Dirtyland: Οι πριγκίπισσες του Disney λιγάκι ερεθισμένες...

Dirtyland: Οι πριγκίπισσες του Disney λιγάκι ερεθισμένες... Facebook Twitter
16

[ Από την Άλκηστη Γεωργίου ]

 

Σύμφωνοι.

Η αναπαραγωγή pop culture ειδώλων δεν είναι κάτι καινούριο ή έστω πρωτότυπο πια, ωστόσο τα σχέδια του

Dillon Boy δεν παύουν να τραβούν την προσοχή.

 

Με την καινούρια του limited edition και κάπως αμφιλεγόμενη σειρά Dirtylands, ο illustrator που λατρεύει να πειράζει ποπ σύμβολα όπως οι υπερήρωες και οι κόμικ φιγούρες, επανασυστήνει τις αγαπημένες ηρωίδες της Disney με έναν τρόπο μάλλον ακατάλληλο.

 

Η Γιασμίν, η Χιονάτη, η Άριελ, η Ποκαχόντας και άλλες αθώες πριγκίπισσες φαίνεται πως ενηλικιώθηκαν και ποζάρουν ημίγυμνες, καπνίζουν, έχουν τατουάζ και τριγρνούν ανάμεσα σε γκραφίτι και pin up πόστερ.

 

Σύμφωνα με τον ίδιο τον καλλιτέχνη, αναδιατυπώνοντας τις εν λόγω οικείες και παιδικές ηρωίδες ως σεξουαλικά αντικείμενα επισημαίνεται το γεγονός ότι οι καιροί έχουν μάλλον αλλάξει, και ότι τώρα περισσότερο από ποτέ άλλοτε, η εικόνα του φύλου είναι αυτό "πουλάει" πραγματικά.

Αρκεί να σκεφτούμε για λίγο τις real life Disney πριγκίπισσες όπως η Hana – Miley- Montana, η Selena Gomez, κτλ, δεν φαίνεται να έχει και πολύ άδικο.

Ιδού..

Dirtyland: Οι πριγκίπισσες του Disney λιγάκι ερεθισμένες... Facebook Twitter
Dirtyland: Οι πριγκίπισσες του Disney λιγάκι ερεθισμένες... Facebook Twitter
Dirtyland: Οι πριγκίπισσες του Disney λιγάκι ερεθισμένες... Facebook Twitter
Dirtyland: Οι πριγκίπισσες του Disney λιγάκι ερεθισμένες... Facebook Twitter
Dirtyland: Οι πριγκίπισσες του Disney λιγάκι ερεθισμένες... Facebook Twitter
Dirtyland: Οι πριγκίπισσες του Disney λιγάκι ερεθισμένες... Facebook Twitter
Dirtyland: Οι πριγκίπισσες του Disney λιγάκι ερεθισμένες... Facebook Twitter
Dirtyland: Οι πριγκίπισσες του Disney λιγάκι ερεθισμένες... Facebook Twitter

 [ via ]

Design
16

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

ADM 2025: The Urban Issue / Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

Ιδέες που ζυμώνονταν αργά εδώ και μερικά χρόνια στον χώρο της εσωτερικής διακόσμησης ωρίμασαν και μας αποκαλύφθηκαν στις αρχές του 2025, ως οδηγός για τους χώρους στους οποίους θα κατοικήσουμε στο μέλλον.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Οbjects of Common Interest: «Θέλουμε να σου κεντρίσουμε το ενδιαφέρον και να κινητοποιήσουμε ένα συναίσθημα»

ADM 2025: The Urban Issue / Κίνηση, ελευθερία, ρευστή ταυτότητα: Το design των Οbjects of Common Interest

Οι αρχιτέκτονες και σχεδιαστές Ελένη Πεταλωτή και Λεωνίδας Τραμπούκης τρέχουν ένα από τα πιο design studios της Ελλάδας. Πώς σκέφτονται και πώς σχεδιάζουν τα φημισμένα projects τους, όπως την εγκατάσταση εικαστικού φωτισμού που λατρεύουμε στην είσοδο της Πειραιώς 260;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Φασιανός στο Svenskt Tenn: Πώς βρέθηκε ο Έλληνας ζωγράφος στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Design / Πώς βρέθηκε ο Φασιανός στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Μια αναπάντεχη πρόταση κατέληξε σε μια έκθεση στο Svenskt Tenn, τον «βασιλιά» του Σκανδιναβικού design, που τιμά τον σπουδαίο Έλληνα καλλιτέχνη. Εκεί, κάτω από την ίδια στέγη, τα έργα του συνομιλούν με αυτά του Γιόζεφ Φρανκ, υμνώντας τη χαρά της ζωής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

ADM 2025: The Urban Issue / Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

Το εμφανές σκυρόδεμα και οι γκρι τόνοι επανέρχονται στον αθηναϊκό αστικό ιστό, μεταφέροντας μαζί τους ένα φορτίο αισθητικής ιστορίας, κοινωνικών μετατοπίσεων και ψηφιακής επιρροής. Από τον μπρουταλισμό στην εποχή των hashtags, πότε η χρήση του γκρι είναι ζήτημα λειτουργίας, πότε συνήθειας και πότε συνειδητής εικόνας για το τι σημαίνει σύγχρονο;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

ADM 2025: The Urban Issue / Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

Μπορούμε να δούμε την Αθήνα ως ένα δίκτυο με «πάρκα», συνεπή όμως απέναντι στη φύση και στην ουσία της πόλης; Πολύ περισσότερο από ένα βιβλίο, το «Για το “αττικό τοπίο” σήμερα» του Δημήτρη Φιλιππίδη είναι μια πηγή έμπνευσης που μας δίνει μια άλλη οπτική για την πόλη και το πράσινό της.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

