The Walking Dead

The Walking Dead Facebook Twitter
3

Ξεκίνησα να γράφω για το Walking Dead -το κορυφαίο αυτό adventure της Telltale που βασίζεται στα εκπληκτικά κόμιξ του Kirkman- αλλά κάθε δεύτερη λέξη κολλάω! Είναι που προσπαθώ να φανταστώ την έκπληξη του όποιου στελέχους της εν λόγω εταιρίας σηκώθηκε ένα πρωί να πάει στο γραφείο του, προσπαθώντας να κατεβάσει καμιά καλή ιδέα για το επόμενο project (το οποίο και θα διασκεδάσει τις εντυπώσεις από το "κατάπτυστο" Jurassic Park που προηγήθηκε) μέχρι που στην πορεία αντιλήφθηκε ότι στα συρτάρια του είχε παραπεταμένο το licence του κόμικ στο οποίο βασίστηκε η πιο επιτυχημένη αμερικάνικη τηλεοπτική σειρά των τελευταίων 2 ετών!

Κάπου εδώ να πούμε πως η ιστορία μας διαδραματίζεται... όχι, εντάξει. Αν δεν είχες κλειστεί σε καμιά σπηλιά όλον αυτό τον καιρό, ξέρεις ακριβώς για τι μιλάμε.

Το Walking DeadThe Game θεωρητικά δε διεκδικεί δάφνες πρωτοτυπίας, τουλάχιστον σε ότι αφορά τους μηχανισμούς του αφού συνεχίζουμε από εκεί που αφήσαμε το... ακατονόμαστο, μόνο που αυτή τη φορά το βάρος πέφτει στους γρίφους και τους διαλόγους. Τι στο διάβολο άλλωστε, adventure φτιάχνουμε. Κι αν στον τομέα των γρίφων δεν παρατηρήσεις και τίποτα το αξιοπρόσεκτο (δε φταις εσύ, η φαντασία τους τα φταίει), το αυτό ΔΕΝ ισχύει και για το σενάριο.

Η δύναμη του Walking Dead ήταν πάντα αυτή άλλωστε. Το horror περιτύλιγμα δεν ήταν ποτέ σημείο εστίασης της ιστορίας του. Από την πρώτη στιγμή, όποια εκδοχή της δουλειάς του Kirkman κι αν αγγίξεις, θα καταλάβεις ότι ο τίτλος της απλά υπενθυμίζει στους επιζώντες αυτού του μετά-αποκαλυπτικού κόσμου την τραγικότητα της κατάστασης τους. Έδω ο άνθρωπος είναι πολύ συχνά το τρομακτικότερο τέρας.

Με τη βοήθεια του ίδιου του Kirkman λοιπόν (τι πάει να πει "ποιος είναι πιά αυτός ο Kirkman;" ντροπή...) τα παλικάρια της Telltale κατάφεραν να δημιουργήσουν μια παράλληλη με αυτήν του κόμικ ιστορία, χρησιμοποιώντας κυρίως ολοκαίνουργους χαρακτήρες (αλλά όχι μόνο, όπως θα ανακαλύψεις), η εξέλιξη της οποίας και οι τροπές που αυτή παίρνει σίγουρα δε θα σε αφήσουν αδιάφορο, ενώ και το episodic στοιχείο (το παιχνίδι χωρίζεται σε πέντε επεισόδια τα οποία κυκλοφορούν σχεδόν κάθε μήνα) που χαρακτηρίζει κάθε κυκλοφορία της εταιρίας δείχνει να κολλάει "γάντι" στο συγκεκριμένο τίτλο.

