Τα οπτικά εφέ του Game of Thrones

Τα οπτικά εφέ του Game of Thrones Facebook Twitter
2

Η Pixomondo είναι μια διεθνής εταιρεία οπτικών εφέ, κύριος πάροχος VFX για τη δεύτερη σεζόν της σειράς Game of Thrones.

Οι τίτλοι αρχής της σειράς:

Η εταιρία ιδρύθηκε το 2001 στη Φραγκφούρτη από τον Thilo Kuther. Πλέον έχει περίπου 800 υπαλλήλους σε ένα παγκόσμιο δίκτυο σε δεκατρείς περιοχές σε όλο τον κόσμο όπως Βερολίνο, Φρανκφούρτη, Μόναχο, Στουτγάρδη, Αμβούργο, Μόναχο, Λονδίνο, Baton Rouge, Ντιτρόιτ, Λος Άντζελες, Burbank, Toronto, Πεκίνο, Σαγκάη και Σάο Πάολο. Η έδρα παραμένει στη Φραγκφούρτη.

Τα περισσότερα όντα της σειράς Game of Thrones έχουν σχεδιαστεί από την εταιρία, όπως οι δράκοι και οι λύκοι. Είναι επίσης υπεύθυνη για το battle augmentation (η ψηφιακή αύξηση των στρατιωτών έτσι ώστε οι μάχες να φαίνονται μεγαλύτερες) και για το set extension (συμπλήρωση των σκηνικών με ψηφιακό τρόπο).

Τα εννιά από τα δώδεκα στούντιο της Pixomondo δουλεύουν αποκλειστικά για το Game of Thrones. Η έδρα του έργου βρίσκεται στη Στουτγάρδη, όπου γίνεται το περισσότερο set extension και συνολικά το 60% της παραγωγής.. Το στούντιο της Φρανκφούρτης έχει δημιουργήσει τους δράκους και το Βερολίνο ασχολείται με πλάνα που εμπεριέχουν ψηφιακή απεικόνιση υγρών. Στο Πεκίνο δημιουργήθηκαν οι λύκοι και τα υπόλοιπα στούντιο λειτουργούν υποστηρικτικά.

Παρακολουθήστε τα "μαγικά" της Pixomondo:

Δείτε επίσης την καταπληκτική δουλειά της Pixomondo για την ταινία Hugo, για την οποία έλαβε Όσκαρ ειδικών εφέ:

2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλαγές στη Eurovision 2026 μετά τη φετινή θύελλα αντιδράσεων - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

TV & Media / Αλλαγές στη Eurovision μετά τις φετινές αντιδράσεις - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

«Πραγματοποιήθηκε ευρεία διαβούλευση μεταξύ όλων των μελών και κανένα δεν τάχθηκε κατά της συμμετοχής του Ισραήλ» ξεκαθάρισε ο Διευθυντής Μέσων Ενημέρωσης της EBU
LIFO NEWSROOM
Ακούτε ή διαβάζετε ειδήσεις; Η διαφορά μπορεί να είναι σημαντική

TV & Media / Ακούτε ή διαβάζετε ειδήσεις; Κι όμως, έχει διαφορά

Μια νέα αμερικάνικη έρευνα διαπιστώνει ότι η ακρόαση άρθρων και ειδήσεων –σε σύγκριση με την ανάγνωσή τους– συχνά περιορίζει την κατανόηση του περιεχομένου τους και ενισχύει τα ακραία και αρνητικά στοιχεία του.
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια