4 χρόνια φυλακή στον Αγούδημο

4 χρόνια φυλακή στον Αγούδημο Facebook Twitter
10

Σε 4 χρόνια φυλάκισης και χρηματική εγγύηση 15 χιλιάδων ευρώ, χωρίς αναστολή καταδικάστηκε από το πρώτο μονομελές Πρωτοδικείο Πειραιά ο πλοιοκτήτης της κοινοπραξίας Ga Ferries, Γεράσιμος Αγούδημος.

Η καταδίκη ήταν αποτέλεσμα των οφειλών ύψους 970 χιλιάδων ευρώ του εφοπλιστή προς το ΝΑΤ και αφορούν στο Κεφάλαιο Ασφάλισης Επιβατών και Οχημάτων (ΚΑΕΟ), για την περίοδο από 01/05/2007 έως 30/12/2007.

Σύμφωνα με την υπηρεσία ποινικής δίωξης ληξιπρόθεσμων οφειλών του ΝΑΤ, ο Γεράσιμος Αγούδημος οφείλει συνολικά προς το ταμείο των ναυτικών, υπέρ ΚΑΕΟ, περίπου 20 εκατ. ευρώ.

Ελλάδα
10

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νέο σχέδιο για ασφαλέστερες σιδηροδρομικές διαβάσεις – Τι προτείνει ο ΣΕΣ

Ελλάδα / Νέο σχέδιο για ασφαλέστερες σιδηροδρομικές διαβάσεις – Τι προτείνει ο ΣΕΣ

Ο Σύλλογος Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για την ασφάλεια στις ισόπεδες σιδηροδρομικές διαβάσεις και καταθέτει ολοκληρωμένες προτάσεις εκσυγχρονισμού, με στόχο τη μείωση των ατυχημάτων και την εναρμόνιση με τις ευρωπαϊκές πρακτικές
LIFO NEWSROOM
Hellenic Train: Απεργούν οι μηχανοδηγοί την Πέμπτη - Αντιδρούν σε απολύσεις συναδέρφων τους

Ελλάδα / Hellenic Train: Απεργούν οι μηχανοδηγοί την Πέμπτη - Αντιδρούν σε απολύσεις συναδέρφων τους

«Οι εκπρόσωποι της Hellenic Train δήλωσαν πως η εταιρεία στα πλαίσια της 'αναδιοργάνωσής της' επιλέγει να απολύει όσους βρίσκονται κοντά στη συνταξιοδότηση», αναφέρεται μεταξύ άλλων στην ανακοίνωση της ΠΕΠΕ
LIFO NEWSROOM

σχόλια

7 σχόλια
διπλα στον μοδιστρο θα κατσει και θα γελανε ειρωνικα μολις βγει στην διετία με ενα μαγικο τροπο θα εχουν διαγραφει τα χρεη αφου εχει εκτισει ποινή μια χαρα
Εγώ θα συμφωνήσω μαζί σας ότι καλά του κάνουν δε μπορεί να έχει κανείς εργαζόμενους να κερδίζει τόσα χρήματα και να τους έχει ανασφάλιστους. Έχω όμως να σας πω το εξής. Τυγχάνω γιος και εγγονός ναυτικών. Μου λέγανε οι δικοί μου ότι το ΝΑΤ ήταν από τα πλουσιότερα ταμεία (και φαινόταν τόσο φυσικό για μια χώρα όπως η Ελλάδα) Θαλασσοπνιγόντουσαν οι ναυτικοί και το πλήρωναν είτε σε δολάρια είτε σε λίρες Αγγλίας τον καιρό που η δραχμή δεν ήταν από τα πλουσιότερα νομίσματα. Σύμφωνα με σοβαρές έρευνες από το 1981 και μετά αρχίσανε τα χρέη στο ΝΑΤ διότι από τη μία έτυχε η κρίση στη ναυτιλία και από την άλλη η διασπάθιση των αποθεματικών του προκειμένου να δώσουν συντάξεις σε όσους "συμμετείχαν" στην εθνική αντίσταση. Το αποτέλεσμα είναι να φτάσει η χώρα με τον υπ' αριθμόν ένα στόλο παγκοσμίως να έχει ελλειμματικό ναυτικό απομαχικό ταμείο. Σε αυτούς που έκαναν αυτό το έγκλημα δε νομίζω να επιβληθεί ποτέ καμία ποινή. Ο πίνακας πίσω από τον Αγούδημο μου κινεί και μένα την περιέργεια. Από το Μπροκ μπακ μάουντεν ειναι;
<<σύμφωνα με σοβαρές έρευνες>> - <<έτυχε η κρίση στη ναυτιλία>> - <<προκειμένου να δώσουν συντάξεις σε όσους "συμμετείχαν" στην εθνική αντίσταση>> - είναι αυτό που λένε "ρέει το γέλιο αβίαστα"...