Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος γράφει για τις υποψηφιότητες των Όσκαρ

Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος γράφει για τις υποψηφιότητες των Όσκαρ Facebook Twitter
21

Φέτος δεν είχαμε Μπεν Ζάϊτλιν και Μίκαελ Χάνεκε στις υποψηφιότητες των Όσκαρ- δηλαδή δεν παρείσφρυσαν ανεξάρτητοι καμικάζι και αξιότιμοι ξένοι.

 

Στην πεντάδα των σκηνοθετών, η διαφορά με την Ένωση είναι πως, αντί για τον Πολ Γκρίνγκρας, ψηφίστηκε ο Αλεξάντερ Πέϊν με το Νεμπράσκα, που τελικά πήρε 6 υποψηφιότητες, όλες σε "υψηλές" κατηγορίες, ταινία, σκηνοθεσία, σενάριο, ερμηνείες για τον Μπρους Ντερν και την Τζέϊν Σκουίμπ, και για την εξαιρετική φωτογραφία.

 

Παντελώς απών ο Μπάτλερ του Λι Ντάνιελς, εκτός στους πρώτους ρόλους ο Ρόμπερτ Ρέντφορντ και ο Τομ Χανκς. Αντίθετα εκεί χώρεσε ο Κρίστιαν Μπέϊλ, και συναγωνίζεται τα δυο φαβορί, τον Μάθιου Μακόναχεϊ και τον Λεονάρντο Ντι Κάπριο, για τον Λύκο της Wall Street, που με πέντε βασικές υποψηφιότητες, ανατρέπει τα χλιαρά δεδομένα των πρώτων αντιδράσεων.

 

Στους γυναικείους πρώτους ρόλους, η Μέριλ Στριπ έκανε ρεκόρ με τη 18η υποψηφιότητα της για τον Αύγουστο, φέροντας στο νου χρονιές που έμπαινε στις πεντάδες αποκλειστικά και μόνο με τη δύναμη του ονόματος της (Music of the Heart, One True Thing). Όπως έχουμε ήδη γράψει, εκεί παλεύει η Κέϊτ Μπλάνσετ με την Σάντρα Μπούλοκ, αν και με τη Χρυσή Σφαίρα, η Έϊμι Άνταμς, στην τέταρτη υποψηφιότητα της, δυναμώνει, με μια έξυπνη, πολύμορφη και υπολογίσιμη ερμηνεία, στον Οδηγό Διαπλοκής, την ταινία που προηγείται στην κούρσα με 10 συνολικά υποψηφιότητες, όσες και το Gravity.

 

Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος γράφει για τις υποψηφιότητες των Όσκαρ Facebook Twitter

 

Ο Οδηγός Διαπλοκής κατάφερε να βάλει και τους 4 πρωταγωνιστές της στις αντίστοιχες πεντάδες των ερμηνειών, καθώς και ο Μπράντλεϊ Κούπερ είναι υποψήφιος για δεύτερο ρόλο, αν και κάτι τέτοιο δεν είναι ρεκόρ- το Δίκτυο του Σίντνεϊ Λιούμετ είχε καταφέρει 5 υποψήφιους και 3 νικητές, το 1976.

 

Με τρεις υποψήφιους ηθοποιούς "τρέχει" και το 12 Χρόνια Σκλάβος (Ετζιόφορ, Νιόνγκο και η πρώτη του Μάϊκλ Φασμπέντερ), το οποίο έχει συνολικά 9.

 

Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος γράφει για τις υποψηφιότητες των Όσκαρ Facebook Twitter

 

Εκτός από τον Τομ Χανκς, ηχηρά άκυρα έφαγαν η Έμα Τόμσον, οι αδελφοί Κοέν, εκτός από το μιξάζ ήχου και την φωτογραφία του Μπρούνο Ντελμπονέλ, ο Χοακίν Φίνιξ, η πολυνίκης μοντέζ του Σκορσέζε, η θρυλική Θέλμα Σκούνμεϊκερ, για την άτσαλη δουλειά της στην ταινία, και ο Γουόνγκ Καρ Βάϊ, που, παρά την έμπρακτη εμψύχωση του Σκορσέζε στην Αμερική, και πάλι δεν συμπεριλήφθηκε στην πεντάδα του ξενόγλωσσου φιλμ για το Grandmaster, αλλά αρκέστηκε σε υποψηφιότητες για κοστούμια και φωτογραφία.

