Συγχαρητήρια. Νίκησες!

Συγχαρητήρια. Νίκησες! Facebook Twitter
10

O Albert Ransom, ιδρυτής της μικρής εταιρείας Runsome Apps Inc, κυκλοφόρησε το παιχνίδι CandySwipe για το λειτουργικό Android, στις 15 Νοεμβρίου του 2010, δηλαδή ακριβώς τέσσερις μήνες πριν την κυκλοφορία του υπερβολικά δημοφιλούς παιχνίδιού / application / πολιτισμικού φαινομένου "Candy Crush" στην πλατφόρμα King.com.

 

Δύο χρόνια αργότερα, τo 2012, η King κυκλοφόρησε το γνωστό σε όλους, (ακόμα και από Spam) Candy Crush Saga, φτάνοντας στην κορυφή των chart με τα apps σε όλες τις πλατφόρμες και λειτουργικά, φτάνοντας τον αριθμό - ρεκόρ των 500 εκ. downloads.

 

Και τα δύο παιχνίδια από το 2012 και μετά, όπως είναι εμφανές, μοιράζονται εκτός από τη λέξη Candy, παρόμοιο gameplay, τους ίδιους χρωματικούς κώδικες και παρεμφερή αισθητική.

 

Όμως η τεράστια απήχηση του παιχνιδιού CandyCrush Saga, έκανε την εταιρεία στην οποία ανήκει και ιδιαίτερα στον CEO της Riccardo Zacconi, να θεωρήσουν ότι δεν υπήρχε αρκετός χώρος για δύο παιχνίδια με τη λέξη Candy, ως πρώτο συνθετικό. Έτσι αποφάσισε να πάει στα δικαστήρια για να κατοχυρώσει το όνομα Candy, νομίζοντας ότι έτσι θα καθαρίσει από την ενοχλητική, 'ασήμαντη' ιστορία του Albert Ransom.

 

Να όμως που ο Ransom δεν το έβαλε κάτω, και διεκδίκησε την πρωτιά της χρήσης της λέξης Candy, ασκώντας τα νόμιμα δικαιώματά του στο δικαστήριο.

 

Όταν ο εκατομμυριούχος πια, Zacconi είδε ότι δεν είχε να αντιπαραβάλλει κάτι εξίσου δυνατό, ώστε να αντικρούσει τους ισχυρισμούς του Ransom, στο δικαστήριο, εξαγόρασε ένα άγνωστο παιχνίδι με το όνομα Candy Crusher. To παιχνίδι είχε κυκλοφορήσει τον Ιανουάριο του 2010, οπτικά δεν είχε καμμία σχέση με τα αντίδικα Candy Swipe και Candy Crush, αλλά, είχε κατοχυρώσει πρίν από το Candy Swipe τη χρήση της λέξης Candy.

 

Βρωμιά;

 

Παράλληλα, για να κοιμάται ήσυχος τα βράδια, ο ιδιοκτήτης του Candy Crush έγραψε ένα διαπρύσιο κείμενο όπου υπερασπίζεται με σθένος την πνευματική ιδιοκτησία, καλώντας όποιον έχει αντίθετη άποψη να του στείλει email.

 

Μετά από πολλές αποτυχημένες προσπάθειες να επικοινωνήσει με το κάθαρμα, που ακούει στο όνομα Zacconi, o Ransom αποφάσισε να γράψει μια ανοιχτή επιστολή προς την εταιρεία του Zacconi την King. Με την επιστολή αυτή, που κυκλοφόρησε πριν λίγες μέρες και αρχίζει να γίνεται viral, ο Ransom πληροφορεί το κοινό του internet ΓΙΑΤΙ υπερασπίστηκε τόσο σθεναρά το παιχνίδι του και τον κόπο του.

 

Διαβάστε:

 

Aνοικτή επιστολή προς την King.com που θέλει να ακυρώσει την χρήση του ονόματος CandySwipe.

 

Αγαπητή King,

Συγχαρητήρια! Νίκησες! Δημιούργησα το παιχνίδι μου CandySwipe εις μνήμην της μητέρας μου, η οποία απεβίωσε στην ηλικία των 62 ετών από λευχαιμία. Το CandySwipe κυκλοφόρησε το 2010, πέντε μήνες μετά το θάνατό της και το έκανα γιατί πάντα απολάμβανε παρόμοια παιχνίδια. Αν κάποιος φτάσει στο τέλος της πλήρους έκδοσης του παιχνιδιού σε Andoid, υπάρχει ακόμα το μήνυμα που λέει "...το παιχνίδι δημιουργήθηκε στη μνήμη της μητέρας μου, Layla..."

