Μία καταπληκτική αφίσα για την καταπολέμηση της παιδικής παχυσαρκίας

Μία καταπληκτική αφίσα για την καταπολέμηση της παιδικής παχυσαρκίας Facebook Twitter
6

[ Από την Άλκηστη Γεωργίου ]

 

 Ο Γάλλος καλλιτέχνης David Lesage δημιούργησε μία δυνατή εικόνα με αφορμή το ολοένα και αυξανόμενο ποσοστό της παιδικής παχυσαρκίας στη χώρα του.

 

Η αφίσα κυκλοφορεί τον τελευταίο καιρό online ως "καμπάνια του γαλλικού Υπουργείου Υγείας", πράγμα που δεν ισχύει, μιας που πρόκειται για ένα καλλιτεχνικό σχόλιο.

 

Δεν θα ήταν κακή ιδέα ωστόσο...

 

Μία καταπληκτική αφίσα για την καταπολέμηση της παιδικής παχυσαρκίας Facebook Twitter

 

[ via ]

 

Design
6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Gustaf Westman σχεδιάζει viral αντικείμενα που φτάνουν την ντοπαμίνη στα ύψη

Design / Ο Gustaf Westman σχεδιάζει viral αντικείμενα που φτάνουν την ντοπαμίνη στα ύψη

Πιάτα, φλιτζάνια, βάζα και λάμπες που σε κάνουν να θες να τους τραπεζώσεις όλους. Έντονα, χαριτωμένα, λαχταριστά αντικείμενα που μετατρέπουν το τραπέζι σου σε μια ολοκληρωμένη εμπειρία ευτυχίας.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Δημήτρης Αντωνακάκης: «Η Αθήνα χρειάζεται γενναίες αποφάσεις»

Οι Αθηναίοι / Δημήτρης Αντωνακάκης: «Η Αθήνα χρειάζεται γενναίες αποφάσεις»

Ως παιδί, σχεδίαζε δρόμους στην άμμο. Αργότερα, υπερασπίστηκε την αρχιτεκτονική ως τέχνη ζωής. Με τη σύντροφο και συνεργάτιδά του Σουζάνα έζησαν μια ζωή όπου το «εγώ» έγινε «εμείς», μέχρι την απώλειά της που τον σημάδεψε βαθιά. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Mattias Adolfsson: «Η έμπνευση με χτυπάει σαν κεραυνός, από το πουθενά»

Design / Mattias Adolfsson: Μιλώντας με έναν κορυφαίο εικονογράφο της εποχής

Δυο-τρεις κουβέντες με τον διακεκριμένο Σουηδό γραφίστα και εικονογράφο, έναν από τους «υψηλούς προσκεκλημένους» του φετινού 7ου LAComicsFestival, που θα γίνει στη Λάρισα από τις 5 ως τις 7 Σεπτεμβρίου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

ADM 2025: The Urban Issue / Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

Ιδέες που ζυμώνονταν αργά εδώ και μερικά χρόνια στον χώρο της εσωτερικής διακόσμησης ωρίμασαν και μας αποκαλύφθηκαν στις αρχές του 2025, ως οδηγός για τους χώρους στους οποίους θα κατοικήσουμε στο μέλλον.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Οbjects of Common Interest: «Θέλουμε να σου κεντρίσουμε το ενδιαφέρον και να κινητοποιήσουμε ένα συναίσθημα»

ADM 2025: The Urban Issue / Κίνηση, ελευθερία, ρευστή ταυτότητα: Το design των Οbjects of Common Interest

Οι αρχιτέκτονες και σχεδιαστές Ελένη Πεταλωτή και Λεωνίδας Τραμπούκης τρέχουν ένα από τα πιο design studios της Ελλάδας. Πώς σκέφτονται και πώς σχεδιάζουν τα φημισμένα projects τους, όπως την εγκατάσταση εικαστικού φωτισμού που λατρεύουμε στην είσοδο της Πειραιώς 260;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Φασιανός στο Svenskt Tenn: Πώς βρέθηκε ο Έλληνας ζωγράφος στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Design / Πώς βρέθηκε ο Φασιανός στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Μια αναπάντεχη πρόταση κατέληξε σε μια έκθεση στο Svenskt Tenn, τον «βασιλιά» του Σκανδιναβικού design, που τιμά τον σπουδαίο Έλληνα καλλιτέχνη. Εκεί, κάτω από την ίδια στέγη, τα έργα του συνομιλούν με αυτά του Γιόζεφ Φρανκ, υμνώντας τη χαρά της ζωής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ

σχόλια

4 σχόλια
Η αφίσα βρίθει σημειολογικών αστοχιών (στην καλύτερη, και ηλιθιότητας στη χειρότερη). 1ον: Ενοχοποιεί την ευχαρίστηση από το φαγητό (το παγωτό εν προκειμένω) κάνοντας το συνειρμό πως όποιος τρώει παγωτά θα έχει πέντε προκοίλια άρα παγωτό=κακό, άρα ευχαρίστηση από το φαγητό=κακό. Αυτό, οδηγεί στο πλαίσιο της ευαίσθητης σε ερεθίσματα ψυχολογίας του παιδιού σε αυτοενοχοποίηση και άλλες συνέπειες όπως διατροφικές διαταραχές. 2ον, και στο ίδιο πλαίσιο με το παραπάνω, στοχοποιεί τα υπέρβαρα παιδιά, που ήδη νιώθουν χάλια, κάνοντάς τα να νιώθουν ακόμη πιο άσχημα για τον εαυτό τους. Ελλείψει σωστής ενημέρωσης και διατροφικής παιδείας αυτό μπορεί να έχει τραγικές συνέπειες -> χαμηλή αυτοεκτίμηση κλπ. Με λίγα λόγια απλά σοκάρει, χωρίς να προτείνει, χρησιμοποιώντας μια κιτς μιντιακή λογική. Η λύση είναι το μέτρο και η φυσική δραστηριότητα και όχι να κόψει τα παγωτά ο μπόμπιρας. Λάθος τακτική, λάθος μηνύματα.