Τι είπαν οι ειδικοί για το Reflektor των Arcade Fire

Τι είπαν οι ειδικοί για το Reflektor των Arcade Fire Facebook Twitter
5

Αν δεν είναι το καλύτερο σίγουρα για φέτος, το τέταρτο άλμπουμ των Arcade Fire είναι το πιο πολυσυζητημένο μαζί με το Random Access Memory των Daft Punk. Τέτοιο buzz όμως στα διεθνή μουσικά sites είχαμε καιρό να δούμε. Κυκλοφόρησε επίσημα στις 28 Οκτωβρίου στην Merge και την παραγωγή έκανε ο James Murphy των LCD Soundsystem.

Το συγκρότημα από τον Καναδά επηρεάστηκε για την δημιουργία του από την μουσική των καρναβαλιών της Αϊτής, το φιλμ Black Orpheus του 1959 και ένα κείμενο του Δανού υπαρξιστή φιλόσοφου  Σαίρεν Κίρκεγκωρ. Οι Arcade Fire έκαναν μια στροφή σε πιο ρυθμικούς και ντίσκο ήχους αν και οι στίχοι δεν κρύβουν τις εμμονές τους για την ζωή και το θάνατο.

 

Μαζέψαμε 7 γνώμες που κυκλοφορούν στο μουσικό διαδίκτυο.  Οι καλές κριτικές είναι περισσότερες από τις κακές.

 

Το κανονικό άλμπουμ ξεκινάει στο 10.15

Guardian

3/5

Ο Alex Petridis το έθαψε κομψά. Ίσως είναι από τους ελάχιστους μαζί με έναν τύπο από το Drowned in Sound. Συγκεκριμένα, έγραψε: «Θα ήθελαν να είναι μια μεγαλεπήβολη δουλειά που να ταιριάζει σε μια μπάντα που γεμίζει στάδια και κερδίζει Grammy και πάει στο νούμερο 1. Το είδος του άλμπουμ που ο κόσμος δεν το παίζει απλά από την αρχή μέχρι το τέλος αλλά το μελετάει όπως τα διπλά άλμπουμ της δεκαετίας του 60 και του 70. Αντίθετα, ακούγεται σαν ο δίσκος ενός σχήματος που έχει αρκετές καλές ιδέες αλλά δεν μπορεί να τις διακρίνει από τις κακές – ή δεν θέλει κανέναν να του το αναφέρει.»

Tiny Mixtapes

5/5

Ο κριτικός του Tiny Mixtapes το αποθεώνει: «Είναι η πιο φιλόδοξη και πολύπλοκη δουλειά των Arcade Fire μέχρι σήμερα. Ένα μνημειώδες έργο σε μια εποχή από μέτρια πρότζεκτ. Ένα άλμπουμ με κεφαλαίο Α για την γενιά του Spotify. Ένα λαμπρό παράδοξο...»

Drowned in Sound

4/10

Αυτή η πρόταση συνοψίζει ολόκληρη την κριτική:  «Για μένα μέχρι τώρα, οι Arcade Fire, ήταν μια καταπληκτική μπάντα σε ότι κι αν έκαναν. Είναι δύσκολο να φανταστώ για ποιο λόγο το Reflektor κατέληξε να είναι αυτό το απογοητευτικό χάλι.»

The Rolling Stone

4.5/5

Και στο Rolling Stone άρεσε: «Το Reflektor βρίσκεται πιο κοντά σε κλασικά άλμπουμ όπως το Achtung  Baby των U2 και το Kid A των Radiohead.  Ένα συναρπαστικό ρίσκο και μια ανανέωση από μια μπάντα που έχει αποκτήσει εμπορική επιτυχία και ένα μεγάλο φόβο για το αν απλά θα αρέσει.»

Pitchfork

9.2

Ίσως είναι το μοναδικό άλμπουμ φέτος στο Pitchfork που έχει πάρει τόσο υψηλή βαθμολογία. Γράφουν: «Μας έδωσαν κάτι σε ενεστώτα χρόνο που αυτές τις μέρες είναι απελπιστικά εκτός μόδας. Ένα Γεγονός, ένα άλμπουμ που τολμάει να είναι θαυμάσιο και το καταφέρνει με εντυπωσιακό τρόπο.»

