ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑΣ

Αυτοί είναι οι νέοι συρμοί του μετρό

Αυτοί είναι οι νέοι συρμοί του μετρό Facebook Twitter
9

 

Αυτοί είναι οι νέοι συρμοί του μετρό Facebook Twitter

Σε δοκιμαστική λειτουργία μπήκαν πλέον οι νέοι συρμοί του μετρό οι οποίοι είναι 3ης γενιάς και θα δοθούν στην κυκλοφορία το επόμενο διάστημα.

Οι 17 συνολικά νέοι συρμοί έχουν τα ακόλουθα τεχνικά χαρακτηριστικά:

-Συνολικό μήκος συρμού 106 μέτρα, αποτελούμενος από 6 βαγόνια.

-Χωρητικότητα σε επιβάτες, καθήμενοι 188, όρθιοι 844, σύνολο 1032.

-Μέγιστη ταχύτητα 120χλμ./ώρα, ταχύτητα λειτουργίας 80χλμ./ώρα.

-Δύο μονάδες κλιματισμού στο διαμέρισμα των επιβατών σε κάθε βαγόνι και μια στην καμπίνα του οδηγού.

-Κάθε βαγόνι διαθέτει 8 θύρες επιβατών ανά όχημα (4 σε κάθε πλευρά) σχεδιασμένες έτσι ώστε να αποτρέπεται η παγίδευση δαχτύλου ή άλλου μέρους του σώματος.

-Διαθέτουν βελτιωμένο σύστημα για την επιβίβαση και αποβίβαση των επιβατών με κινητικά προβλήματα. Υπάρχουν ηλεκτρικά αναπτυσσόμενα σκαλιά, τα οποία ενεργοποιούνται με το πάτημα ενός κουμπιού και ενώνουν το διάκενο της πλατφόρμας με τον συρμό.

-Διαθέτουν κλειστό σύστημα τηλεόρασης (CCTV) με κάμερες, που καταγράφουν ό,τι συμβαίνει στο εξωτερικό του τρένου, ώστε με ασφάλεια ο οδηγός να κλείνει τις θύρες.

-Διαθέτουν  ασύρματο δίκτυο (Wireless LAN) που μεταφέρει και λαμβάνει πληροφορίες στο  τρένο  για παραμέτρους ελέγχου, όπως πιθανές βλάβες, χιλιόμετρα που διήνυσε ο συρμός κ.α.

-Επίσης διαθέτουν  οθόνες για την πληροφόρηση των επιβατών, καθώς και φωτιζόμενους χάρτες με led, πάνω από τις πόρτες εξόδου, με την πραγματική θέση του συρμού.

-Για τον έλεγχο ύπαρξης καπνού στο εσωτερικό των βαγονιών υπάρχουν ειδικοί αισθητήρες ανίχνευσης.

Η ΣΤΑΣΥ έχει παραλάβει 5 από τους 17 νέους συρμούς και σύμφωνα με τους σχετικούς υπολογισμούς, σε 15 ημέρες θα είναι έτοιμοι για καθημερινή, πλήρη λειτουργία.