 

Μένοντας στο ξενόγλωσσο, νομίζω πως για πρώτη φορά συναντάμε την Παλαιστίνη με το Ομάρ και την Καμπότζη, με το φτιαγμένο από πηλό, συναρπαστικό και άκρως πολιτικό Missing Picture του Ρίθι Παν, ενώ εκεί βρίσκονται ο Σορεντίνο και ο Βίντερμπεργκ, λογικά φαβορί σε μια κατηγορία χωρίς φαβορί.

 

Εκτός από την Στριπ, τα δικά τους ρεκόρ βελτίωσαν ο Τζον Γουίλιαμς στις μουσικές κατηγορίες, φτάνοντας την 48η για τον Κλέφτη των Βιβλίων, και ο Γούντι Άλεν, στα σενάρια φυσικά, για τη Θλιμμένη Τζάσμιν.

Ευχάριστη έκπληξη η παρουσία του μέγιστου Ρότζερ Ντίκινς για το Prisoners στη φωτογραφία (θυμίζω πως αδίκως το έχει στερηθεί τόσα χρόνια), ενώ τρύπωσε η Φιλομίνα, με τους τρεις βασικούς αυτουργούς (Γουάϊνσταϊν, Τζούντι Ντεντς και Στιβ Κούγκαν στο σενάριο) ευχαριστημένους.

 

Στα τραγούδια, καιρός είναι να δούμε τον Μπόνο και τη μπάντα του να παραλαμβάνει το Νόμπελ, συγγνώμη, το Όσκαρ για τον Μαντέλα, σε μια κατηγορία που υποψήφιος είναι και ο εμπορικότερος καλλιτέχνης/παραγωγός της χρονιάς, ο Φαρέλ Γουίλιαμς, για το virally αξαγάπητο Happy από τον Απαισιότατο 2.

 


 

 

Διάφορα
21

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Δ. Πολιτάκης / Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Μπορεί να έχει άμεση ανάγκη κάποιου είδους ανάπλασης η Πλατεία Εξαρχείων, το τελευταίο που χρειάζεται όμως είναι ένα μίζερο χριστουγεννιάτικο δέντρο με το ζόρι.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Β. Βαμβακάς / Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Οποιοσδήποτε απολογισμός της είναι καταδικασμένος στη μερικότητα, αφού έχουν συμβεί άπειρα γεγονότα που στιγμάτισαν τις ζωές όλων μας ‒ δύσκολο να μπουν σε μια αντικειμενική σειρά.
ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΒΑΜΒΑΚΑ
Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Β. Στεργίου / Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Αντί να βλέπουμε τη χώρα σαν άδεια πισίνα όπου πρέπει να γυρίσουν τα ξενιτεμένα της μυαλά για να γεμίσει, ας αλλάξουμε τα κολλημένα μυαλά σ' αυτόν εδώ και σε άλλους τόπους.
ΤΗΣ ΒΙΒΙΑΝ ΣΤΕΡΓΙΟΥ