 

Δημιούργησα αυτό το παιχνίδι για καλόκαρδους ανθρώπους, όπως την εκλιπούσα αλλά και για να υποστηρίξω την οικογένειά μου, τη γυναίκα και τα δύο μου αγόρια 10 και 4 ετών.

 

Δύο χρόνια μετά κυκλοφορήσατε το Candy Crush Saga για smartphone. Εικονίδια, κείμενα χρώματα, είναι ίδια. Σε τέτοιο βαθμό μάλιστα που έχω εκατοντάδες περιπτώσεις χρηστών που τα μπερδεύουν και με ρωτούν ποιό από τα δύο είναι απομίμηση του άλλου.

[...]

Τώρα, ένα χρόνο μετά τις δικαστικές μάχες όπου προσπάθησα να ασκήσω κάθε νόμιμο διακαίωμά μου να υπερασπιστώ το εμπορικό μου σήμα, μαθαίνω ότι θέλετε να ακυρώσετε το σήμα κατατεθέν μου ώστε να μην μπορώ να το χρησιμοποιώ στη εφαρμογή που εγώ δημιούργησα. 

[...]


Μπράβο σας λοιπόν, που τα καταφέρατε να κερδίσετε. Ελπίζω να είστε χαρούμενοι που πήρατε την μπουκιά από το στόμα της οικογένειάς μου, παρόλο που το CandySwipe κυκλοφόρησε ξεκάθαρα πολύ καιρό πριν το Candy Crush Saga.

 

[Διαβάστε ολόκληρη την επιστολή εδώ]

 

O "νικητής", CEO της King και ιδιοκτήτης του Candy Crush Saga

 

Εάν υπάρξει απάντηση της King, θα σας ενημερώσουμε με Update.

Πρoς το παρόν, τα σχόλια βρίσκονται στη διάθεσή σας.

 

[via & via]

Τech & Science
10

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από το Πάρκινσον μέχρι την κατάθλιψη: Νέα συσκευή υπερήχων υπόσχεται θεραπείες χωρίς χειρουργείο

Τech & Science / Από το Πάρκινσον μέχρι την κατάθλιψη: Νέα συσκευή υπερήχων υπόσχεται θεραπείες χωρίς χειρουργείο

Xρησιμοποιεί υπερηχητικούς παλμούς που κατευθύνονται με ακρίβεια σε συγκεκριμένες περιοχές του εγκεφάλου, προσφέροντας εναλλακτική λύση στη χειρουργική εμφύτευση ηλεκτροδίων
LIFO NEWSROOM
Το ταξίδι στο Διάστημα μπορεί να επιταχύνει τη γήρανση, σύμφωνα με μελέτη της NASA

Τech & Science / Το ταξίδι στο Διάστημα μπορεί να επιταχύνει τη γήρανση, σύμφωνα με μελέτη της NASA

Ανθρώπινα αιμοσφαίρια που στάλθηκαν στο Διάστημα άρχισαν να χάνουν την ικανότητά τους να παράγουν υγιή νέα κύτταρα, ένδειξη επιταχυνόμενης γήρανσης, σύμφωνα με τη μελέτη
LIFO NEWSROOM
Ερευνητές του Cambridge «παγώνουν» μόριο-κλειδί και δίνουν μεγάλη ελπίδα για την αντιμετώπιση του καρκίνου στον εγκέφαλο

Τech & Science / Ερευνητές του Cambridge «παγώνουν» μόριο-κλειδί και δίνουν μεγάλη ελπίδα για την αντιμετώπιση του καρκίνου στον εγκέφαλο

«Θα μπορούσε να είναι μια πραγματική ευκαιρία να επιβραδύνουμε την εξέλιξη του γλοιοβλαστώματος», υποστηρίζουν με συγκρατημένη αισιοδοξία, καθώς απαιτείται περαιτέρω δοκιμών
LIFO NEWSROOM
Αλτσχάιμερ: Εγκρίθηκε φάρμακο που χορηγείται αποκλειστικά στο σπίτι