Ελλάδα
9

ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

5 σχόλια
Οποίος είναι βιαστικος κ θελει να ανεβαίνει γρήγορα να παίρνει τις συμβατικές σκάλες! Η κυλιόμενες είναι για τους τεμπέληδες κ ανθρώπους με κινητικά προβλήματα
-Διαθέτουν βελτιωμένο σύστημα για την επιβίβαση και αποβίβαση των επιβατών με κινητικά προβλήματα. Υπάρχουν ηλεκτρικά αναπτυσσόμενα σκαλιά, τα οποία ενεργοποιούνται με το πάτημα ενός κουμπιού και ενώνουν το διάκενο της πλατφόρμας με τον συρμό.Κάτι που ακόμα και σε αλλες χώρες θεωρείται δεδομένο (χώρες σαν την Τουρκία) εμείς το θεωρούμε επίτευγμαΈνα βίντεο από το μετρό της Σμύρνης http://www.youtube.com/watch?v=4YLFwCqYiQcΌσο για το "Να περιμενουμε πρωτα να βγουν οι επιβατες και μετα μπαινουμε".Σε ένα άλλο μετρό (Άγκυρα Τουρκία) υπάρχουν ειδικοί διάδρομοι για τους τυφλούς οι οποίοι οδηγούν ακριβώς στο σημείο που θα ανόιξει η πόρτακαι εκει έχει στο πάτωμα βελάκια τα οποία δείχνουν οτι στην μέση βγαίνουν από το μετρό και από τα πλάινα βγαίνουν. http://s27.postimg.org/ebi4orahf/2013_08_21_20_07_17.jpg
Προς ''sogl''..Προφανως δεν εχετε βγει απο τα συνορα της χωρας και λετε οτι βλεπετε στην τηλεοραση.Σχεδον σε ολες τις χωρες επιτρεπονται τα ποδηλατα, στο τελευταιο βαγονι,οπως συμβαινει και εδω τους τελευταιους μηνες.Σωστος ο ''απαισιοτατος'' που εχουμε 14 χρονια μετρο και δεν εχουμε την παιδια (οπως στα παντα) να περιμενουμε πρωτα να βγουν οι επιβατες και μετα μπαινουμε.Οπως και στις σκαλες ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΩΡΟΣ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ ΑΝΟΙΚΤΟΣ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ.Δεν ειναι αναγκη και στη σκαλα του μετρο να εχεις τη γκομενα απο το χερι διπλα διπλα.Καντε υπομονη να βγειτε και φιληθειτε οσο θελετε.Αυτα μαθαινινται ομως απο την οικογενεια(οχι αυτη του πατρις0θρησκεια-οικογενεια)η απο το σχολειο οπως και η κυκλοφοριακη αγωγη για λιγοτερα θυματα στο δρομο.
Πες τα χρυσόστομε Dimitris Antonopoulos! Θα έπρεπε να υπάρχει πρόστιμο για αυτούς που για να μπουν σπρώχνουν αυτούς που προσπαθούν να βγουν! Και γι'αυτούς που κάθονται αριστερά στις κυλιόμενες!
Αυτό, το να στέκεσαι στα δεξιά της σκάλας, κάπου, κάπως το καταλαβαίνω... Κάπως... Αλλά και πάλι, γιατί δηλαδή;;;.. Βιάζεσαι; ΟΚ!... Πόσο τραγικά αργό είναι να περιμένεις να φτάσει στο τέρμα το κυλιόμενο σκαλοπάτι σου;;; Θέλεις να τρέξεις; Πήγαινε από τις κλασικές-παραδοσιακές σκάλες και στο τέλος να κρατάς και χρόνο. Αν το συνεχίσεις, μέρα με τη μέρα θα δεις τα περιττά κιλάκια να μειώνονται και ο χρόνος σου να γίνεται όλο και καλύτερος. Άντε και στον Μαραθώνιο...! Αν πάλι δεν συμφωνείς και με αυτό, κάνε μία αίτηση να τοποθετηθούν αναβατήρες αλά σκιέρ. Έχουν τέτοια και εις τας Ευρώπας, εις τα χιονοδρομικά κέντρα των Άλπεων!... ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΤΡΕΞΕΙΣ; ΒΙΑΖΕΣΑΙ; ΑΡΓΗΣΕΣ;;; ΠΗΓΑΙΝΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΝΟΝΙΚΕΣ ΣΚΑΛΕΣ!!!...Υ.