Η Aegean εξαγόρασε την Olympic Air

Η Aegean εξαγόρασε την Olympic Air Facebook Twitter
6

Νέα δεδομένα δημιουργούνται στους αιθέρες μετά την απόφαση για πώληση της Olympic Air στην Aegean. H Aegean και η Marfin Investment Group συμφώνησαν σήμερα την πώληση του 100% της Olympic Air στην Aegean.

Σε δελτίο Τύπου η Aegean, αναφέρει πως με την ολοκλήρωση της συναλλαγής με τη Marfin, η Οlympic Air θα καταστεί θυγατρική της εισηγμένης Aegean.

Το τίμημα του 100% της Olympic Air έχει οριστεί σε 72 εκ ευρώ με τμηματική καταβολή μετρητών από την Aegean προς την ΜIG. Η συναλλαγή δεν διαφοροποιεί την σημερινή μετοχική βάση της Aegean.

Kατά τα ανακοινωθέντα, οι δυο αεροπορικές εταιρείες θα διατηρήσουν η καθεμιά το όνομα και τα σήματα τους καθώς και διακριτό πτητικό έργο, στόλο και προσωπικό. Θα υπάρξει ωστόσο ενοποίηση των διοικητικών υπηρεσιών.

Πάντως η συμφωνία θα πρέπει τώρα να εγκριθεί και από τις Αρχές Ανταγωνισμού.

Σε δηλώσεις του ο διευθύνων σύμβουλος της MIG Ευθύμιος Μπουλούτας υπογράμμισε μεταξύ άλλων ότι χωρίς την εν λόγω συμφωνία, οι συνεχιζόμενες λειτουργικές ζημίες και η αναπόφευκτη συρρίκνωση δραστηριοτήτων των ελληνικών αεροπορικών εταιρειών θα ενίσχυε την εξάρτηση της χώρας από τις διεθνείς αεροπορικές εταιρείες θέτοντας σε κίνδυνο την αεροπορική σύνδεση της χώρας μας καθώς και τις προοπτικές του τουριστικού κλάδου. "Μέσω της συμφωνίας αυτής εξασφαλίζουμε την μελλοντική χρήση του εμπορικού σήματος της Ολυμπιακής, ένα αναπόσπαστο τμήμα της ελληνικής παράδοσης,  ενώ ταυτόχρονα ενισχύουμε σημαντικά τις δυνατότητες συνεχούς και απρόσκοπτης αεροπορικής σύνδεσης της Ελλάδας, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό", αναφέρει ο κ.Μπουλούτας.

Ανάλογη προσπάθεια «γάμου» μεταξύ των δύο εταιριών είχε γίνει και πέρυσι αλλά απορρίφθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανταγωνισμού. Τώρα μένει να φανεί τι θα σημάνει η εξαγορά  της Olympic Air από την Αegean για τους επιβάτες και το κόστος των εισιτηρίων.

6

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το αναποτελεσματικό Ελληνικό κράτος και οι ορατοί κίνδυνοι

LiFO politics / Το αναποτελεσματικό ελληνικό κράτος και οι ορατοί κίνδυνοι

«Ο κίνδυνος σήμερα δεν είναι η χρεοκοπία αλλά μια στασιμοκατάσταση, στην οποία η χώρα δεν θα αναπτύσσεται, και ένα μέρος της κοινωνίας αυτό το βιώνει ήδη»: Ο διευθυντής του BusinessDaily.gr Γιάννης Παπαδογιάννης μιλά στη Βασιλική Σιούτη και επισημαίνει ότι η χώρα απορροφά επιδοτήσεις, αλλά όχι δημιουργικά.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Voucher 750 ευρώ για εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα – Ανοίγουν οι αιτήσεις, όλα όσα πρέπει να ξέρετε

Οικονομία / Voucher 750 ευρώ για εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα – Ανοίγουν οι αιτήσεις, όλα όσα πρέπει να ξέρετε

Ξεκινά αύριο η διαδικασία υποβολής αιτήσεων για το νέο επιδοτούμενο πρόγραμμα κατάρτισης της ΔΥΠΑ – Ποιες δεξιότητες καλύπτει, ποιοι είναι δικαιούχοι και πώς θα διασφαλίσετε τη συμμετοχή σας
LIFO NEWSROOM
Έρχονται νέοι ευρωπαϊκοί πόροι ύψους €8 δισ. για έργα σε ενέργεια, στέγαση και συγκοινωνίες

Οικονομία / Έρχονται νέοι ευρωπαϊκοί πόροι ύψους €8 δισ. για έργα σε ενέργεια, στέγαση και συγκοινωνίες

Από το 2026 έως το 2032, θα ενισχυθούν δράσεις για την ενεργειακή αναβάθμιση κατοικιών, τη φοιτητική στέγαση, τις συγκοινωνίες, την προστασία του περιβάλλοντος, αλλά και τη στήριξη ευάλωτων νοικοκυριών και μικρών επιχειρήσεων
LIFO NEWSROOM
Το μεγάλο στοίχημα της ΑΑΔΕ: Ενιαίοι έλεγχοι, ψηφιακή εποπτεία και νέος ρόλος στις αγροτικές ενισχύσεις

Οικονομία / Το μεγάλο στοίχημα της ΑΑΔΕ: Ενιαίοι έλεγχοι, ψηφιακή εποπτεία και νέος ρόλος στις αγροτικές ενισχύσεις

Η νέα φάση για την ΑΑΔΕ αναμένεται να τεθεί σταδιακά σε εφαρμογή από το β΄ εξάμηνο του 2025, με χρονικό ορίζοντα πλήρους ενσωμάτωσης εντός 18-24 μηνών
LIFO NEWSROOM

σχόλια

5 σχόλια
Αν καποιος πιστευει πως με τα κερδη απο την ενοποιηση των διοικητικων υπηρεσιων θα μεταφραστουν σε μειωση των τιμων των εισητηριων τοτε ειναι τουλαχιστον αφελης.
Μάλιστα... γι' αυτό τόσα χρόνια μας ζάλιζαν τον έρωτα με το μονοπώλιο της Ολυμπιακής, αφού κατά βάθος ήθελαν αυτό της Αιγαίου. Γι' αυτό άφηναν την ΟΑ χωρίς σύγχρονα αεροπλάνα και με υπηρεσίες της εποχής του '70, για να την πάρει ο Βασιλάκης - πάντα με την υποστήριξη της ΝΔ - τζάμπα και χωρίς σοβαρό στόλο και αστείο δίκτυο. Λυπάμαι πραγματικά όσους έδεσαν τη επαγγελματική ζωή τους με την Olympic Air αντί να φύγουν για πιο σοβαρές εταιρείες και χώρες, αυτοί (και εμείς πλέον ως επιβάτες) θα βγουν ζημιωμένοι από τις απολύσεις και τις μειώσεις αποδοχών...