Θα φοιτήσει τελικά στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο ο τυφλός μαθητής

Θα φοιτήσει τελικά στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο ο τυφλός μαθητής Facebook Twitter
17

Η δημοσιοποίηση της περίπτωσης του αριστούχου τυφλού μαθητή που ήθελε να φοιτήσει στο τμήμα Φυσικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης φαίνεται πως επιλύει το πρόβλημά του. Πριν λίγες μέρες, τριμελής επιτροπή του τμήματος είχε απορρίψει την αίτηση του λόγω του προβλήματος του με την όραση, το οποίο δεν θα του επέτρεπε να παρακολουθήσει τα εργαστήρια.

Ως τώρα δεν υπάρχουν ενιαία κριτήρια εισόδου στις ανώτατες σχολές για τα παιδιά με ειδικές ανάγκες με αποτέλεσμα κάθε τμήμα να αποφασίζει ξεχωριστά. Όπως έγινε γνωστό από τον υπουργείο Παιδείας θα επανεξετάσει το θέμα και θα υιοθετήσει ενιαία κριτήρια με τα οποία θα εξετάζεται η φοίτηση ενός υποψηφίου με ειδικές ανάγκες.

Ο υφυπουργός Παιδείας, Κώστας Γκιουλέκας, μιλώντας στο ΣΚΑΪ είπε, «είναι καταφανέστατο το δίκιο του φοιτητή. Δεν μπορούν να γίνονται αυτά τα πράγματα στα Πανεπιστήμια». Το απόγευμα της Τρίτης, με την επιστροφή του Κωνσταντίνου Αρβανιτόπουλου από αποστολή στο εξωτερικό, θα γίνει η σχετική σύσκεψη στο υπουργείο Παιδείας. «Θα πάρουμε μέτρα για να τελειώσει η οδύσσεια του παιδιού» πρόσθεσε ο κ. Γκιουλέκας.

