Η Coca-Cola εναντίον των εθισμένων στα social media

Η Coca-Cola εναντίον των εθισμένων στα social media Facebook Twitter
9

Η Coca - Cola εξαπέλυσε πόλεμο εναντίον των ανθρώπων που είναι εθισμένοι στα social media και ζουν ολοένα και λιγότερο στην πραγματική ζωή. 

Το μεγάλο της όπλο στον πόλεμο αυτό είναι ένα αντικείμενο που δημιούργησε και ονόμασε "Φρουρό των κοινωνικών δικτύων" (social media guard). To αντικείμενο το φοράς γύρω από το λαιμό -μοιάζει μάλιστα με τους κώνους που φοράμε σε άρρωστους σκύλους- και σε αποθαρρύνει από το να μπαίνεις και να τσεκάρεις κάθε τρεις και λίγο το facebook και τα λοιπά κοινωνικά δίκτυα.

Η εταιρεία μας ενθαρρύνει να αφήσουμε κάτω το κινητό μας και να μοιραστούμε αληθινές στιγμές με κάποιον άνθρωπο δίπλα μας. Οι χρήστες των κοινωνικών δικτύων παγκοσμίως σπαταλούν κάθε μήνα πάνω από 4 εκατομμύρια χρόνια online.

9

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εσείς θα κλωνοποιούσατε το κατοικίδιό σας;

Living / Εσείς θα κλωνοποιούσατε το κατοικίδιό σας;

Από την Μπάρμπρα Στρέιζαντ μέχρι τον Πρόεδρο της Αργεντινής και τον αστέρα του αμερικανικού ποδοσφαίρου Τομ Μπρέιντι, Όλο και περισσότεροι πληρώνουν πολλές χιλιάδες για να κλωνοποιήσουν τα αγαπημένα τους κατοικίδια.
THE LIFO TEAM
Η Αναστασία λατρεύει τον Μιμίκο. Αντέχει ακόμα και τα «κικιρίκου» του

Living / Η Αναστασία λατρεύει τον Μιμίκο. Αντέχει ακόμα και τα «κικιρίκου» του

Ο Μιμίκος είναι ένας sassy κόκορας έξι μηνών που έχει κλέψει την καρδιά της Αναστασίας, ένα ζώο συντροφιάς που μπορεί να την τρελαίνει στα «κικιρίκου» όλη μέρα, αλλά τη βοήθησε να δει τη ζωή της αλλιώς, και να την αλλάξει.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η κυρία Μαρία, ο κύριος Νίκος και μια ιστορία αγάπης με μια μηχανή ποπκόρν

Living / Πενήντα καλοκαίρια χωρίς ρεπό, με μαλλί της γριάς και ψημένο καλαμπόκι

Ο κύριος Νίκος έχει προλάβει την εποχή που το γλειφιτζούρι κοκοράκι ήταν συνώνυμο του πρώτου ραντεβού. Μετά από δεκαετίες στους δρόμους, δεν μπορεί να φανταστεί καλοκαίρι χωρίς πανηγύρι και χωρίς το μηχάνημα του ποπκόρν.
ΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΔΑΣ