Dirtyland: Οι πριγκίπισσες του Disney λιγάκι ερεθισμένες...

Dirtyland: Οι πριγκίπισσες του Disney λιγάκι ερεθισμένες... Facebook Twitter
16

[ Από την Άλκηστη Γεωργίου ]

 

Σύμφωνοι.

Η αναπαραγωγή pop culture ειδώλων δεν είναι κάτι καινούριο ή έστω πρωτότυπο πια, ωστόσο τα σχέδια του

Dillon Boy δεν παύουν να τραβούν την προσοχή.

 

Με την καινούρια του limited edition και κάπως αμφιλεγόμενη σειρά Dirtylands, ο illustrator που λατρεύει να πειράζει ποπ σύμβολα όπως οι υπερήρωες και οι κόμικ φιγούρες, επανασυστήνει τις αγαπημένες ηρωίδες της Disney με έναν τρόπο μάλλον ακατάλληλο.

 

Η Γιασμίν, η Χιονάτη, η Άριελ, η Ποκαχόντας και άλλες αθώες πριγκίπισσες φαίνεται πως ενηλικιώθηκαν και ποζάρουν ημίγυμνες, καπνίζουν, έχουν τατουάζ και τριγρνούν ανάμεσα σε γκραφίτι και pin up πόστερ.

 

Σύμφωνα με τον ίδιο τον καλλιτέχνη, αναδιατυπώνοντας τις εν λόγω οικείες και παιδικές ηρωίδες ως σεξουαλικά αντικείμενα επισημαίνεται το γεγονός ότι οι καιροί έχουν μάλλον αλλάξει, και ότι τώρα περισσότερο από ποτέ άλλοτε, η εικόνα του φύλου είναι αυτό "πουλάει" πραγματικά.

Αρκεί να σκεφτούμε για λίγο τις real life Disney πριγκίπισσες όπως η Hana – Miley- Montana, η Selena Gomez, κτλ, δεν φαίνεται να έχει και πολύ άδικο.

Ιδού..

Dirtyland: Οι πριγκίπισσες του Disney λιγάκι ερεθισμένες... Facebook Twitter
Dirtyland: Οι πριγκίπισσες του Disney λιγάκι ερεθισμένες... Facebook Twitter
Dirtyland: Οι πριγκίπισσες του Disney λιγάκι ερεθισμένες... Facebook Twitter
Dirtyland: Οι πριγκίπισσες του Disney λιγάκι ερεθισμένες... Facebook Twitter
Dirtyland: Οι πριγκίπισσες του Disney λιγάκι ερεθισμένες... Facebook Twitter
Dirtyland: Οι πριγκίπισσες του Disney λιγάκι ερεθισμένες... Facebook Twitter
Dirtyland: Οι πριγκίπισσες του Disney λιγάκι ερεθισμένες... Facebook Twitter
Dirtyland: Οι πριγκίπισσες του Disney λιγάκι ερεθισμένες... Facebook Twitter

 [ via ]

Design
16

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ανοίγει στη Νάουσα η πρώτη Βιβλιοθήκη Οίνου της χώρας μας στη μνήμη του Γιάννη Μπουτάρη

Design / Η πρώτη βιβλιοθήκη για το κρασί στην Ελλάδα. Ο Γιάννης Μπουτάρης θα ήταν περήφανος

Ένας ιδιότυπος πολυχώρος που στοχεύει στην ευαισθητοποίηση του ντόπιου πληθυσμού σε ό,τι αφορά το κρασί, τη γαστρονομία και τη βιωσιμότητα, ξεκινά τη λειτουργία του στη Νάουσα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ο μάγος της οικειότητας

Design / Μιχάλης Αναστασιάδης: «Υπάρχει φλυαρία στο design, λείπει η αυθεντικότητα»

Σε μια καριέρα 30 σχεδόν χρόνων σχεδίασε φωτιστικά, έπιπλα και αντικείμενα που μαρτυρούν έναν αναγεννησιακό δημιουργό, ο οποίος καταπιάνεται με τα υλικά, τη λειτουργικότητα και την τεχνολογία, σχεδιάζοντας την ποίηση τού καθημερινού. Με αφορμή την πρώτη του ατομική έκθεση στην Ελλάδα που μόλις εγκαινιάστηκε, ο Μιχάλης Αναστασιάδης μίλησε στη LifO.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ένα σπίτι με εκατοντάδες φυτά που όλα έχουν τη θέση τους

