Τι είπαν οι ειδικοί για το Reflektor των Arcade Fire

Τι είπαν οι ειδικοί για το Reflektor των Arcade Fire Facebook Twitter
5

Αν δεν είναι το καλύτερο σίγουρα για φέτος, το τέταρτο άλμπουμ των Arcade Fire είναι το πιο πολυσυζητημένο μαζί με το Random Access Memory των Daft Punk. Τέτοιο buzz όμως στα διεθνή μουσικά sites είχαμε καιρό να δούμε. Κυκλοφόρησε επίσημα στις 28 Οκτωβρίου στην Merge και την παραγωγή έκανε ο James Murphy των LCD Soundsystem.

Το συγκρότημα από τον Καναδά επηρεάστηκε για την δημιουργία του από την μουσική των καρναβαλιών της Αϊτής, το φιλμ Black Orpheus του 1959 και ένα κείμενο του Δανού υπαρξιστή φιλόσοφου  Σαίρεν Κίρκεγκωρ. Οι Arcade Fire έκαναν μια στροφή σε πιο ρυθμικούς και ντίσκο ήχους αν και οι στίχοι δεν κρύβουν τις εμμονές τους για την ζωή και το θάνατο.

 

Μαζέψαμε 7 γνώμες που κυκλοφορούν στο μουσικό διαδίκτυο.  Οι καλές κριτικές είναι περισσότερες από τις κακές.

 

Το κανονικό άλμπουμ ξεκινάει στο 10.15

Guardian

3/5

Ο Alex Petridis το έθαψε κομψά. Ίσως είναι από τους ελάχιστους μαζί με έναν τύπο από το Drowned in Sound. Συγκεκριμένα, έγραψε: «Θα ήθελαν να είναι μια μεγαλεπήβολη δουλειά που να ταιριάζει σε μια μπάντα που γεμίζει στάδια και κερδίζει Grammy και πάει στο νούμερο 1. Το είδος του άλμπουμ που ο κόσμος δεν το παίζει απλά από την αρχή μέχρι το τέλος αλλά το μελετάει όπως τα διπλά άλμπουμ της δεκαετίας του 60 και του 70. Αντίθετα, ακούγεται σαν ο δίσκος ενός σχήματος που έχει αρκετές καλές ιδέες αλλά δεν μπορεί να τις διακρίνει από τις κακές – ή δεν θέλει κανέναν να του το αναφέρει.»

Tiny Mixtapes

5/5

Ο κριτικός του Tiny Mixtapes το αποθεώνει: «Είναι η πιο φιλόδοξη και πολύπλοκη δουλειά των Arcade Fire μέχρι σήμερα. Ένα μνημειώδες έργο σε μια εποχή από μέτρια πρότζεκτ. Ένα άλμπουμ με κεφαλαίο Α για την γενιά του Spotify. Ένα λαμπρό παράδοξο...»

Drowned in Sound

4/10

Αυτή η πρόταση συνοψίζει ολόκληρη την κριτική:  «Για μένα μέχρι τώρα, οι Arcade Fire, ήταν μια καταπληκτική μπάντα σε ότι κι αν έκαναν. Είναι δύσκολο να φανταστώ για ποιο λόγο το Reflektor κατέληξε να είναι αυτό το απογοητευτικό χάλι.»

The Rolling Stone

4.5/5

Και στο Rolling Stone άρεσε: «Το Reflektor βρίσκεται πιο κοντά σε κλασικά άλμπουμ όπως το Achtung  Baby των U2 και το Kid A των Radiohead.  Ένα συναρπαστικό ρίσκο και μια ανανέωση από μια μπάντα που έχει αποκτήσει εμπορική επιτυχία και ένα μεγάλο φόβο για το αν απλά θα αρέσει.»

Pitchfork

9.2

Ίσως είναι το μοναδικό άλμπουμ φέτος στο Pitchfork που έχει πάρει τόσο υψηλή βαθμολογία. Γράφουν: «Μας έδωσαν κάτι σε ενεστώτα χρόνο που αυτές τις μέρες είναι απελπιστικά εκτός μόδας. Ένα Γεγονός, ένα άλμπουμ που τολμάει να είναι θαυμάσιο και το καταφέρνει με εντυπωσιακό τρόπο.»

The Quietus

80/100

Καθόλου άσχημα για το Quietus: «Για ένα διπλό άλμπουμ 80 λεπτών το Reflektor μοιάζει πιο σύντομο από το The Suburbs και με περισσότερο ρυθμό.»  

Spin

80/100

To Spin του κόβει 20 βαθμούς για τους περίεργους ήχους: «To Reflektor είναι μεγάλης διάρκειας, περίεργο και βαθιά δεσμευτικό. Έχει τρία με πέντε καταπληκτικά τραγούδια αλλά επίσης κάνει ηχητικά γεμίσματα για περίπου 20 λεπτά από τα 70 συνολικά.»

Μουσική
5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

SANDWELL DISTRICT INTERVIEW

Μουσική / Οι Sandwell District φτιάχνουν τέκνο σαν να προσεύχονται

O Regis και ο Function, δύο από τους πρωτεργάτες του πρότζεκτ που εξελίχθηκε σε διεθνές underground δίκτυο, με αφορμή την εμφάνισή τους στην Αθήνα μιλούν στη LiFO για την επανένωσή τους, την τέκνο σήμερα και τον καινούργιο τους δίσκο.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
KET: «Το γεγονός ότι έχουμε καταφέρει να υπάρχουμε τόσα χρόνια είναι ένα μικρό θαύμα»

Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων / KET: «Καταφέραμε να υπάρχουμε τόσα χρόνια, κι αυτό είναι ένα μικρό θαύμα»

Μια μεγάλη συζήτηση για την ιστορία του Κέντρου Ελέγχου Τηλεοράσεων, ενός από τους βασικούς πυρήνες της πειραματικής και ανεξάρτητης μουσικής σκηνής της πόλης και όχι μόνο.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
102΄ με την Tάμτα και την Ανίτα Ρατσβελισβίλι

Μουσική / Tάμτα - Ανίτα Ρατσβελισβίλι: «Μάθαμε να ζούμε με το τραύμα»

Δυο διάσημες και πετυχημένες Γεωργιανές συναντιούνται στην ΕΛΣ και μιλούν για τις δυσκολίες που τις διαμόρφωσαν και την κουλτούρα της χώρας τους, που την κουβαλάνε μαζί τους παντού, ακόμα και όταν τις πληγώνει.
M. HULOT
Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ

σχόλια

5 σχόλια
Εκπληκτικό! Αν ξεπέρασεις το κόμπλεξ να ακούς μόνο αυτά που οι πολλοί δεν ξέρουν , τότε δεν μπορείς να μην παραδεχτεις πόσο φιλόδοξο εμπνευσμένο διαφορετικό και ταυτόχρονα εμπορικό γιατί όχι ειναι. Ακόμη και αν δεν τους πολύ γουστάρεις , δίνουν μια ελπίδα για μαζικό ενδιαφέρον πολλών για κατι που αξίζει!