Αυθεντικό VS Αντίγραφο

Αυθεντικό VS Αντίγραφο Facebook Twitter
9

                                                                                                                               [Βαγγέλης Μακρής]

 

 

Το αυθεντικό ή το αντίγραφο; Ό,τι και να επιλέξεις ξέρεις ότι πίσω του κρύβεται

σοβαρή δουλειά. Απολαύστε:

 

 


Αυθεντικό VS Αντίγραφο Facebook Twitter

 

Αυθεντικό VS Αντίγραφο Facebook Twitter
Elizabeth Taylor by Herb Ritts for the White Diamond Fragrance Campaign, 1992

 

Αυθεντικό VS Αντίγραφο Facebook Twitter
Candice Swanepoel by Mario Testino, 2014

 

Αυθεντικό VS Αντίγραφο Facebook Twitter

 

Αυθεντικό VS Αντίγραφο Facebook Twitter
Jean Paul- Gaultier Jeans SS 2009 Ad

 

Αυθεντικό VS Αντίγραφο Facebook Twitter
Cara Delevingne by Mert and Marcus for Love #9 SS 2013

 

Αυθεντικό VS Αντίγραφο Facebook Twitter

 

Αυθεντικό VS Αντίγραφο Facebook Twitter
Lisette Behind Fluted Glass by Erwin Blumenfeld, 1943

 

Αυθεντικό VS Αντίγραφο Facebook Twitter
Madonna by Mert Alas and Marcus Piggott, 2012, MDNA album

 

Αυθεντικό VS Αντίγραφο Facebook Twitter

 

 

Αυθεντικό VS Αντίγραφο Facebook Twitter
John Lennon by Bob Gruen, 1974

 

Αυθεντικό VS Αντίγραφο Facebook Twitter
Hana Soukupova by Alexei Hay for Elle Italy April, 2011

 

Αυθεντικό VS Αντίγραφο Facebook Twitter

 

Αυθεντικό VS Αντίγραφο Facebook Twitter
George Hoyningen-Huené, Vogue July 6, 1929

 

Αυθεντικό VS Αντίγραφο Facebook Twitter
Myles Crosby, Suvi Koponen and Nicklas Kingo by Mikael Jansson for Interview Magazine May, 2012

 

Αυθεντικό VS Αντίγραφο Facebook Twitter

 

Αυθεντικό VS Αντίγραφο Facebook Twitter
Charlotte Rampling by Helmut Newton for Vogue Paris, 1976

 

Αυθεντικό VS Αντίγραφο Facebook Twitter
Gisele Bündchen by Inez & Vinoodh for Vogue Paris July/June, 2012

 

Αυθεντικό VS Αντίγραφο Facebook Twitter

 

 

Αυθεντικό VS Αντίγραφο Facebook Twitter
ET, 1982

 

Αυθεντικό VS Αντίγραφο Facebook Twitter
Lindsey Wixson by Sebastian Faena for CR Fashion Book #4

 

Αυθεντικό VS Αντίγραφο Facebook Twitter

 

Αυθεντικό VS Αντίγραφο Facebook Twitter
Lady Godiva by John Collier, ca. 1897. Housed at the Herbert Art Gallery and Museum

 

Αυθεντικό VS Αντίγραφο Facebook Twitter
Gisele Bündchen by Walter Chin for Vanity Fair January, 2000.

 

Αυθεντικό VS Αντίγραφο Facebook Twitter

 

Αυθεντικό VS Αντίγραφο Facebook Twitter
Martin Munkacsi Motorcyclist, Budapest, ca. 1929

 

Αυθεντικό VS Αντίγραφο Facebook Twitter
Christiana Steidten by Gian Paolo Barbieri for Vogue Italia, 1974

 

Αυθεντικό VS Αντίγραφο Facebook Twitter

 

 

Αυθεντικό VS Αντίγραφο Facebook Twitter
Coco Rocha by Sofia Sanchez and Mauro Mongiello for Numero June/July, 2008

 

Αυθεντικό VS Αντίγραφο Facebook Twitter
Mariacarla Boscono by Camilla Akrans for Vogue Nippon March, 2009

 

Αυθεντικό VS Αντίγραφο Facebook Twitter

 

Αυθεντικό VS Αντίγραφο Facebook Twitter
Esquire Magazine, June 1969

 

Αυθεντικό VS Αντίγραφο Facebook Twitter
Karl Lagerfeld by Karl Lagerfeld for Esquire UK June, 2008