Design / Ένα σπίτι με εκατοντάδες φυτά που όλα έχουν τη θέση τους

Το διαμέρισμα του εικαστικού Αργύρη Αγγελή είναι γεμάτο φυτά και ετερόκλητα στοιχεία. Ο ίδιος λέει ότι o εκλεκτικισμός -το mix 'n' match, όπως θα λέγαμε σήμερα- είναι το κλειδί των επιλογών του στη διακόσμηση.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
“Ο κόσμος της φιλοξενίας είναι ένας κόσμος χωρίς σύνορα”: όλα όσα έγιναν στη δεύτερη διοργάνωση του HOTEL EXPERIENCE το διήμερο 18&19 Οκτωβρίου 2025 στη Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων.

Design / Πώς το Hotel Experience μεταμόρφωσε την Τεχνόπολη σε ατμοσφαιρική ξενοδοχειακή εμπειρία

Με συμμετοχή 8000 επισκεπτών, 120 ομιλητών και 70 εταιρειών υλικών και κατασκευής, το Hotel Experience ανέδειξε την ελληνική φιλοξενία ως διεθνή συζήτηση, όπου η αρχιτεκτονική και η επενδυτική στρατηγική συνυπάρχουν στο ίδιο τραπέζι.
LIFO NEWSROOM
Το ταξίδι του Δημήτρη Πικιώνη από τη Μαδρίτη στην οδό Πειραιώς 

Design / Χάρη στον Δημήτρη Πικιώνη ο δρόμος προς την Ακρόπολη είναι ένα έργο τέχνης

Μια νέα έκθεση για τον Δημήτρη Πικιώνη στο Μουσείο Μπενάκη αποκαλύπτει τη σπουδαιότητα αυτού του εμπνευσμένου Έλληνα εικαστικού, αρχιτέκτονα, στοχαστή και όσα του οφείλουν η Αθήνα και οι σύγχρονοι Έλληνες.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ένα σπίτι που χρειάζεται περισσότερους τοίχους

Design / Ένα σπίτι που χρειάζεται κι άλλους τοίχους για τους πίνακες του ιδιοκτήτη

Ο αρχιτέκτονας και visual artist Αλέξανδρος Μαγκανιώτης μένει στη Γλυφάδα, σε μια οικογενειακή πολυκατοικία. Το διαμέρισμά του έχει τόσα έργα που μοιάζει με δική του, ατομική έκθεση, την οποία ανανεώνει συνεχώς.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Ο Gustaf Westman σχεδιάζει viral αντικείμενα που φτάνουν την ντοπαμίνη στα ύψη

Design / Ο Gustaf Westman σχεδιάζει viral αντικείμενα που φτάνουν την ντοπαμίνη στα ύψη

Πιάτα, φλιτζάνια, βάζα και λάμπες που σε κάνουν να θες να τους τραπεζώσεις όλους. Έντονα, χαριτωμένα, λαχταριστά αντικείμενα που μετατρέπουν το τραπέζι σου σε μια ολοκληρωμένη εμπειρία ευτυχίας.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Δημήτρης Αντωνακάκης: «Η Αθήνα χρειάζεται γενναίες αποφάσεις»

Οι Αθηναίοι / Δημήτρης Αντωνακάκης: «Η Αθήνα χρειάζεται γενναίες αποφάσεις»

Ως παιδί, σχεδίαζε δρόμους στην άμμο. Αργότερα, υπερασπίστηκε την αρχιτεκτονική ως τέχνη ζωής. Με τη σύντροφο και συνεργάτιδά του Σουζάνα έζησαν μια ζωή όπου το «εγώ» έγινε «εμείς», μέχρι την απώλειά της που τον σημάδεψε βαθιά. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

