Δείτε τις ακριβότερες τηλεοπτικές διαφημίσεις της χρονιάς

Δείτε τις ακριβότερες τηλεοπτικές διαφημίσεις της χρονιάς Facebook Twitter
3

Το Superbowl είναι το μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός των ΗΠΑ και το πιο δημοφιλές τηλεοπτικό πρόγραμμα της χρονιάς. Το φετινό Super Bowl XLVIII θα μεταδοθεί στις 2 Φεβρουαρίου και θα είναι μεταξύ των Seattle Seahawks και Denver Broncos ζωντανά σε πάνω από 12 εκατομμύρια σπίτια και μέσω του FOX Sports σε Ιταλία, Ολλανδία, Τουρκία και Κύπρο και του FOX σε Ελλάδα, Βουλγαρία, Σερβία, Κροατία, Σλοβενία και Μάλτα (η ευρωπαϊκή μετάδοση θα ξεκινήσει μισή ώρα μετά τα μεσάνυχτα).

Η τεράστια μανία της χώρας με αυτόν τον αγώνα μαζεύει τόσους σταρ, ανθυποστάρ, μουσικούς για το διάλειμμα, περιφερειακά κουτσομπολιά και κουτάκια μπίρας που είναι να αναρωτιέσαι ποιος τελικά βλέπει τον αγώνα. Στο φετινό ημίχρονο θα εμφανιστούν οι Bruno Mars και οι Red Hot Chili Peppers.

Επειδή είναι το τηλεοπτικό γεγονός με τη μεγαλύτερη δυνατή τηλεθέαση, οι υψηλότερου επιπέδου διαφημίσεις μεταδίδονται κατά τη διάρκεια αυτού του παιχνιδιού, με την Budweiser να ανοίγει παραδοσιακά τον αγώνα. Η ευκαιρία αυτή συνοδεύεται και από εξωφρενικά τσουχτερές τιμές: το 2013 το μέσο κόστος για τη μετάδοση μιας διαφήμισης 30 δευτερολέπτων ήταν περίπου τέσσερα εκατομμύρια δολάρια.

Οι διαφημίσεις που μεταδίδονται κατά τη διάρκεια του Superbowl έχουν γίνει ένα πολιτιστικό φαινόμενο από μόνες τους. Πολλοί θεατές κάθονται στην τηλεόραση όχι για τον αγώνα, όχι για να δουν ποιος διάσημος έκατσε δίπλα σε ποιον, όχι για τη μουσική στο ημίχρονο, αλλά για τις διαφημίσεις. Εσείς δεν θα χρειαστεί να το κάνετε αυτό: μπορείτε να πάρετε μια ιδέα για το 2014 παρακάτω:

3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ανθή Βούλγαρη: «Είναι σοβαρό» - Θα κινηθεί νομικά για επεξεργασμένες φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν με το παιδί της

TV & Media / Ανθή Βούλγαρη: «Είναι σοβαρό» - Θα κινηθεί νομικά για επεξεργασμένες φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν με το παιδί της

«Φαντάσου τι μπορεί να είχε γίνει αν είχα δείξει το πρόσωπο του μωρού, τι θα γινόταν και που θα μπορούσε να παίξει» ανέφερε μεταξύ άλλων η γνωστή δημοσιογράφος
THE LIFO TEAM
Eurovision 2026: «Δεν έχει θέση στο ράφι μου» - To Nemo επιστρέφει το τρόπαιο σε ένδειξη διαμαρτυρίας για το Ισραήλ

TV & Media / Eurovision 2026: «Δεν έχει θέση στο ράφι μου» - To Nemo επιστρέφει το τρόπαιο σε ένδειξη διαμαρτυρίας για το Ισραήλ

Το βίντεο και η ανάρτηση του νικητή της Eurovision 2024, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την απόφαση της EBU να επιτρέψει στο Ισραήλ να συμμετάσχει στον διαγωνισμό του 2026
THE LIFO TEAM
Αρναούτη για τροχαίο Παντελίδη: «Καρφώθηκε σίδερο στον πνεύμονα μου, έσπασαν τα πλευρά μου, ήμουν κατασφαγμένη»

TV & Media / Αρναούτη για τροχαίο Παντελίδη: «Καρφώθηκε σίδερο στον πνεύμονα μου, έσπασαν τα πλευρά μου, ήμουν κατασφαγμένη»

«Βγήκε μία απόφαση που ήταν κατάφωρα άδικη» ξεκαθαρίζει στις πρώτες της δηλώσεις μετά την εκδίκαση της υπόθεσης των αποζημιώσεων για το τροχαίο δυστύχημα
LIFO NEWSROOM
Η Paramount καταθέτει νέα ανταγωνιστική προσφορά για τη Warner Bros Discovery

TV & Media / Η Paramount καταθέτει νέα ανταγωνιστική προσφορά για τη Warner Bros Discovery

Η εταιρεία ανέφερε ότι η πρότασή της αποτελεί «ανώτερη εναλλακτική» συγκριτικά με αυτήν της Netflix, προσφέροντας περισσότερα μετρητά άμεσα στους μετόχους και μεγαλύτερες πιθανότητες έγκρισης από τις ρυθμιστικές αρχές
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια