Το πτώμα ενός ανθρώπου κρεμόταν επί χρόνια από διαφημιστική πινακίδα

Το πτώμα ενός ανθρώπου κρεμόταν επί χρόνια από διαφημιστική πινακίδα Facebook Twitter
13

Ένα απίστευτο περιστατικό έγινε γνωστό όταν εργάτες πήγαν να επισκευάσουν διαφημιστική πινακίδα σε αυτοκινητόδρομο στην πόλη Dongyang της Κίνας.

Οι εργάτες ανακάλυψαν ότι ένα πτώμα κρεμόταν από την πινακίδα εδώ και χρόνια, ορατό από τους χιλιάδες οδηγούς που περνούσαν καθημερινά από μπροστά του.

«Πρέπει να το έχουν δει αρκετοί άνθρωποι, που κινούνταν στον αυτοκινητόδρομο τόσα χρόνια. Υποθέτουμε ότι κανείς δεν αντιλήφθηκε ότι η μάζα που κρεμόταν από την πινακίδα ήταν ένα πραγματικό πτώμα, και πως πίστεψαν ότι ήταν κάποιο διαφημιστικό κόλπο» ανέφερε ο εκπρόσωπος της αστυνομίας, όπως διαβάζουμε στο newsbeast.

Οι ειδικοί εκτιμούν ότι πρόκειται για αυτοκτονία, αλλά δεν είναι σε θέση να δώσουν περισσότερες λεπτομέρειες καθώς με τον καιρό που έχει περάσει και τις συνθήκες που επικρατούσαν στο σημείο, το πτώμα έχει μουμιοποιηθεί.

13

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στη Βουδαπέστη, το Pride επιστρέφει μετά τον Όρμπαν αλλά ο φόβος δεν έφυγε ακόμα

Διεθνή / Στη Βουδαπέστη, το Pride επιστρέφει μετά τον Όρμπαν αλλά ο φόβος δεν έφυγε ακόμα

Το πρώτο Budapest Pride μετά την πτώση του Βίκτορ Όρμπαν δεν είναι ακόμη γιορτή νίκης. Η queer κοινότητα της Ουγγαρίας επιστρέφει στους δρόμους με ελπίδα, αλλά και με τους νόμους της προηγούμενης 16ετίας ακόμη ζωντανούς.
THE LIFO TEAM
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ ΣΥΝΟΔΟΙ ΚΟΡΥΦΗΣ INFLUENCERS

Διεθνή / Politico: Η Ευρωπαϊκή Ένωση καλεί influencers να καλύπτουν τις συνόδους κορυφής της

Οι δημιουργοί περιεχομένου θα προσκαλούνται σε κορυφαίες συναντήσεις της ΕΕ, υπό την προϋπόθεση όμως ότι θα σέβονται τις αξίες της Ένωσης και δεν θα επιδιώκουν να ασκήσουν πολιτική
THE LIFO TEAM

σχόλια

3 σχόλια
Δεν θέλω να σας στεναχωρήσω, αλλά οι Κινέζοι θεωρούνται απτούς πιο ευγενικούς ανθρώπους του πλανήτη και μια επίσκεψη στην χώρα αυτή θα σας το επιβεβαιώσει. Τι χαζά γράφετε; Στερεότυπα τύπου μεσαίωνα; Η πράξη του ενός αντικατοπτρίζει ενάμιση δις ; Και σχολιάζουν ποιοι; Οι Έλληνες; Του τρομερού iq και κοινωνικής ευημερίας για τα οποία θυμιζόμαστε.
Το θέμα είναι γιατί να μπεις στον κόπο να θάψεις έναν ολόκληρο λαό και μάλιστα με τόσο ότι να 'ναι τρόπο. Μένω Σουηδία και όποιον Κινέζο έχω γνωρίσει μέχρι τώρα (έχω γνωρίσεις μπόλικους) μου έχει κάνει πολύ καλή εντύπωση. Πολύ ευγενικοί, κοινωνικοί, έξυπνοι με χιούμορ. Και πάλι δεν θα έβγαινα να πω ότι όλοι οι Κινέζοι είναι έτσι γιατί παντού υπάρχουνε άνθρωποι όλων των ειδών. Γιατί λοιπόν να βγει κάποιος και να θάψει έναν ολόκληρο λαό ακόμα και αν κάποτε συνάντησε έναν σκάρτο ή αν δεν του πάνε σαν νοοτροπία. χμμμμ;