 πλοίων
  4. Αγγελική Φράγκου της εταιρείας Navios με 104 πλοία χωρητικότητας 10,4 εκατ. τόνων. Προχώρησε σε παραγγελία 5 πλοίων
  5. Πήτερ Λιβανός των εταιρειών Euronar και Gaslg LNG με 68 πλοία χωρητικότητας 10,3 εκατ. τόνων. Προχώρησε σε παραγγελία 4 δεξαμενόπλοιων και 7 LNG (υγροποιημένου φυσικού αερίου)
  6. Νίκος Τσάκος της εταιρείας TEN με 67 πλοία χωρητικότητας 6,2 εκατ. Τόνων.
  7. Βαγγέλης Μαρινάκης της εταιρείας Capital Ship Managment με 37 πλοία χωρητικότητας 3,3 εκατ. τόνων.
  8. Θεόδωρος Βενιάμης της εταιρείας Golden Union με 27 πλοία χωρητικότητας 3,2 εκατ. Τόνων.
  9. Χάρης Βαφειάς της εταιρείας Vafias Group με 61 πλοία χωρητικότητας 2,1 εκατ. τόνων.
  10. Πάρης Δράγνης των εταιρειών Goldenport και Ocean gold με 30 πλοία χωρητικότητας 1,5 εκατ. τόνων.
8

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το αναποτελεσματικό Ελληνικό κράτος και οι ορατοί κίνδυνοι

LiFO politics / Το αναποτελεσματικό ελληνικό κράτος και οι ορατοί κίνδυνοι

«Ο κίνδυνος σήμερα δεν είναι η χρεοκοπία αλλά μια στασιμοκατάσταση, στην οποία η χώρα δεν θα αναπτύσσεται, και ένα μέρος της κοινωνίας αυτό το βιώνει ήδη»: Ο διευθυντής του BusinessDaily.gr Γιάννης Παπαδογιάννης μιλά στη Βασιλική Σιούτη και επισημαίνει ότι η χώρα απορροφά επιδοτήσεις, αλλά όχι δημιουργικά.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Voucher 750 ευρώ για εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα – Ανοίγουν οι αιτήσεις, όλα όσα πρέπει να ξέρετε

Οικονομία / Voucher 750 ευρώ για εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα – Ανοίγουν οι αιτήσεις, όλα όσα πρέπει να ξέρετε

Ξεκινά αύριο η διαδικασία υποβολής αιτήσεων για το νέο επιδοτούμενο πρόγραμμα κατάρτισης της ΔΥΠΑ – Ποιες δεξιότητες καλύπτει, ποιοι είναι δικαιούχοι και πώς θα διασφαλίσετε τη συμμετοχή σας
LIFO NEWSROOM
Έρχονται νέοι ευρωπαϊκοί πόροι ύψους €8 δισ. για έργα σε ενέργεια, στέγαση και συγκοινωνίες

Οικονομία / Έρχονται νέοι ευρωπαϊκοί πόροι ύψους €8 δισ. για έργα σε ενέργεια, στέγαση και συγκοινωνίες

Από το 2026 έως το 2032, θα ενισχυθούν δράσεις για την ενεργειακή αναβάθμιση κατοικιών, τη φοιτητική στέγαση, τις συγκοινωνίες, την προστασία του περιβάλλοντος, αλλά και τη στήριξη ευάλωτων νοικοκυριών και μικρών επιχειρήσεων
LIFO NEWSROOM
Το μεγάλο στοίχημα της ΑΑΔΕ: Ενιαίοι έλεγχοι, ψηφιακή εποπτεία και νέος ρόλος στις αγροτικές ενισχύσεις

Οικονομία / Το μεγάλο στοίχημα της ΑΑΔΕ: Ενιαίοι έλεγχοι, ψηφιακή εποπτεία και νέος ρόλος στις αγροτικές ενισχύσεις

Η νέα φάση για την ΑΑΔΕ αναμένεται να τεθεί σταδιακά σε εφαρμογή από το β΄ εξάμηνο του 2025, με χρονικό ορίζοντα πλήρους ενσωμάτωσης εντός 18-24 μηνών
LIFO NEWSROOM

σχόλια

7 σχόλια