σχόλια

10 σχόλια
Προσπάθησα να δω το "American Hustle" μόνο και μόνο για το cast του. Τόσο χασμουρητό είχα χρόνια να ρίξω με ταινία. Πραγματικά δε θα τη πρότεινα ούτε για DVD. Ελπίζω πραγματικά να μη κερδίσει γιατί αν αυτό γίνει θα είναι καθαρά μόνο και μόνο λόγω επιτυχημένου marketing. Δεν έχω δει όλες τις ταινίες που είναι υποψήφιες, αλλά απ' όσες έχω δει το "Dallas Buyers' Club" είναι η καλύτερη. Η ταινία "Ο Λύκος της Wall Street" έχει μόνο πολύ καλές ερμηνείες παρά τόσο υπόθεση ή πλοκή (τελείως αναμενώμενες) και δε χρειαζόταν να διαρκεί τρεις ώρες όπου πολλές από τις σκηνές ήταν σχεδόν επαναλαμβανόμενες...Επίσης γενικά θεωρώ υπερεκτιμημένη την Amy Adams. Είναι καλή ηθοποιός αλλά ποτέ δε με συγκλόνησε με κάποια ερμηνεία της. Ελπίζω να μη το πάρει φέτος μόνο και μόνο επειδή έχει προταθεί άλλες 4 φορες και έχασε. Κάποια άλλη φορά, αν κάνει την υπέρβαση, ας το πάρει ευχαρίστως. Φέτος το βραβείο δικαιωματικά πρέπει να πάει στη Cate Blanchett για την εκπληκτική της ερμηνεία στη "Blue Jasmine". Την αδίκησαν που την αδίκησαν όταν έχασε για την "Elisabeth" και το έδωσαν στη Gwyneth Paltrow, ας τη δικαιώσουν, τουλαχιστον, φέτος.Μου κάνει πάντως εντύπωση πως η ταινία "The Secret Life of Walter Mitty" δεν είναι υποψήφια ούτε καν για βραβείο φωτοφραφίας (εκτός και αν δε πρόλαβε τις ημερομηνίες για τις υποψηφιότητες). Η τανία είναι υπέροχη, με πολύ ωραία και ιδιαίτερη ιστορία, υπέροχη φψτογραφία και μουσική και αξιοπρεπέστατη σκηνοθεσία και ερμηνείες. Σαφώς καλύτερη από τη ταινία "American Hustle".
Δεν εννοούσα ότι τσακωνόμαστε εμείς οι δύο. Αλλά κάποιοι από διάφορα forum σχετικά με κινηματογραφικά και τηλεοπτικά βραβεία. Απλώς το γενίκευα. Ήμαρτον. Συγγνώμη για την παρεξήγηση,αλλά αν είχες μπει σε αυτά που εννοούσα εγώ, θα το διαπίστωνες.Εννοείται συμφωνώ με το τελευταίο σου σχόλιο και όπως είπα η διόρθωση εκείνη είναι άνευ σημασίας.
Θεωρώ πως ο Di Caprio θα έπρεπε να είναι υποψήφιος και για το Great Gatsby, αφού σήκωσε μια μέτρια ταινία στους ώμους του με την υπέροχη ερμηνεία του. Φυσικά και του άξιζε η υποψηφιότητα για το Λύκο. Έχω κάποιες αμφιβολίες για τον Bale (όσο και αν τρελλαίνομαι για το συγκεκριμένο ηθοποιό, αρχίζω να πιστεύω πως καταντάει μίμος σε μεγάλο μέρος της ταίνιας). Συμφωνώ που έμεινε το Buttler εντελώς έξω, αφού είναι πολύ έντονο πως η ταινία ήταν στημένη και της έλειπε το συναίσθημα και η ευφυία. Απλά πήρε μια πιασάρικη ιστορία, ακολούθησε μια ασφαλή συνταγή και χιλιοπαιγμένη, πιστεύοντας πως οι κριτές θα τσιμπήσουν. Ο Τσιούετελ Έτζιοφορ απλά είχε την τύχη να συμμετέχει σε μια δυνατή συναισθηματικά ταινία, χωρίς, προσωπικά, να μου κινεί ιδιαίτερα η ηθοποιία του το ενδιαφέρον. Όσο για τον πρωταγωνιστή του Νεμπράσκα, δεν μπορώ να εκφέρω καμία γνώμη. Τελικά πιστεύω πως το Όσκαρ θα πάει στον Μ. Μακκόναχιου, αφού αυτός κάνει το άλμα και από ένας μέτριος ηθοποιός, μας παρουσιάζει μια εξαιρετική ερμηνεία. Παρόλα αυτά όμως, πιστεύω πως το Όσκαρ δικαιωματικά πρέπει να πάει στο Ντι Κάπριο, αν και δυστυχώς δεν θα γίνει. Αυτό που λείπει από τις υποψηφιότητες φέτος είναι ένας δυνατός "κακός"