Τech & Science / Αλτσχάιμερ: Εγκρίθηκε θεραπεία που μπορεί να χορηγηθεί στο σπίτι από τον ίδιο τον ασθενή

Η έκδοση για χρήση στο σπίτι εγκρίθηκε ως θεραπεία συντήρησης που οι ασθενείς μπορούν να χορηγούν στον εαυτό τους αφού ολοκληρώσουν τον κύκλο της ενδοφλέβιας θεραπείας
LIFO NEWSROOM
«Νέα γενιά εθισμένων»: Τι κινδύνους κρύβει το άτμισμα για τον εγκέφαλο των εφήβων

Τech & Science / «Νέα γενιά εθισμένων»: Τι κινδύνους κρύβει το άτμισμα για τον εγκέφαλο των εφήβων

Οι ειδικοί προειδοποιούν ότι τα ηλεκτρονικά τσιγάρα δημιουργούν νέους εθισμούς στη νικοτίνη και προκαλούν σοβαρούς κινδύνους για την καρδιά, τους πνεύμονες και τον εγκέφαλο των παιδιών και των εφήβων
LIFO NEWSROOM
«Είναι κάπως σαν νίκη για τη Google»: Πώς κατάφερε να γλιτώσει από το να πουλήσει το Chrome

Τech & Science / «Είναι κάπως σαν νίκη για τη Google»: Πώς κατάφερε να γλιτώσει από το να πουλήσει το Chrome

Η απόφαση αυτή θεωρείται μια από τις σημαντικότερες των τελευταίων 20 ετών - Η Google διατηρεί πάντως κάποιες «ανησυχίες» για την υποχρέωσή της να μοιράζεται δεδομένα διαδικτυακών αναζητήσεων
LIFO NEWSROOM
Το James Webb εντόπισε «γυμνή» μαύρη τρύπα από την αυγή του σύμπαντος - «Μία πραγματική ια πρόκληση για τις θεωρίες μας»

Τech & Science / Το James Webb εντόπισε «γυμνή» μαύρη τρύπα από την αυγή του σύμπαντος - «Μία πραγματική πρόκληση για τις θεωρίες μας»

Οι αστρονόμοι εκτιμούν ότι ίσως ανήκει σε μία κατηγορία αντικειμένων που είχε θεωρητικά προβλέψει ο Στίβεν Χόκινγκ, αλλά που μέχρι σήμερα δεν είχε ποτέ εντοπιστεί
LIFO NEWSROOM
Τι είναι το Clanker και γιατί το χρησιμοποιούν οι χρήστες του διαδικτύου ως αντι-AI αργκό;

Τech & Science / Τι είναι το Clanker και γιατί το χρησιμοποιούν οι χρήστες του διαδικτύου ως αντι-AI αργκό;

Ο όρος διαδίδεται στα social media μεταξύ των ανθρώπων που δηλώνουν «κουρασμένοι» με την τεχνητή νοημοσύνη που «εφευρίσκει» πράγματα, ακούγεται υπερβολικά ανθρώπινη και απειλεί να εξαφανίσει θέσεις εργασίας
LIFO NEWSROOM

σχόλια

8 σχόλια
Το πράγμα άρχιζε να βρωμάει από την στιγμή που κατοχύρωσαν την λέξη candy. Τι θα γίνει αν φτιάξω παιχνίδι Γύρος Κράς Σάγκα και κατοχυρώσω την λέξη γύρος. Θα μπορώ να ζητάω λεφτά από κάθε γυράδικο στην Ελλάδα και να μηνύσω οποιαδήποτε εφαρμογή που είναι σχετικά με τον γύρο.
Ένα δίκιο το'χει κι αυτός ο κακομοίρης του Candy Swipe, αλλά πού ζει; Δεν ήξερε πως έπρεπε να κατοχυρώσει από την αρχή το όνομα; Την αλήθεια μου θα την πω πάντως: Λόγω του οτι το κινητό μου δε μπορεί να παίξει Κάντι κρας, δοκιμάζω όλα τα υπόλοιπα παρόμοια που βρίσκω στο google play και ομολογώ πως κανένα δεν είναι τόσο όμορφα πλασαρισμένο όσο το κάντι κρας, φαίνεται λίγο λαμογιόφατσα ο μίστερ Ζακόνι αλλά έκανε καλή δουλειά με την ιδέα του άλλου...