Η Microsoft έβγαλε σειρά προϊόντων αντί-Google

Η Microsoft έβγαλε σειρά προϊόντων αντί-Google Facebook Twitter
7

Στο νέο επεισόδιο της κόντρας μεταξύ των δύο τεχνολογικών κολοσσών, η Microsoft δημιούργησε τη σειρά "Scroogled" με μπλουζάκια, καπέλα, κούπες κ.ά. που σατιρίζουν την Google. Στο επίκεντρο της κριτικής είναι η χρησιμοποίηση, από τη μεριά της Google, των email των χρηστών της για εξειδικευμένες διαφημιστές καμπάνιες για το κάθε άτομο ξεχωριστά καθώς και η τοποθέτηση πληρωμένων καταχωρήσεων στα αποτέλεσμα της έρευνας στο Google Shopping.

Τα μπλουζάκια στοιχίζουν 11,99 δολ. και οι κούπες 7,99 δολ. και ως "μοντέλα" της νέας σειράς έχουν χρησιμοποιηθεί άτομα από την ομάδα Δημοσίων Σχέσεων της Microsoft.

Τech & Science
7

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από την Amy έως τον Wubbo: Πώς επιλέγουν οι μετεωρολόγοι τα ονόματα των καταιγίδων και γιατί είναι σημαντικά

Τech & Science / Από την Amy μέχρι τον Wubbo: Πώς επιλέγουν οι μετεωρολόγοι τα ονόματα των καταιγίδων και γιατί είναι σημαντικά

«Όταν μια καταιγίδα έχει όνομα, γίνεται πιο εύκολο για τα μέσα ενημέρωσης και το κοινό να μιλούν γι’ αυτήν, να μοιράζονται πληροφορίες και να προετοιμάζονται», εξηγεί η επικεφαλής μετεωρολόγος του Met Office, Rebekah Hicks
LIFO NEWSROOM
Στην Αρχαία Ολυμπία ξεκίνησαν οι πρώτοι «Ολυμπιακοί» των ρομπότ 

Τech & Science / Στην Αρχαία Ολυμπία ξεκίνησαν οι πρώτοι «Ολυμπιακοί» των ρομπότ

Στον ίδιο χώρο όπου πριν από χιλιάδες χρόνια συναθροίζονταν οι Έλληνες αθλητές, αυτή τη φορά συναντήθηκαν ομάδες μηχανικών από τέσσερις ηπείρους, μετατρέποντας την Ολυμπία σε παγκόσμιο εργαστήριο ρομποτικής
LIFO NEWSROOM
Αρχαίο DNA αποκαλύπτει το βακτήριο που προκάλεσε την πρώτη πανδημία στην ιστορία

Τech & Science / Αρχαίο DNA αποκαλύπτει το βακτήριο που προκάλεσε την πρώτη πανδημία στην ιστορία

«Τα ευρήματά μας αποτελούν το κομμάτι που έλειπε από το παζλ, προσφέροντας το πρώτο άμεσο γενετικό 'παράθυρο' στο πώς ξέσπασε αυτή η πανδημία στην καρδιά της αυτοκρατορίας»
LIFO NEWSROOM
Ozempic και Mounjaro μπορούν να μειώσουν κατά το ήμισυ τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου των καρδιοπαθών, σύμφωνα με μελέτη

Τech & Science / Wegovy και Mounjaro μπορούν να μειώσουν κατά το ήμισυ τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου των καρδιοπαθών, σύμφωνα με μελέτη

Τα φάρμακα GLP-1 θα μπορούσαν να χορηγηθούν σε εκατομμύρια άτομα με καρδιακές παθήσεις, ώστε να τους βοηθήσουν να αποφύγουν την νοσηλεία σε νοσοκομείο και να ζήσουν περισσότερο
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό των Άμις: Η ζωή με ζώα χτίζει ισχυρό ανοσοποιητικό

Τech & Science / Το μυστικό των Άμις: Η ζωή με ζώα χτίζει ισχυρό ανοσοποιητικό

Μελέτες δείχνουν ότι η συμβίωση με ζώα από μικρή ηλικία ενισχύει το ανοσοποιητικό, μειώνει αλλεργίες και προστατεύει από αυτοάνοσα - Οι Αμις αποκαλύπτουν τον τρόπο που τα ζώα και τα μικρόβια τους διαμορφώνουν τη μακροχρόνια υγεία μας
LIFO NEWSROOM
Τεχνητή Νοημοσύνη: Το ChatGPT έδωσε «συνταγές» για βόμβες και ναρκωτικά κατά τη διάρκεια δοκιμών ασφαλείας

Τech & Science / Τεχνητή Νοημοσύνη: Το ChatGPT έδωσε «συνταγές» για βόμβες και ναρκωτικά κατά τη διάρκεια δοκιμών ασφαλείας

Δοκιμές της OpenAI και της Anthropic αποκάλυψαν ότι τα chatbots ήταν πρόθυμα να μοιραστούν οδηγίες για εκρηκτικά, βιολογικά όπλα και εγκλήματα στον κυβερνοχώρο
LIFO NEWSROOM

σχόλια

5 σχόλια
και καλά η Microsoft δεν κάνει αυτά που κάνει η Google!εδώ γέλασαν τα τσιμέντα...πάρτε το χαμπάρι - αφού διαβάσατε αυτό που γράφω - κάποιος τρίτος το διαβάζει και τα κρατάει κιόλας ( υπάρχουν σχετικές νομοθεσίες για τις εταιρίες ISP και άλλα όμοια ... )
Η αρνητική διαφήμιση επιτρέπεται μόνο στην πολιτική και στα κόμματα στην Ελλάδα από νόμο. πχ η Fiat δεν μπορεί να βγάλει διαφήμιση με αρνητικό περιεχόμενο για την Toyota ή κάποιο άλλο ανταγωνιστή της αλλά η ΝΔ μπορεί για τον Σύριζα.