Απαντάω σε προηγούμενο σχόλιό σου.Κανείς δεν αμφισβητεί το μεγαλείο της Meryl Streep. Αυτό που εννοώ, όμως, είναι ότι δεν είναι δυνατό τα μέλη της Ακαδημίας να την (συγγνώμη, Την) ψηφίζουν, πολλές φορές στα τυφλά, μόνο και μόνο επειδή ακούν ότι " τα έδωσε όλα".Πρέπει για λίγο να την αφήσουν στην άκρη, έτσι ώστε και άλλες εξαιρετικές της υποκριτικής να λάβουν επιτέλους την υποψηφιότητα την οποία δικαιούνται, αλλά δε λαμβάνουν, εξαιτίας του κύρους της. Και όχι τίποτα άλλο, δε θα το πάρει και στο τέλος. Απλά στερούν από τις π.χ. Thompson, Dreyfus, Gerwig τη δυνατότητα να διακριθούν. Και σε αυτήν την περίπτωση λένε ότι έπαιξε υπερβολικά και δεν είναι Iron Lady. Τι στο διάολο ? Φοβούνται μήπως τους πει αδιάλλακτους φαλλοκράτες ?Υ.Γ. Διόρθωση άνευ σημασίας (άνω κάτω τελεία) το Catch me if you can είναι του Steven Spielberg. Αν και νομίζω ότι το ξέρεις τώρα.
Διόρθωση στο Υ.Γ. στο παραπάνω σχόλιο (άνω κάτω τελεία)Αν και νομίζω ότι ήδη το ξέρεις ΠΛΕΟΝ.Επίσης αν ο Di Caprio ήταν υποψήφιος θα ήταν ολίγον τι έγκλημα. Ήδη τσακωνόμαστε σαν αργόσχολοι σχετικά με την εγκυρότητα και το κύρος των Oscar και των υπολοίπων φεστιβάλ.Ήδη μας λείπουν οι Hanks και Redford, με την ερμηνεία του πρώτου να έχει ως αποκορύφωμα την τελευταία σκηνή και το δεύτερο να είναι όλος και όλο το έργο. Τώρα που το σκέφτομαι ένας από τους δύο άξιζε περισσότερο την υποψηφιότητα από τον Bale(αν και πολύ καλός στην ταινία) και συμφωνώ μαζί σου σε αυτό.Όπως και στον αποκλεισμό του The Butler. Μου τη δίνει όταν ένας σκηνοθέτης μαζεύει 500 γνωστούς ηθοποιούς και τηλεπαρουσιαστές μόνο και μόνο για να κάνει ντόρο και να τραβήξει τα βλέμματα. Απορώ, επίσης, με τις υποψηφιότητες της Oprah (a.k.a. αμερικανίδας Στεφανίδου) σε διάφορα άλλα ινστιτούτα, συνδέσμους και ενώσεις . Είναι όντως τόσο καλή ή τους λαδώνει με PS4, Prius και σκουτεράκια ?Όσο για το McConaughey, ποτέ δεν ήταν μέτριος. Απλώς αρκείτο σε ρομαντζάδες. Στο Killer Joe και στο Bernie ήταν εκπληκτικός. Όπως απολαυστικός ήταν και στο λύκο, παρά το μικρό του ρόλο, και στο Tropic Thunder. Τα The Lincoln Lawyer, Mud και Magic Mike δεν τα έχω δει.
H Oprah ήταν πολύ καλή στο Butler, αλλά μόνο αυτή νομίζω, οι υπόλοιποι μου φάνηκαν απλά γλυκανάλατοι. Ο McConaughey στο Μud ήταν εξαιρετικός και οκ στο Lincoln Lawyer. Με συγχωρείς πολύ που μπερδεύτηκα για το Catch me If you can και βασικά δεν κατάλαβα πως τσακωνόμαστε. Υπάρχουν και σοβαρά προβλήματα για να σπαταλήσει κανείς φαιά ουσία. Τη γνώμη μου λέω και τίποτα παραπάνω.
Δεν δίνουμε εξετάσεις ούτε κάνουμε επίδειξη γνώσεων (ΝΟΜΙΖΩ) και προσωπικά δεν είμαι και ειδικός για να γνωρίζω κάθε λεπτομέρεια. Λυπάμαι πολύ αν μπέρδεψα τον σκηνοθέτη της ταινίας, αλλά ομολογουμένως μοιάζουν
