Σεμινάριο στο Μουσείο Ολοκαυτώματος για όσους ισχυρίζονται ότι δεν υπήρξε

Σεμινάριο στο Μουσείο Ολοκαυτώματος για όσους ισχυρίζονται ότι δεν υπήρξε Facebook Twitter
10

 

Σεμινάριο στο Μουσείο Ολοκαυτώματος που βρίσκεται στην περιοχή Μαρέ του Παρισιού θα παρακολουθούν όσοι αμφισβητούν το Ολοκαύτωμα στη Γαλλία, μετά από συνθήκη που υπέγραψαν η γαλλική κυβέρνηση και το Μουσείο Memorial του Ολοκαυτώματος.

 

Το σεμινάριο που θα έχει διαπαιδαγωγικό χαρακτήρα θα είναι, σύμφωνα με την Huffingtonpost, η κύρια ποινή για κάποιον που έχει καταδικαστεί για την αμφισβήτηση του Ολοκαυτώματος.

 

Στο Μουσείο αυτό υπάρχει πληθώρα κινηματογραφικών και γραπτών ντοκουμέντων που αποδεικνύουν τη ναζιστική θηριωδία, ακόμη και σε αυτούς που παρουσιάζονται ως οι πιο δύσπιστοι.

10

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΜΠΑΡΑΚ ΟΜΠΑΜΑ ΜΙΣΕΛ ΟΜΠΑΜΑ

Διεθνή / Μισέλ και Μπαράκ Ομπάμα σε μια εκ βαθέων συνέντευξη: «Είμαστε ο ένας το αντίβαρο του άλλου»

«Το κατάλαβα σχεδόν αμέσως ότι επρόκειτο για μια μοναδική γυναίκα, με την ακεραιότητα και τον χαρακτήρα, την εξυπνάδα και τις αξίες που θα με έκαναν καλύτερο άνθρωπο» δηλώνει ο Μπαράκ Ομπάμα για τη σύζυγό του
THE LIFO TEAM
«Εβραϊκή τρομοκρατία»: Πρώην κορυφαίοι αξιωματούχοι του Ισραήλ στρέφονται κατά της κυβέρνησης Νετανιάχου

Διεθνή / «Εβραϊκή τρομοκρατία»: Πρώην κορυφαίοι αξιωματούχοι του Ισραήλ στρέφονται κατά της κυβέρνησης Νετανιάχου

Πρώην πρωθυπουργοί, επικεφαλής της Μοσάντ και της Σιν Μπετ απειλούν με προσφυγή στη Δικαιοσύνη, κατηγορώντας την κυβέρνηση ότι επιτρέπει επιθέσεις κατά Παλαιστινίων στη Δυτική Όχθη
THE LIFO TEAM
ΒΡΕΤΑΝΙΑ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΤΡΕΝΩΝ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΣ

Διεθνή / Σύγκρουση τρένων στη Βρετανία: Ο μηχανοδηγός φέρεται να παραβίασε κόκκινο

Η ανάλυση των συστημάτων της αμαξοστοιχίας δείχνει ότι ο μηχανοδηγός επιχείρησε να φρενάρει περίπου εννέα δευτερόλεπτα πριν από τη σύγκρουση, όταν το τρένο κινούνταν με ταχύτητα 122 χιλιομέτρων την ώρα
THE LIFO TEAM

σχόλια

2 σχόλια
I eikona den ine apo to evraiko mouseio tou Verolinou. Opws ipes kai esi ine mia aithousa (i opoia legete "Memory Void") pou periexei plakes se sxima proswpou. Edw vlepoume papoutsia.. To installation me tis plakes proswpwn ftiagmenes apo metallo onomazete "Fallen leaves". Otan patas stis plakes autes, dimiourgeite thorivos, o opios fenete na vgenei apo to stoma tou proswpou to opoio ine anoixto. Auto simvolizei ton pono twn thimatwn tou simera, tou xthes kai tou avrio. Exw paei sto Evraiko mouseio (apo ton arxitektona Daniel Libeskind) kai ine katapliktiko! :)edw eikones tou installation: https://www.google.co.uk/search?q=fallen+leaves+jewish+museum&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=3YXQUp8vlIKFB9migMgC&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1366&bih=666
Η εικόνα είναι από το εβραϊκό μουσείο του Βερολίνου. Πρόκειται για μία αίθουσα, η οποία δε θυμάμαι πως ονομάζεται, και αναφέρεται στο ολοκαύτωμα. Αυτές οι πλάκες έχουν το σχήμα προσώπων και ο επισκέπτης καλείται να πατήσει πάνω τους. Υπήρχε κάτι συμβολικό σε αυτό όπως μας είχε πει ο κύριος που ήταν στο μουσείο, αλλα δεν θυμάμαι τι ακριβώς ήταν. Πρόκειται πάντως για ένα πολύ ωραίο μουσείο το οποίο αναφέρεται γενικά στην ιστορία του εβραϊκού λαού και ένα μεγάλο μέρος του αφορά το Β' Παγκόσμιο Πόλεμο. Αν κάποιος βρεθεί εκεί αξίζει να το επισκεφτεί.http://www.jmberlin.de/main/EN/homepage-EN.php
@rubieTo συγκεκριμένο είναι από το μουσείο ολοκαυτώματος στην ουάσινγκτον. Και εγώ οταν είδα την φωτο νόμιζα στην αρχή οτι είναι από το Βερολίνο.http://bunkums.files.wordpress.com/2012/02/f.jpg