7 σχόλια
Λέτε ο Ντίσνεϊ να έκανε πολλές θηλυκές ηρωίδες κατά τύχη; Υποθέτω ότι εάν έκανε εξίσου πολλούς αρσενικούς με ερωτικό υπονοούμενο θα υπήρχαν στο συγκεκριμένο αφιέρωμα. Και για να είμαι δίκαιος, πιστεύω ότι έκανε - οπότε, υπάρχουν γυναίκες εικονογράφοι, ιδού το θέμα, ιδού και το πεδίο).Θυμάμαι μια ενδιαφέρουσα έρευνα: ποιοι κάνουν περισσότερο σεξ. Λοιπόν, πρώτοι έρχονταν τα ομοφυλοφιλικά αρσενικά ζευγάρια, οι γκέι. Πηδιόντουσαν συνέχεια.Έπειτα έρχονταν τα ετεροφυλικά straight ζευγάρια.Και τελευταία έρχονταν τα λεσβιακά ζευγάρια. Η μια είχε περίοδο, η άλλη πονοκέφαλο, τα βρίσκανε.Και αυτό δεν είναι στερεότυπο - είναι αποτέλεσμα έρευνας. Μόνο τα πρόσθετα σχόλια είναι δικά μου. Αυτά.
η μαγκιά όμως είναι ν' αποτυπώσεις τον ψαρίσιο οργασμό της Άριελ. (έλα μωρό μου, άπλωσε αυτά τα αβγά στον πυθμένα, θέλω να έρθω εκεί να τα γονιμοποιήσω, με ανάβει να σκέφτομαι ότι από τα δεκάδες χιλιάδες, μόνο μερικές εκατοντάδες θα εκκολαφθούν και ίσως μερικές δεκάδες να φτάσουν στην ενηλικίωση)
Γιατί έτσι λειτουργεί η φύση μας και γενικότερα η φύση. Το θηλυκό κουνάει λίγο την ουρίτσα του και από την άλλη το αρσενικό κάνει οποιαδήποτε «φιγουρατζίδική» σαχλαμάρα, πλακώνεται με τα υπόλοιπα «αντίπαλα» αρσενικά, προκειμένου να δελεάσει το θηλυκό για να του «κάτσει». Στο φινάλε το θηλυκό εκείνο που κάνει την επιλογή του πιο... macho αρσενικού προκειμένου να γεννήσει δυνατούς και υγιείς απογόνους. Είναι οι κανόνες του φυσικού αυτού «παιχνιδιού» προκειμένου να υπάρχει η αναπαραγωγική διαδικασία. Τι ακριβώς δεν καταλαβαίνετε; Σ.Σ.: Η διαφορά με εμάς είναι πως το σεξ το κάνουμε και για ψυχαγωγία (και πολύ καλά κάνουμε). Το μόνο είδος μετά από εμάς που επίσης κάνει σεξ για ψυχαγωγία είναι τα δελφίνια!Σ.Σ.2: Όχι τηλεόραση, όχι υπολογιστής στην κρεβατοκάμαρα... Παίξτε τα... δελφίνια!...
η σεξουαλικοτητα δεν εινα απαραιτηται συνυφασμένη με το σεξ..το γυμνο κορμι γενικα δε θα επρεπε απαραιτητα να παραπεμπει σε σεξ..εχει να κανει με το πως το βλεπει ο καθενας και τι προτυπα ακολουθει..το οτι ζουμε στην εποχη που το γυμνο υπαρχει παντου πλασαρισμενο με χυδαιο τροπο,παιζει και αυτο το ρολο του.. ελεαννα να σου πω κατι σχετικα με το λιγουρια..αφου θες να το δεις πιο ωμα,σκεψου πως ντυνεστε και πως συμπεριφερεστε πλεον οι γυναικες στη πλειοψηφια..οσο πιο λιγα ρουχα,τοσο πιο σεξυ και οσο πιο προκλιτικη συμπεροφορα τοσο πιο ποθητη..αρα μην απορεις..ολα απορρεουν απο καπου..αυτο πλασαρετε και παιρνετε την αντιστοιχη αντιδραση...αλλιως κοιταει ο αντρας μια σοβαρη γυναικα και αλλιως μια που το παιζει..στη πρωτη περιπτωση βγαινει θαυμασμος ενω στη αλλη το λιγουρι...
Ζούμε που ζούμε σε μία «ντεκαβλέ» εποχή, κυρίως με την πλήρης τις περισσότερες φορές, έλλειψης ικανότητας «εκπομπής» και «λήψης» αισθησιασμού και ερωτισμού, μία αρρωστημένη, αρκετές φορές, έλλειψη άρνησης των υγειών γενετήσιων ενστίκτων, μην ευτελίσουμε και ό,τι τελευταίο έχει μείνει όπως είναι το γυμνό, σε κάποιες περιπτώσεις.
"Γιατί αισθητικά το θηλυκό έχει περισσότερο ενδιαφέρον"... Αυτό όμως είναι ιστορικά και κοινωνικά προσδιορισμένο. Για πολλούς αιώνες το "ωραίο φύλο" ήταν το αρσενικό.