Καθυστερεί το αεροπλάνο; Αποζημίωση

Καθυστερεί το αεροπλάνο; Αποζημίωση Facebook Twitter
2

Έκθεση του Ευρωκοινοβουλίου που ενέκρινε η Ολομέλεια του Σώματος και θα συζητηθεί του επόμενους μήνες προβλέπει αποζημίωση για τους επιβάτες αεροπορικών πτήσεων που καθυστερούν πάνω από 3 ώρες ή ακυρώνονται.

Με βάση την έκθεση οι αεροπορικές εταιρίες θα πρέπει να υποδεικνύουν έναν υπεύθυνο σε κάθε αεροδρόμιο, ο οποίος θα πληροφορεί και θα βοηθά τους επιβάτες σχετικά με τα δικαιώματά τους και τις διαδικασίες υποβολής καταγγελιών, παροχής βοήθειας, αποζημίωσης και μεταφοράς σε άλλες πτήσεις.

Σε αυτόν οι επιβάτες θα μπορούν επίσης να υποβάλλουν καταγγελίες, πχ. για ζημία ή απώλεια αποσκευών.

Το Ευρωκοινοβούλιο προχωρά σε αυτή την κίνηση μετά τη διαπίστωση ότι ως τώρα μόνο το 2% των επιβατών αποζημιωνόταν και αυτοί μετά από πολλές προσπάθειες.

2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εσείς θα κλωνοποιούσατε το κατοικίδιό σας;

Living / Εσείς θα κλωνοποιούσατε το κατοικίδιό σας;

Από την Μπάρμπρα Στρέιζαντ μέχρι τον Πρόεδρο της Αργεντινής και τον αστέρα του αμερικανικού ποδοσφαίρου Τομ Μπρέιντι, Όλο και περισσότεροι πληρώνουν πολλές χιλιάδες για να κλωνοποιήσουν τα αγαπημένα τους κατοικίδια.
THE LIFO TEAM
Η Αναστασία λατρεύει τον Μιμίκο. Αντέχει ακόμα και τα «κικιρίκου» του

Living / Η Αναστασία λατρεύει τον Μιμίκο. Αντέχει ακόμα και τα «κικιρίκου» του

Ο Μιμίκος είναι ένας sassy κόκορας έξι μηνών που έχει κλέψει την καρδιά της Αναστασίας, ένα ζώο συντροφιάς που μπορεί να την τρελαίνει στα «κικιρίκου» όλη μέρα, αλλά τη βοήθησε να δει τη ζωή της αλλιώς, και να την αλλάξει.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η κυρία Μαρία, ο κύριος Νίκος και μια ιστορία αγάπης με μια μηχανή ποπκόρν

Living / Πενήντα καλοκαίρια χωρίς ρεπό, με μαλλί της γριάς και ψημένο καλαμπόκι

Ο κύριος Νίκος έχει προλάβει την εποχή που το γλειφιτζούρι κοκοράκι ήταν συνώνυμο του πρώτου ραντεβού. Μετά από δεκαετίες στους δρόμους, δεν μπορεί να φανταστεί καλοκαίρι χωρίς πανηγύρι και χωρίς το μηχάνημα του ποπκόρν.
ΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΔΑΣ

σχόλια

2 σχόλια
Και θεωρείται αποδεκτό να καθυστερεί μια πτήση μέχρι και 3 ολόκληρες ώρες; Θα φροντίζουν οι εταιρείες ώστε οι καθυστερήσεις να διαρκούν 2 ώρες και 55 λεπτά και δεν θα μπορεί να έχει καμία απαίτηση ο επιβάτης,γνωστά τα κόλπα...