Ελλάδα
17

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

11 σχόλια
Mentoras ELEOS Οι απόψεις σου εκφράζουν ακριβώς τον ΑΥΤΙΣΜΟ του δημοσίου Υπαλλήλου (προφανώς πανεπιστημιακού). Στοιχειώδης εξυπνάδα θα σου επέτρεπε να καταλάβεις ότι τα περί απολύσεων είναι σχήμα λόγου που δηλώνει ακριβώς την αγανάκτηση που η Ελλάδα έχει πάρει διαζύγιο από τα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ. Εγώ που γράφω χωρίς ορθογραφικά λάθη μπορώ να εκφράσω γνώμη ?
Και μία σημαντικότατη λεπτομέρεια: βάσει του νόμου για την εισαγωγή ατόμων με ειδικές ανάγκες στα ΑΕΙ, αυτή γίνεται χωρίς εξετάσεις, μόνο χρησιμοποιώντας για τη σειρά κατάταξης τον βαθμό του απολυτηρίου. Υπό αυτή την έννοια, ο υποψήφιος τυφλός αριστούχος μαθητής μπορεί να είχε μία εξαιρετική απόδοση στα γενικά μαθήματα του σχολείου, αλλά είναι εντελώς άγνωστη η απόδοση του στις (πιο απαιτητικές) πανελλαδικές εξετάσεις.
@thess45 Σε οποιοδήποτε πολιτισμένο κράτος οι "καθηγητάδες" και τα πανεπιστήμια χαράσσουν αυτόνομη πολιτική, που καθορίζει τη φυσιογνωμία του ιδρύματος. Απολύσεις με αποφάσεις πολιτικών γίνονται μόνο σε υπανάπτυκτα κράτη και προφανώς σε αυτά θέλεις να ανήκει και η Ελλάδα.
@ Ο Νοών...νοείτο: Μάλλον θα ανήκεις στον κύκλο των δυνητικών ψηφοφόρων του κ. Γκιουλέκα, που μας χαρίζει ρήσεις όπως: «είναι καταφανέστατο το δίκιο του φοιτητή. Δεν μπορούν να γίνονται αυτά τα πράγματα στα Πανεπιστήμια» Και θέτω τον εξής προβληματισμό: Κλάδος της Φυσικής είναι και η Αστρονομία, επομένως καλό θα είναι να βγάλουμε έναν τυφλό αστρονόμο, αρκεί να αποδείξουμε ότι έχουμε κοινωνική ευαισθησία! Όσον για τις συστάσεις του τύπου "τα μέλη της επιτροπής...να ξηλωθεί άμεσα" (ούτε τη χρήση της συντακτικής δεν γνωρίζεις), προς ενημέρωση σου οι επιτροπές αυτές ορίζονται μόνο για ένα έτος και είναι άμισθες. Η λειτουργία τους πρακτικά παύει μετά την εισήγηση τους. Βέβαια,ο κάθε Ελληναράς θέλει να χυθεί αίμα έτσι και δεν γίνει αυτό που ο ίδιος θεωρεί σωστό.
Όταν τα πανεπιστήμια μας ήταν και είναι προσανατολισμένα να παράγουν Δημοσίους υπαλλήλους, (τι άλλο κάνει και το ΦΥΣΙΚΟ) φυσικά και δεν μπορούν να υποδεχθούν μια ιδιοφυία με προβλήματα όρασης. Είναι ντροπή και μόνον που ανακοίνωσαν την απόρριψη. Σε οποιοδήποτε πολιτισμένο κράτος θα απολύονταν αμέσως οι καθηγητάδες που τόλμησαν να ψελλίσουν τέτοια δικαιολογία. Αν δεν μπορεί να παρακολουθήσει τα εργαστήρια να βρείτε πάραυτα λογισμικό και τρόπο να μπορεί!!!!! Αλλά τι λέω! που ζω!! ΣΥΓΝΩΜΗ στο παιδί και από εμένα. Είμαι και εγώ υπεύθυνος για την κατάντια μας.
Προς τι το [ΟΧΙ]; Μα καλά, δεν ντρέπονταν και μόνο που ήταν μέλη της συγκεκριμένης επιτροπής, αλά «Καιάδας»;;;Σ.Σ.: Καλό είναι να ανατρέξουμε και να ερευνήσουμε πόσους άλλους, όπως ο συμπαθέστατος αυτός φοιτητής, έχουν κόψει και που ίσως οι άνθρωποι εκείνοι δεν είχαν το σθένος να διεκδικήσουν τα δικαιώματα τους ή που δεν είχαν την τύχη να προβληθεί το πρόβλημα τους σε κάποιο αντίστοιχο τηλεοπτικό ρεπορτάζ ειδήσεων...
Μου θυμίζεις τον Τζανετάκο στις παλιές ελληνικές ταινίες. Όπως έτρωγε αυτος τις σφαλιάρες, έτσι τρώς εσύ τα όχι. Και όσο αντιδράς, το επισημαίνεις και δείχνεις ενόχληση για τα "όχι", ακόμα και αν γράψεις το σωστότερο σχόλιο και όχι απλά γενικές ασυναρτησίες, πάλι προκαλείς το να πατηθεί το όχι, μόνο και μόνο για να σπαστείς και να γίνει πλάκα με τις ενστάσεις σου. Γενικά, πες οτι είναι να πείς και μην ασχολείσαι με τις αρνητικές/θετικές, δεν έχουν σημασία εξάλλου. [Μια μικρή, απλή ψυχολογική ερμηνεία (του ανώνυμου όχου, συμπεριλαμβανομένου εμού), μια και αναρωτιέσαι. Δεν σου πάτησα όχι, ούτε επικροτώ, ούτε διαφωνώ. Έτσι είναι, γιατί έτσι είναι].
Σε ευχαριστώ για τη συμπαράσταση. Και η παραβολή σου με έκανε και γέλασα. Όμως το θέμα είναι αρκετά σοβαρό και λεπτό ώστε να κάνουμε πλακίτσα και καζούρα απλά πατώντας ό,τι να ναι. Ιδιαίτερα στο συγκεκριμένο ζήτημα. Πραγματικά, αξίζει μία έρευνα για αυτές τις ηλίθιες-βλακώδεις και απάνθρωπες πανεπιστημιακές επιτροπές οι οποίες, σίγουρα, στο παρελθόν έχουν κόψει και άλλους φοιτητές με παρόμοια προβλήματα. Είμαι πολύ σίγουρος γι' αυτο.Υ.Γ.: Και για να μη ξεχνιόμαστε...(Ο Γκιωνάκης έφαγε τις φάπες του αλλά στο τέλος δικαιώθηκε!...):http://www.youtube.com/watch?v=Vf7dfjRA12AΥ.Γ.: Βαράτε ρε σεις, βαράτε! Δεν με νοιάζει!
έλεος πιά με αυτή τη μονοπώληση της ανθρωπιάς, τον 'λαμπρό και αδικημένο φοιτητή' και το 'άσπλαχνο πανεπιστήμιο'. Δε σκέφτηκε κανείς ότι μπορεί το τμήμα να μην έχει τις κατάλληλες υποδομές για να μπορέσει να διδάξει αποτελεσματικά τον φοιτητή. Ότι μπορεί να υπάρχουν άλλα πανεπιστήμια που θα μπορούσαν να του παρέχουν προσαρμοσμένη εκπαίδευση;Οι φοιτητές ενός πανεπιστημίου είναι επένδυση για το πανεπιστήμιο αυτό και φυσικά δικαιούται να επιλέξει πως θα επενδύσει. Δεν υπάρχει τίποτα κατακριτέο στο να απορρίψει έναν τυφλό φοιτητή (τονίζω, όταν παράλληλα υπάρχουν άλλα πανεπιστήμια που θα τον δέχονταν), επειδή δεν έχει τους πόρους που απαιτούνται για να του παρέχει παιδεία στην ποιότητα που αρμόζει.
καπου εχω τις αμφιβολιες μου για τα περι δικαιωσης ... η παρατηρηση οτι δεν θα μπορουσε να παρακολουθησει τη σχολη λογω του οτι το 30% ειναι εργαστηρια(δηλαδη πολλα απο αυτα παρατηρηση και εφαρμογη) δεν ειναι κατι εξωφρενικο και δεν καταλαβαινω γιατι δεν ειναι κατανοητο. προσπαθω να σκεφτω τροπο προσαρμογης του μαθηματος στην ιδιαιτεροτητα του μαθητη αλλα δεν εγω προσωπικα δεν μπορω. το οτι εχει τα προσοντα για να παρακολουθησει μια τετοια σχολη ειναι εμφανες το θεμα ειναι πως θα μπορει να ανταγωνιστει τους συμφοιτητες του στην πραξη , στο πεδιο εφαρμογης της δουλειας του. το επαγγελματικο του μελλον σκεφτομαι γιατι δεν νομιζω να θελει να βγαλει τη σχολη μονο για να κανει το πτυχιο κορνιζα.τελος για μενα λογικο ειναι να υπαρχουν διαφορετικα κριτηρια για καθε σχολη. π.χ. η φιλοσοφικη δεν θα ειχε τετοιο προβλημα εφοσον δεν εχει εργαστηρια. ελπιζω να καταφερει ο μαθητης να ανταπεξελθει και η μη παρακολουθηση των εργαστηριων να μην αποτελεσει φραγη στην επαγγελματικη του αποκατασταση