Μία καταπληκτική αφίσα για την καταπολέμηση της παιδικής παχυσαρκίας

Μία καταπληκτική αφίσα για την καταπολέμηση της παιδικής παχυσαρκίας Facebook Twitter
6

[ Από την Άλκηστη Γεωργίου ]

 

 Ο Γάλλος καλλιτέχνης David Lesage δημιούργησε μία δυνατή εικόνα με αφορμή το ολοένα και αυξανόμενο ποσοστό της παιδικής παχυσαρκίας στη χώρα του.

 

Η αφίσα κυκλοφορεί τον τελευταίο καιρό online ως "καμπάνια του γαλλικού Υπουργείου Υγείας", πράγμα που δεν ισχύει, μιας που πρόκειται για ένα καλλιτεχνικό σχόλιο.

 

Δεν θα ήταν κακή ιδέα ωστόσο...

 

Μία καταπληκτική αφίσα για την καταπολέμηση της παιδικής παχυσαρκίας Facebook Twitter

 

[ via ]

 

Design
6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οbjects of Common Interest: «Θέλουμε να σου κεντρίσουμε το ενδιαφέρον και να κινητοποιήσουμε ένα συναίσθημα»

ADM 2025: The Urban Issue / Κίνηση, ελευθερία, ρευστή ταυτότητα: Το design των Οbjects of Common Interest

Οι αρχιτέκτονες και σχεδιαστές Ελένη Πεταλωτή και Λεωνίδας Τραμπούκης τρέχουν ένα από τα πιο design studios της Ελλάδας. Πώς σκέφτονται και πώς σχεδιάζουν τα φημισμένα projects τους, όπως την εγκατάσταση εικαστικού φωτισμού που λατρεύουμε στην είσοδο της Πειραιώς 260;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Φασιανός στο Svenskt Tenn: Πώς βρέθηκε ο Έλληνας ζωγράφος στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Design / Πώς βρέθηκε ο Φασιανός στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Μια αναπάντεχη πρόταση κατέληξε σε μια έκθεση στο Svenskt Tenn, τον «βασιλιά» του Σκανδιναβικού design, που τιμά τον σπουδαίο Έλληνα καλλιτέχνη. Εκεί, κάτω από την ίδια στέγη, τα έργα του συνομιλούν με αυτά του Γιόζεφ Φρανκ, υμνώντας τη χαρά της ζωής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

ADM 2025: The Urban Issue / Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

Το εμφανές σκυρόδεμα και οι γκρι τόνοι επανέρχονται στον αθηναϊκό αστικό ιστό, μεταφέροντας μαζί τους ένα φορτίο αισθητικής ιστορίας, κοινωνικών μετατοπίσεων και ψηφιακής επιρροής. Από τον μπρουταλισμό στην εποχή των hashtags, πότε η χρήση του γκρι είναι ζήτημα λειτουργίας, πότε συνήθειας και πότε συνειδητής εικόνας για το τι σημαίνει σύγχρονο;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

ADM 2025: The Urban Issue / Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

Μπορούμε να δούμε την Αθήνα ως ένα δίκτυο με «πάρκα», συνεπή όμως απέναντι στη φύση και στην ουσία της πόλης; Πολύ περισσότερο από ένα βιβλίο, το «Για το “αττικό τοπίο” σήμερα» του Δημήτρη Φιλιππίδη είναι μια πηγή έμπνευσης που μας δίνει μια άλλη οπτική για την πόλη και το πράσινό της.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

ADM 2025: The Urban Issue / Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

Με σεβασμό στον χαρακτήρα του κάθε τόπου και μακριά από την τυποποίηση, το γραφείο gnb architects προτείνει συνθέσεις που ισορροπούν ανάμεσα στη μορφολογική καθαρότητα, τη λειτουργική πληρότητα και την κατασκευαστική ακρίβεια. Η διαρκής αναζήτηση για μια νέα, αυθεντική αφήγηση καθιστά το έργο τους σύγχρονο και βαθιά συνδεδεμένο με τον άνθρωπο και το περιβάλλον.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR
«Η Σταδίου χρειάζεται την αναγέννηση»

ADM 2025: The Urban Issue / «Η Σταδίου χρειάζεται την αναγέννηση»

Καθώς η Στοά Αρσακείου αναδύεται ξανά μετά από χρόνια εγκατάλειψης, ο Θωμάς Αμαργιανός, principal architect του γραφείου BETAPLAN, εξηγεί πώς εντάσσεται αυτό το έργο αποκατάστασης σε μια ευρύτερη συζήτηση για το μέλλον του ιστορικού κέντρου της πόλης.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ

σχόλια

4 σχόλια
Η αφίσα βρίθει σημειολογικών αστοχιών (στην καλύτερη, και ηλιθιότητας στη χειρότερη). 1ον: Ενοχοποιεί την ευχαρίστηση από το φαγητό (το παγωτό εν προκειμένω) κάνοντας το συνειρμό πως όποιος τρώει παγωτά θα έχει πέντε προκοίλια άρα παγωτό=κακό, άρα ευχαρίστηση από το φαγητό=κακό. Αυτό, οδηγεί στο πλαίσιο της ευαίσθητης σε ερεθίσματα ψυχολογίας του παιδιού σε αυτοενοχοποίηση και άλλες συνέπειες όπως διατροφικές διαταραχές. 2ον, και στο ίδιο πλαίσιο με το παραπάνω, στοχοποιεί τα υπέρβαρα παιδιά, που ήδη νιώθουν χάλια, κάνοντάς τα να νιώθουν ακόμη πιο άσχημα για τον εαυτό τους. Ελλείψει σωστής ενημέρωσης και διατροφικής παιδείας αυτό μπορεί να έχει τραγικές συνέπειες -> χαμηλή αυτοεκτίμηση κλπ. Με λίγα λόγια απλά σοκάρει, χωρίς να προτείνει, χρησιμοποιώντας μια κιτς μιντιακή λογική. Η λύση είναι το μέτρο και η φυσική δραστηριότητα και όχι να κόψει τα παγωτά ο μπόμπιρας. Λάθος τακτική, λάθος μηνύματα.