The Quietus

80/100

Καθόλου άσχημα για το Quietus: «Για ένα διπλό άλμπουμ 80 λεπτών το Reflektor μοιάζει πιο σύντομο από το The Suburbs και με περισσότερο ρυθμό.»  

Spin

80/100

To Spin του κόβει 20 βαθμούς για τους περίεργους ήχους: «To Reflektor είναι μεγάλης διάρκειας, περίεργο και βαθιά δεσμευτικό. Έχει τρία με πέντε καταπληκτικά τραγούδια αλλά επίσης κάνει ηχητικά γεμίσματα για περίπου 20 λεπτά από τα 70 συνολικά.»

Μουσική
5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 Φεστιβάλ Ελάτειας: Κι αν έβρεξε μια μέρα, ποιος σταματάει τη μουσική;

Μουσική / Φεστιβάλ Ελάτειας: Κι αν έβρεξε μια μέρα, ποιος σταματάει τη μουσική;

Παρά την ακύρωση της πρώτης βραδιάς λόγω έντονης κακοκαιρίας, το 12ο Μουσικό Φεστιβάλ Ελάτειας επέστρεψε δυναμικά, με τριήμερο ζωντανών εμφανίσεων, γεμάτο ενέργεια, συγκίνηση και αυθεντικές στιγμές κάτω από τα δέντρα του Αλωνιού.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Deadly Festivals

Μουσική / 9 φορές που το πάρτι μετατράπηκε σε εφιάλτη

Πάμε σε συναυλίες και φεστιβάλ για να περάσουμε καλά - δυστυχώς, αυτό δεν συμβαίνει πάντα. Πράξεις βίας που έχουν σημειωθεί σε διοργανώσεις σε όλο τον κόσμο αποδεικνύουν πως η ασφάλεια των συμμετεχόντων δεν μπορεί να είναι μια τεχνική υποσημείωση αλλά το θεμέλιο κάθε πολιτιστικής συγκέντρωσης.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Η ηλεκτρονική μουσική δεν είναι απολιτίκ - ή τουλάχιστον δεν ήταν

Μουσική / Η ηλεκτρονική μουσική δεν είναι απολιτίκ - ή τουλάχιστον δεν ήταν

Μέσα σε ένα παγκόσμιο σκηνικό βίας, πολέμων και γενοκτονιών, η ηλεκτρονική μουσική καλείται να ξαναβρεί τη χαμένη της τιμή, ανακτώντας τον άμεσο, ενωτικό και απελευθερωτικό της χαρακτήρα.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
«Έπαθα νευρολογική διαταραχή, είχα αυτοκτονικές σκέψεις» - Κι εκεί γεννήθηκε ο Ivy Robins

Μουσική / Πέτρος Βεντουρής: «Έγραψα τραγούδια για να μην πεθάνω»

Όταν ο Πέτρος Βεντουρής βυθίστηκε στη σιωπή της κατάθλιψης λόγω μιας νευρολογικής ασθένειας, γεννήθηκε ένας άλλος εαυτός, ο Ivy Robins. Περνώντας μέσα από το σκοτάδι, την απώλεια και την ψυχοθεραπεία, βρήκε στη μουσική τον τρόπο να ξανασταθεί στα πόδια του.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Φεστιβάλ Ελάτειας: Εκεί που η μουσική στήνει φωλιά κάτω απ’ τα πλατάνια εδώ και 12 χρόνια

Φεστιβαλ Ελάτειας / «Δεν ήταν φεστιβάλ, δεν υπήρχε σκηνή, ούτε πρόγραμμα»

Ξεκίνησε ως ένα πάρτι στο δάσος. Σήμερα, δώδεκα χρόνια μετά, το Μουσικό Φεστιβάλ Ελάτειας έχει γίνει σημείο αναφοράς για όσους πιστεύουν στη δύναμη της κοινότητας, της αυθεντικότητας και της μουσικής που ενώνει.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ

σχόλια

5 σχόλια
Εκπληκτικό! Αν ξεπέρασεις το κόμπλεξ να ακούς μόνο αυτά που οι πολλοί δεν ξέρουν , τότε δεν μπορείς να μην παραδεχτεις πόσο φιλόδοξο εμπνευσμένο διαφορετικό και ταυτόχρονα εμπορικό γιατί όχι ειναι. Ακόμη και αν δεν τους πολύ γουστάρεις , δίνουν μια ελπίδα για μαζικό ενδιαφέρον πολλών για κατι που αξίζει!