Σε πιο πεζά θέματα τώρα, τα πανέμορφα ημί-cellshaded γραφικά έρχονται να σε βοηθήσουν να απολαύσεις ακόμα περισσότερο την εμπειρία που έχει να σου προσφέρει το παιχνίδι (παραπέμποντας μάλιστα και πάλι στο κόμικ και όχι τόσο στο τηλεοπτικό του ξαδερφάκι, παρά το γεγονός ότι δεν είναι ασπρόμαυρα), ενώ και ο χειρισμός του φαίνεται να έγινε optimized από την αρχική PC έκδοση για να λειτουργεί σχεδόν αψεγάδιαστα με τα joypads των κονσολών και το touch-screen των iOS συσκευών, ερχόμενος έτσι να προσθέσει το δικό το λιθαράκι σε ένα ομολογουμένως εξαιρετικά καλοδουλεμένο -και τεχνικά- σύνολο. 

Σε κάτι λιγότερο από ένα μήνα το παιχνίδι θα ολοκληρωθεί με την κυκλοφορία του πέμπτου και τελευταίου επεισοδίου του. Μέχρι το επικό (όπως αναμένεται) φινάλε, έχεις όλο το χρόνο λοιπόν να χαθείς κι εσύ σε έναν κόσμο που έχει φαινομενικά τελειώσει και οι ζωντανοί νεκροί που τον διασχίζουν δεν είναι απαραίτητα τα ζόμπι.

Τech & Science
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από το Πάρκινσον μέχρι την κατάθλιψη: Νέα συσκευή υπερήχων υπόσχεται θεραπείες χωρίς χειρουργείο

Τech & Science / Από το Πάρκινσον μέχρι την κατάθλιψη: Νέα συσκευή υπερήχων υπόσχεται θεραπείες χωρίς χειρουργείο

Xρησιμοποιεί υπερηχητικούς παλμούς που κατευθύνονται με ακρίβεια σε συγκεκριμένες περιοχές του εγκεφάλου, προσφέροντας εναλλακτική λύση στη χειρουργική εμφύτευση ηλεκτροδίων
LIFO NEWSROOM
Το ταξίδι στο Διάστημα μπορεί να επιταχύνει τη γήρανση, σύμφωνα με μελέτη της NASA

Τech & Science / Το ταξίδι στο Διάστημα μπορεί να επιταχύνει τη γήρανση, σύμφωνα με μελέτη της NASA

Ανθρώπινα αιμοσφαίρια που στάλθηκαν στο Διάστημα άρχισαν να χάνουν την ικανότητά τους να παράγουν υγιή νέα κύτταρα, ένδειξη επιταχυνόμενης γήρανσης, σύμφωνα με τη μελέτη
LIFO NEWSROOM
Ερευνητές του Cambridge «παγώνουν» μόριο-κλειδί και δίνουν μεγάλη ελπίδα για την αντιμετώπιση του καρκίνου στον εγκέφαλο

Τech & Science / Ερευνητές του Cambridge «παγώνουν» μόριο-κλειδί και δίνουν μεγάλη ελπίδα για την αντιμετώπιση του καρκίνου στον εγκέφαλο

«Θα μπορούσε να είναι μια πραγματική ευκαιρία να επιβραδύνουμε την εξέλιξη του γλοιοβλαστώματος», υποστηρίζουν με συγκρατημένη αισιοδοξία, καθώς απαιτείται περαιτέρω δοκιμών
LIFO NEWSROOM
Αλτσχάιμερ: Εγκρίθηκε φάρμακο που χορηγείται αποκλειστικά στο σπίτι

Τech & Science / Αλτσχάιμερ: Εγκρίθηκε θεραπεία που μπορεί να χορηγηθεί στο σπίτι από τον ίδιο τον ασθενή

Η έκδοση για χρήση στο σπίτι εγκρίθηκε ως θεραπεία συντήρησης που οι ασθενείς μπορούν να χορηγούν στον εαυτό τους αφού ολοκληρώσουν τον κύκλο της ενδοφλέβιας θεραπείας
LIFO NEWSROOM
«Νέα γενιά εθισμένων»: Τι κινδύνους κρύβει το άτμισμα για τον εγκέφαλο των εφήβων

Τech & Science / «Νέα γενιά εθισμένων»: Τι κινδύνους κρύβει το άτμισμα για τον εγκέφαλο των εφήβων