ADM 2025: The Urban Issue / Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

Με σεβασμό στον χαρακτήρα του κάθε τόπου και μακριά από την τυποποίηση, το γραφείο gnb architects προτείνει συνθέσεις που ισορροπούν ανάμεσα στη μορφολογική καθαρότητα, τη λειτουργική πληρότητα και την κατασκευαστική ακρίβεια. Η διαρκής αναζήτηση για μια νέα, αυθεντική αφήγηση καθιστά το έργο τους σύγχρονο και βαθιά συνδεδεμένο με τον άνθρωπο και το περιβάλλον.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR

σχόλια

7 σχόλια
Λέτε ο Ντίσνεϊ να έκανε πολλές θηλυκές ηρωίδες κατά τύχη; Υποθέτω ότι εάν έκανε εξίσου πολλούς αρσενικούς με ερωτικό υπονοούμενο θα υπήρχαν στο συγκεκριμένο αφιέρωμα. Και για να είμαι δίκαιος, πιστεύω ότι έκανε - οπότε, υπάρχουν γυναίκες εικονογράφοι, ιδού το θέμα, ιδού και το πεδίο).Θυμάμαι μια ενδιαφέρουσα έρευνα: ποιοι κάνουν περισσότερο σεξ. Λοιπόν, πρώτοι έρχονταν τα ομοφυλοφιλικά αρσενικά ζευγάρια, οι γκέι. Πηδιόντουσαν συνέχεια.Έπειτα έρχονταν τα ετεροφυλικά straight ζευγάρια.Και τελευταία έρχονταν τα λεσβιακά ζευγάρια. Η μια είχε περίοδο, η άλλη πονοκέφαλο, τα βρίσκανε.Και αυτό δεν είναι στερεότυπο - είναι αποτέλεσμα έρευνας. Μόνο τα πρόσθετα σχόλια είναι δικά μου. Αυτά.
η μαγκιά όμως είναι ν' αποτυπώσεις τον ψαρίσιο οργασμό της Άριελ. (έλα μωρό μου, άπλωσε αυτά τα αβγά στον πυθμένα, θέλω να έρθω εκεί να τα γονιμοποιήσω, με ανάβει να σκέφτομαι ότι από τα δεκάδες χιλιάδες, μόνο μερικές εκατοντάδες θα εκκολαφθούν και ίσως μερικές δεκάδες να φτάσουν στην ενηλικίωση)
Γιατί έτσι λειτουργεί η φύση μας και γενικότερα η φύση. Το θηλυκό κουνάει λίγο την ουρίτσα του και από την άλλη το αρσενικό κάνει οποιαδήποτε «φιγουρατζίδική» σαχλαμάρα, πλακώνεται με τα υπόλοιπα «αντίπαλα» αρσενικά, προκειμένου να δελεάσει το θηλυκό για να του «κάτσει». Στο φινάλε το θηλυκό εκείνο που κάνει την επιλογή του πιο... macho αρσενικού προκειμένου να γεννήσει δυνατούς και υγιείς απογόνους. Είναι οι κανόνες του φυσικού αυτού «παιχνιδιού» προκειμένου να υπάρχει η αναπαραγωγική διαδικασία. Τι ακριβώς δεν καταλαβαίνετε; Σ.Σ.: Η διαφορά με εμάς είναι πως το σεξ το κάνουμε και για ψυχαγωγία (και πολύ καλά κάνουμε). Το μόνο είδος μετά από εμάς που επίσης κάνει σεξ για ψυχαγωγία είναι τα δελφίνια!Σ.Σ.2: Όχι τηλεόραση, όχι υπολογιστής στην κρεβατοκάμαρα... Παίξτε τα... δελφίνια!...
η σεξουαλικοτητα δεν εινα απαραιτηται συνυφασμένη με το σεξ..το γυμνο κορμι γενικα δε θα επρεπε απαραιτητα να παραπεμπει σε σεξ..εχει να κανει με το πως το βλεπει ο καθενας και τι προτυπα ακολουθει..το οτι ζουμε στην εποχη που το γυμνο υπαρχει παντου πλασαρισμενο με χυδαιο τροπο,παιζει και αυτο το ρολο του.. ελεαννα να σου πω κατι σχετικα με το λιγουρια..αφου θες να το δεις πιο ωμα,σκεψου πως ντυνεστε και πως συμπεριφερεστε πλεον οι γυναικες στη πλειοψηφια..οσο πιο λιγα ρουχα,τοσο πιο σεξυ και οσο πιο προκλιτικη συμπεροφορα τοσο πιο ποθητη..αρα μην απορεις..ολα απορρεουν απο καπου..αυτο πλασαρετε και παιρνετε την αντιστοιχη αντιδραση...αλλιως κοιταει ο αντρας μια σοβαρη γυναικα και αλλιως μια που το παιζει..στη πρωτη περιπτωση βγαινει θαυμασμος ενω στη αλλη το λιγουρι...
Ζούμε που ζούμε σε μία «ντεκαβλέ» εποχή, κυρίως με την πλήρης τις περισσότερες φορές, έλλειψης ικανότητας «εκπομπής» και «λήψης» αισθησιασμού και ερωτισμού, μία αρρωστημένη, αρκετές φορές, έλλειψη άρνησης των υγειών γενετήσιων ενστίκτων, μην ευτελίσουμε και ό,τι τελευταίο έχει μείνει όπως είναι το γυμνό, σε κάποιες περιπτώσεις.
"Γιατί αισθητικά το θηλυκό έχει περισσότερο ενδιαφέρον"... Αυτό όμως είναι ιστορικά και κοινωνικά προσδιορισμένο. Για πολλούς αιώνες το "ωραίο φύλο" ήταν το αρσενικό.