DiCaprio και Bullock τα πιο δυνατά φαβορί για Oscar απ'όσο ακούγεται κι επίσης γιατί δεν αναφέρεται καθόλου ο Jared Leto στο άρθρο ? H ερμηνεία του στο Dallas Buyers Club ήταν φοβερή και άλλαξε δραματικά h εμφάνιση του πιο πολύ απ του McConaughey και γενικά ενώ είναι ένας εξαιρετικός ηθοποιός έχει αδικηθεί πολλές φορές..Του άξιζε η χρυσή σφαίρα που πήρε όπως και ένα Oscar για supporting actor που ελπίζω να του δοθεί .
Γιατί ο Jared Leto είναι γενικά εξαιρετικός και πόσες φορές έχει αδικηθεί ? Μπορεί να ταίριαξε και στο ρόλο. Θα δούμε όταν έρθει και στην Ελλάδα η ταινία. Πάντως αν του το δώσουν, θέλω να ελπίζω πως δε θα είναι λόγω εμφάνισης και μόνο αλλά ότι θα το αξίζει κιόλας. Παρεμπιπτόντως, την έχεις δει την ταινία ή τσάμπα μιλάμε ?
Πότε θα σταματήσουν να επιβραβεύουν τις απολύτως μέτριες ταινίες του O Russell? Το μόνο που άξιζε από τον Οδηγό Διαπλοκής ήταν οι ερμηνείες (πλην της jlaw που ήταν εντελώς miscast σ'ενα ρόλο απλώς για να "προκαλεί", (κακο)γραμμένο για μεγαλύτερη ηλικία και ωριμότητα και προφανώς ούτε καν συγρίσιμη με την ερμηνεία της Lupita Nyong'o στο 12 Years a Slave), την επόμενη μέρα το ξέχασα τελείως. Ελπίζω σε μια κατηγορία που υπάρχουν τα Her, Nebraska, The Wolf of Wall Street, 12 Years a Slave, Dallas Buyers Club να μη θριαμβεύσει η μετριότητα χάρη στο καλό marketing.
Προφανώς είναι όλα θέμα οπτικής και γούστου! Για μένα ο Οδηγός Διαπλοκής είναι η καλύτερη ταινία που εχω δει φετος! Υπάρχουν βέβαια πολλές απ΄τις υποψήφιες που ακόμα δεν έχω δει οπότε δε λέω πως θέλω να το πάρει.. Από την άλλη το 12 Χρόνια σκλάβος το βρήκα δυνατό αλλά με απογοήτευσε και λίγο.. Ισως είχα πολύ υψηλές προσδοκίες, δε ξέρω.. Αλλά σίγουρα δεν με άφησε με ανοιχτό το στόμα όπως περίμενα..
Φυσικά και είναι θέμα γούστου, συμφωνώ απόλυτα, αυτή ήταν η δικιά μου προσωπική παρατήρηση. Και εμένα το 12 χρόνια σκλάβος δεν με συγκλόνισε όπως όλους τους υπόλοιπους (μου φάνηκε πιο πολύ μια αφήγηση των γεγονότων παρά η προσωπική οδύσσεια αυτού του ανθρώπου), αλλά τουλάχιστον στα τεχνικά δηλαδή ερμηνείες, σκηνοθεσία κτλ, πράγματα που βραβεύει η Ακαδημία, μου φάνηκε πιο δυνατό.Ας μη μιλήσουμε καν για την παντελή απουσία των Κοέν...
Πάντως ο Ο' Ράσελ είναι η χαρά του ηθοποιού οι Ανταμς, Κούπερ, Λόρενς και Μπέιλ έχουν από δύο υποψηφιότητες για όσκαρ για ταινείες του, μάλιστα οι 2 τελευταίοι το πήραν κιόλας. Για μένα και η Τζάκι Γουίβερ το άξιζε πέρυσι για τον οδηγό αισιοδοξίας. Επίσης μην ξεχνάμε την Μελισά Λίο που το σήκωσε για το "Fighter" και τον εξαιρετικό Ρόμπερτ Ντε Νίρο. Από τον οδηγό διαπλοκής πάντως ξεχωρίζω την Άνταμς και την Λόρενς αν και είναι δύσκολο για την πρώτη να το πάρει φέτος (Καλά η JLAW είναι σιγουράκι) η Μπλάνσετ ήταν πραγματικά καθηλωτική και ίσως μια από τις καλύτερες ερμηνείες ever!!!