Γ.: Ή μήπως για όσους δεν βιάζονται, να τους απαγορευτεί να χρησιμοποιούν τις κυλιόμενες σκάλες;;;... Για συνέλθετε λιγάκι γιατί έχετε χάσει το νόημα. Ειδικά των κυλιόμενων σκαλιών!Υ.Γ.2: Δεν έχεις γκόμενα; Είσαι τόσο καιρό μπακούρης που κοντεύεις να ξεχάσεις και το νόημα της λέξης «γκόμενα»;;; Πήγαινε από τις κλασικές σκάλες. Εκεί, ίσως, έχεις περισσότερες πιθανότητες στο ανεβωκατέβασμα να «τρακάρεις» με μία ενδιαφέρουσα τύπισσα. Μετά τα «με συγχωρείτε.., δικό μου το λάθος.., επιτρέψτε μου να σας βοηθήσω..» και τα σχετικά (κάνε μερικές προβίτσες πριν, να είσαι σε μία κάποια ετοιμότητα.. - γιατί μάλλον δεν το έχεις), τότε θα έχεις πολλές πιθανότητες να κανονίσεις μαζί της να βγείτε και για ένα καφεδάκι... (χαμογέλα και λίγο και προσπάθησε να μην ιδρώσεις). Ναι, για να σε προλάβω, και στην Ευρώπη είναι πολύ συχνό αυτό και χωρίς να παίζεις τα «συγκρουόμενα»...Υ.Γ.3: Από τα ταξίδια σου στο εξωτερικό, αναρωτιέμαι, το μετρό και οι κυλιόμενες σκάλες είναι αυτό που σου έρχεται πρώτο στο μυαλό...; Tragic!!!...
Πριν μερικούς μήνες ήμουν στην Γερμανία. Σε υπόγειο σταθμό τρένων κάποια στιγμή κάποιος κύριος, όχι Γερμανός, προσπάθησε να κινηθεί με τον γνωστό τρόπο (κάντε στην άκρη βιάζομαι...), ανεβαίνοντας γρήγορα τις κυλιόμενες από την αριστερή πλευρά.Στην προσπάθεια του αυτή έριξε κάτω μία κυρία στην οποία έκανε και παρατήρηση πως δεν στεκόταν στα δεξιά της κυλιόμενης σκάλας (κανείς εκεί δεν στέκεται στα δεξιά ή τα αριστερά των κυλιόμενων σκαλιών αυτό -τουλάχιστον- στην πόλη που βρισκόμουν). Καθώς δημιουργήθηκε ένας μικρός διαξιφισμός μεταξύ τους, με τους τριγύρω να κοιτάμε, εμφανίστηκαν τρείς αστυφύλακες ζητώντας να μάθουν τι συνέβη. Στο τέλος ο βιαστικός αυτός κύριος εισέπραξε ένα γερό πρόστιμο και την παρατήρηση των αστυνομικών πως απαγορεύεται η «πεζή» χρήση των κυλιόμενων σκαλιών και πως θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει τις συμβατικές σκάλες παράλληλες των κυλιόμενων.Σ.Σ.: Για όσους βιάζεστε στην κάθοδο προς τους σταθμούς του μετρό, κάντε και μία αίτηση να κατασκευαστούν πυροσβεστικοί σωλήνες ταχείας κατάβασης.... Δεν πάτε καλά ρε σεις, δεν πάτε καλά!... (Και για όσους επιμένετε, ψάξτε το).Σ.Σ.2: Συγνώμη που κι εγώ επιμένω αλλά ανήκω σε εκείνους που θεωρούν ότι οι κυλιόμενες σκάλες, για ευνόητους λόγους, είναι για αποκλειστική χρήση σχετική με την ονομασία τους και λειτουργικότητα τους, παρότι η αντίθετη γνώμη, μάλλον, (δυστυχώς) υπερισχύει.Σ.Σ.3: Ζούμε σε μεγαλουπόλεις όπου σχεδόν στα πάντα που αφορούν τις μετακινήσεις μας, τις περισσότερες φορές ισχύει ο Νόμος του Μέρφυ («Αν κάτι μπορεί να πάει στραβά, θα πάει»). Οπότε τι και αν γλυτώσεις μερικά δευτερόλεπτα τρέχοντας στις κυλιόμενες, όταν, κατά πάσα πιθανότητα, στην πορεία θα τα χάσεις στο διπλάσιο έως και το άπειρο...Και η διαμάχη συνεχίζεται: http://www.lifo.gr/confessions/view/4387#comments
Επιτέλους κάτι σοβαρό... Θα βοηθήσει πολυ. Ειδικά για κόσμο με ποδήλατα και με καρέκλες αναπηρίας. Το μετρο μας ειναι απο τς λίγα δείγματα πολιτισμού στην νέα ελλαδα. ΜΗΝ ΓΚΡΙΝΙΑΖΕΤΕ!!