 

Αυθεντικό VS Αντίγραφο Facebook Twitter

 

Αυθεντικό VS Αντίγραφο Facebook Twitter
Madonna, Tokyo by Herb Ritts, 1987

 

Αυθεντικό VS Αντίγραφο Facebook Twitter
Rita Ora in Philip Treacy by Thomas Whiteside for Elle May, 2013

 

Αυθεντικό VS Αντίγραφο Facebook Twitter

 

Αυθεντικό VS Αντίγραφο Facebook Twitter
Manuel Osorio Manrique de Zuñiga by Francisco de Goya y Lucientes, c. 1790

 

Αυθεντικό VS Αντίγραφο Facebook Twitter
he Little Boy in Red by John Rawlings, Vogue December 1, 1962.

 

 

                                                                                                     Περισσότερες αντιγραφές εδώ

 

Μόδα & Στυλ
9

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Saint Laurent: Αγάπη από νάιλον και δέρμα

Μόδα & Στυλ / Saint Laurent: Αγάπη από νάιλον και δέρμα

Με σχεδιαστές και corporate στελέχη να αισθάνονται πάνω τους το εξαιρετικό ειδικό βάρος αυτής της παρισινής σεζόν, και τις επιδείξεις να μοιάζουν με διαγωνισμό εντυπώσεων, η εβδομάδα μόδας για την άνοιξη του 2026 εγκαινιάστηκε με μια σαγηνευτική επίδειξη του Anthony Vaccarello για τον οίκο Saint Laurent.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Μόδα & Στυλ / Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Η πολυβραβευμένη σχεδιάστρια του cult brand Diotima μόλις ανέλαβε τα καλλιτεχνικά ηνία στους Proenza Schouler, φέρνοντας ανάγλυφες υφές, χειροποίητες λεπτομέρειες και ένα διάχυτο sexiness, και παράλληλα μια ιδέα για το τι περιμένουμε από τη μόδα σήμερα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Collection D: H νέα συλλογή της Phoebe Philo προοιωνίζεται τη μεγάλη επιστροφή της Couture στη μόδα

Μόδα & Στυλ / Phoebe Philo: H ιέρεια της ήσυχης πολυτέλειας ανεβάζει την ένταση

​Με γλυπτικά τζάκετ, φραμπαλάδες και παντελόνια που σέρνονται, η σχεδιάστρια που ξέρει πώς να δίνει στις γυναίκες κάτι κομψό και συνάμα στραπατσαρισμένο ξαναδείχνει τον παλιό της ατρόμητο ’90s εαυτό και ανοίγει τον δρόμο για τη μεγάλη επιστροφή της couture στη μόδα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Απώλειες / Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Ένας αληθινός τιτάνας της μόδας έφυγε στα 91 του χρόνια, παραδίδοντας στην ιστορία της μόδας ένα συγκλονιστικό αρχείο ένδυσης του 20ού αιώνα και μια multi-billion αυτοκρατορία που πρεσβεύει την ήσυχη κομψότητα σε κάθε πτυχή του τρόπου ζωής.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει.

Μόδα & Στυλ / Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει

Το λανσάρισμα της πρώτης συλλογής μακιγιάζ του οίκου μόδας πυροδότησε μια ζωηρή συζήτηση για τις τιμές των εταιρειών και τα όριά τους. Θα μεταφραστεί αυτός ο θόρυβος σε πωλήσεις; Μήπως το μεγαλύτερο brand πολυτελείας έκανε λανθασμένους υπολογισμούς;  
THE LIFO TEAM

σχόλια

5 σχόλια
αν θελετε να δειτε 'πραγματικα' αντιγραφα, καλυτερα να δειτε φωτογραφισεις μοδας απο τους πρωτοκλασσατους Ελληνες φωτογραφους..απο το 1995 μεχρι και σημερα...Στην κορυφη βεβαιως οι Αττικες εκδόσεις και οι εκδόσεις Λυμπέρη! (και ο Κωστοπουλος προφανως!)
Μπορεί να φταίω εγώ (τα μάτια μου, η παιδεία μου, η ψυχοσύνθεση ή η διάθεσή μου), όμως όλα τα συγκεκριμένα "αντίγραφα"/"σχόλια" μού φαίνονται απολύτως αφύσικα - μια ειρωνεία ή αυτοειρωνεία εν είδει σπουδής ή και μια σπουδή στην (αγλαϊσμένη και glamorous) αμηχανία...