Προσωπικά, οι φετινές υποψηφιότητες είναι ολίγον τί απογοητευτικές.... κάπου διάβασα πως πιο πολύ σημασία δώσανε στους ηθοποιούς-σελέμπριτι παρά στις ερμηνείες αυτές καθ'αυτές.... δεν αναφέρομαι σε προσωπικότητες/ταινίες όπως Στριπ, Ντεντς, Μπλάνσετ, 12 Χρόνια Σκλάβος...! για μένα ο Σκορσέζε αν και κλασική αξία, ενώ έχει γυρίσει αριστουργήματα, φέτος κούρασε και δίχασε, ο ΝτιΚάπριο-πολύ κακό για το τίποτα-έχει κάνει και καλύτερες ταινίες.... συχνά παρατηρείται το γεγονός να ευνοούνται ηθοποιοί ή/και δημιουργοί με μια χλιαρή ταινία ακριβώς επειδή την προηγούμενη χρονιά (ή χρονιές) αγνοήθηκαν παντελώς από την Ακαδημία, εις βάρος άλλων συναδέλφων τους που ήταν υποψήφιοι είτε με κάτι πολύ καλό είτε με κάτι χλιαρό (η αδικία που έλεγα...!) φαύλος κύκλος...! τέλος, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ PRISONERS KAI TO INSIDE LLEWYN DAVIS??? Κρίμα.... πολύ κρίμα.....!
Πώς γίνεται να μοιράσεις κατηγορίες και 20+ καλές έως πολύ καλές ταινίες ( με 30+ φοβερές ερμηνείες και μερικές από αυτές τις ταινίες αριστουργήματα) και ταυτοχρόνως να ικανοποιήσεις τη μαρμίτα ή οποιονδήποτε άλλον, από όπου και αν βρίσκεται ? Ποια από τις παραπάνω ερμηνείες δεν αξίζει δηλαδή υποψηφιότητα ? Επειδή είναι celebrity είναι λιγότερο ικανοί ? Επίσης ο DiCaprio μπορεί να έχει παίξει σε καλύτερες ταινίες (που έχει παίξει, αν και ο λύκος μου άρεσε περισσότερο, τουλάχιστον, από τον οδηγό και κάποιες άλλες), όμως αυτή του η ερμηνεία δεν παύει να είναι εκπληκτική. μία από τις καλύτερες και πιο απολαυστικές που έχει δώσει (δε ξέρω πώς μπαίνει η άνω τελεία). Το ότι έχει διχάσει φέτος ο Scorsese και δεν κούρασε (αποκλείεται να βαρέθηκες, ακόμα και αν αισθανόσουν ότι κάπου το έχεις ξαναδεί) δε σημαίνει πως δεν ήταν καλή. Εντάξει, ενδεχομένως δεν ήταν 5 αστέρων όπως περιμέναμε, που και πάλι αυτό είναι υποκειμενικό.Το Prisoners και μένα μου άρεσε πολύ, αλλά με τέτοιο ανταγωνισμό φέτος δεν θα το περίμενε κανείς να παίξει σε μεγάλες κατηγορίες (όπως και το Rush). Για το Inside Llewyn Davis δε γνωρίζω, πάντως εφόσον οι Coen δεν ενοχλήθηκαν, με τόσα αριστουργήματα που έχουν κάνει και το δημιούργησαν χωρίς πολύ κόπο και με απρόσμενη από άποψη κριτικών επιτυχία, τότε δεν πρέπει να μας απασχολεί το ότι αγνοήθηκαν. Όσο μπορεί να έχει αγνοηθεί κάποιος με 4 Oscar και πόσες υποψηφιότητες.Η μόνη υποψηφιότητα που με νευρίασε είναι αυτή της Meryl Streep. Δεν τη χορτάσαμε ακόμα ? Και δε δείχνει στον Αύγουστο και πολλά, από αυτά που άκουσα. Εκτός από το μπόι της. Έλεος πια. Ψηφίστε τη Julia Louis-Dreyfus.
Συμφωνώ 1000% σε όλα εκτός της Meryl Streep! Πόσο δίκιο έχεις για τον Di Caprio και ίσως αυτό που θυμίζει Ο Λύκος είναι το Catch me if you can, πάλι του Scorsese (αν δεν κάνω λάθος), με Di Caprio και Τοm Hanks. Tον λάτρεψα τον Λύκο και τον θεωρώ μια εξελιγμένη έκδοση της ταινίας που προανέφερα. Όσο και αν αντιπαθούσα τον Di Caprio τη χρονιά του Τιτανικού, πρέπει να παραδεχθούμε πως ΞΕΡΕΙ!