Οι ειδικοί προειδοποιούν ότι τα ηλεκτρονικά τσιγάρα δημιουργούν νέους εθισμούς στη νικοτίνη και προκαλούν σοβαρούς κινδύνους για την καρδιά, τους πνεύμονες και τον εγκέφαλο των παιδιών και των εφήβων
LIFO NEWSROOM
«Είναι κάπως σαν νίκη για τη Google»: Πώς κατάφερε να γλιτώσει από το να πουλήσει το Chrome

Τech & Science / «Είναι κάπως σαν νίκη για τη Google»: Πώς κατάφερε να γλιτώσει από το να πουλήσει το Chrome

Η απόφαση αυτή θεωρείται μια από τις σημαντικότερες των τελευταίων 20 ετών - Η Google διατηρεί πάντως κάποιες «ανησυχίες» για την υποχρέωσή της να μοιράζεται δεδομένα διαδικτυακών αναζητήσεων
LIFO NEWSROOM
Το James Webb εντόπισε «γυμνή» μαύρη τρύπα από την αυγή του σύμπαντος - «Μία πραγματική ια πρόκληση για τις θεωρίες μας»

Τech & Science / Το James Webb εντόπισε «γυμνή» μαύρη τρύπα από την αυγή του σύμπαντος - «Μία πραγματική πρόκληση για τις θεωρίες μας»

Οι αστρονόμοι εκτιμούν ότι ίσως ανήκει σε μία κατηγορία αντικειμένων που είχε θεωρητικά προβλέψει ο Στίβεν Χόκινγκ, αλλά που μέχρι σήμερα δεν είχε ποτέ εντοπιστεί
LIFO NEWSROOM
Τι είναι το Clanker και γιατί το χρησιμοποιούν οι χρήστες του διαδικτύου ως αντι-AI αργκό;

Τech & Science / Τι είναι το Clanker και γιατί το χρησιμοποιούν οι χρήστες του διαδικτύου ως αντι-AI αργκό;

Ο όρος διαδίδεται στα social media μεταξύ των ανθρώπων που δηλώνουν «κουρασμένοι» με την τεχνητή νοημοσύνη που «εφευρίσκει» πράγματα, ακούγεται υπερβολικά ανθρώπινη και απειλεί να εξαφανίσει θέσεις εργασίας
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Πολύ καλό άρθρο και το παιχνίδι απολαυστικότατο. Μία παρατήρηση μόνο τα γεγονότα του παιχνιδιού διαδραματίζονται πριν απο αύτα των comics (όχι παράλληλα. Σε όσους άρεσε το παιχνίδι και δεν έχουν διαβάσει τα comics χάνουν... Μέχρι το επόμενο επεισόδιο προλαβαίνουν άνετα να διαβάσουν τα 103 τεύχη που έχουν βγει αλλά και το 1 μυθιστόρημα. Όσο για την σειρά, καλύτερα να την αφήσουν ή να την βλέπουν ως κάτι εντελώς ξεχωριστό από το universe του the walking dead για να μην απογοητεύονται με την μετριότητα της και την σπατάλη ενός πολύ καλού license.
έχεις δίκαιο tassakos, το game επί της ουσίας πιάνει το timeline λίγο νωρίτερα από τo comic, αν και το "παράλληλα" πήγαινε περισσότερο στο ότι το συγκέκριμένο storyline δεν αντικαθιστά το original (όπως δηλαδή κάνει η σειρά) αλλά συμβαδίζει με αυτό. σωστή η παρατήρηση όμως. και ολόσωστη η σκέψη για τα 103 τέυχη!
Μεγαλο παιχνιδι, πρωτοτυπη και μοναδικη horror αισθηση, ομοια της οποιας δεν εχω ξανανιωσει οσο ασχολουμαι με το αθλημα... Πραγματικα τα γεγονοτα του δευτερου και του τριτου επισοδειου (κυριως φυσικα του τριτου) μπορουν να σου γ@#$σουν την ψυχολογια για ωρες. Το τελος αναμενεται επικοτατο...